- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@Scoobz0r is er al vooruitzicht op meerdere smaken van deze?
https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-paprika-chili
Ze zijn erg lekker, maar ben nu eenmaal snel op die smaak uitgegeken. Tandoori, Grieks of bijvoorbeeld Shoarma zou goed zijn!![]()
! Shoarma en piri piri komen eraan in deze versie! Gaat nog wel lang duren helaas, maar het recept is af. Tip: de andere 2.5kg kipzakken zijn van de zelfde maker en naturel smaak. Op deze manier kun je het zelf op smaak brengen met kruiden of light saus en raakt je niet uitgekeken voor nu.Dat had ik al gedaanBedankt voor de review! Shoarma en piri piri komen eraan in deze versie! Gaat nog wel lang duren helaas, maar het recept is af. Tip: de andere 2.5kg kipzakken zijn van de zelfde maker en naturel smaak. Op deze manier kun je het zelf op smaak brengen met kruiden of light saus en raakt je niet uitgekeken voor nu.

Een week of 3 geleden mijn 1e bestelling van Musclemeat binnen gekregen. Ik heb, op shoarma na, alle kant-en-klare-kipblokjes besteld met nog wat ander spul. Wat ben ik positief verrast over de smaak en kwaliteit van het vlees. Het is erg smaakvol en erg mals. Dit had ik niet verwacht. Ik ga als het op is zeker de volgende bestelling weer plaatsen. Ook de sausjes smaakte goed. Volgende keer weer andere proberen.
.Dat had ik al gedaan
Had 1 van de roasted en de ander deze: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-roasted-kipfiletreepjes-naturel (omdat ik de smaak van de spiezen ook lekker vond, maar gebruiksgemak waardeloos (had vaak 1.5 spies nodig)).
Maar jij bedoelt deze: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfilethaas-chunks ?
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100126692
Voor het eerst de loempia's besteld. Ben erg benieuwd hiernaar, want ben er gek op
Laat maar doorkomen...![]()
. Tip: ik doe ze zelf 2 minuten in de magnetron, dan is hij ontdooit. Vervolgende pan in tot beide kanten bruin zijn.Dat wordt smullen. Tip: ik doe ze zelf 2 minuten in de magnetron, dan is hij ontdooit. Vervolgende pan in tot beide kanten bruin zijn.

Worden ze in de magnetron niet helemaal nat (en slap) van ontdooi-vocht? Of bak je dat er wel weer uit in de koekenpan? Kan me voorstellen dat ze in de airfryer direct krokant worden![]()

De 2 minuten op 750watt is bij precies goed! Als je een airfryer hebt moet dit ook gewoon goed gaan inderdaad. Kan zijn dat het flensje dan wit blijft (zit geen kleurstof in). Negeer dat, maakt niks uit.

Wanneer ben ik uitgenodigd voor een smaakvergelijk? Neem ik de mm roti’s mee![]()

De 2 minuten op 750watt is bij precies goed! Als je een airfryer hebt moet dit ook gewoon goed gaan inderdaad. Kan zijn dat het flensje dan wit blijft (zit geen kleurstof in). Negeer dat, maakt niks uit.

alvast bedankt voor de fb@Scoobz0r, ik ben al een tijdje van plan om ein-de-lijk een eerste bestelling te plaatsen (woohoo!). Nu heb ik een aantal zaken op mijn wishlist, oa de broccoli puree. Die is blijkbaar al een tijdje niet op voorraad. Enig idee wanneer die ongeveer verwacht wordt? Dan kan ik bestellen!alvast bedankt voor de fb
@Scoobz0r, ik ben al een tijdje van plan om ein-de-lijk een eerste bestelling te plaatsen (woohoo!). Nu heb ik een aantal zaken op mijn wishlist, oa de broccoli puree. Die is blijkbaar al een tijdje niet op voorraad. Enig idee wanneer die ongeveer verwacht wordt? Dan kan ik bestellen!alvast bedankt voor de fb
Leuk dat je wilt gaan bestellen! De puree is out of stock omdat de fabriek zelf niks meer op voorraad heeft. Afgelopen donderdag was het nog onbekend wanneer het er weer is. Ik zal ze vragen of er al nieuws is en kom vanmiddag hopelijk bij je terug.