AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Gezien het topic waarin je de vraag postte, ging ik ervan uit dat beide vissoorten te vinden waren bij MM.
Scuzi!
 
Deze alle besteld.

@ Gebruikers, toevallig wat recept ideeën hiervoor
Bakken jullie die zo of juist door een pasta oid

Door de rijst of op een broodje/pita/tortilla. In de zomer een spies maken en op de bbq bereiden, mijn gasten hebben het er nog allemaal over. Vlees is zo lekker dat het een beetje zonde is om te mengen.
 
Weegschaal en bakjes staan al klaar thuis...! :brew: drool:

WhatsApp Image 2018-12-20 at 10.05.44.jpeg
 
Het jaar toch maar afsluiten met een gevulde diepvries :D bestelling #100144153 is de deur uit

Toppp :)!

Auch, nee, die zalmblokjes waren het ook niet :o. Maar beter dan het gehakt.

Is rauwe zalm niet iets voor in jullie assortiment?!? :yes: #yes

Sashimi kwaliteit (rauw kunnen eten) is 2.5x de prijs. Onze inschatting is dat dit niet gaat lopen op de site. Onze doelgroep is toch meer van product die betaalbaar zijn voor de prep.

De zalmworsten waren super van smaak, spijtig dat deze er niet meer zijn:(

3 januari worden ze geproduceerd en hopen het weer in week 3 januari te hebben!

3de bestelling: 100144428

Nog steeds super tevreden!!! Dit keer 2 zakken mexicomix besteld. Beviel erg goed laatste keer. Tijdens het preppen doe ik hier een handje sperziebonen doorheen voor wat extra bite...

Kan niet wachten op de nieuwe smaken kip! (Er staat nog steamed op de site... )

Leuk om te lezen, bedankt :)!

Deze alle besteld.

@ Gebruikers, toevallig wat recept ideeën hiervoor
Bakken jullie die zo of juist door een pasta oid

De pokebal https://musclemeat.nl/gezonde-pokeball :D . De marinade brengt de maaltijd meteen op smaak. Je kan er echt van alles mee, bv ook:

https://musclemeat.nl/beef-avocado

https://musclemeat.nl/sriracha-beef

https://musclemeat.nl/asian-beef

Wat is het kwaliteitsverschil en smaakverschil tussen koolvis en pangasius

Als con, koolvis is per portie 100g en pangasius dus variabel als ik de site lees

Koolvis is 9 van de 10 keer geperste blokken die stinken (mijn ervaring). Afschaafsels die samengeperst zijn en daarom is het zo goedkoop. We hebben dit product niet. De pangasius zijn hele vissen (schoongemaakt, ready voor gebruikt) en neutraler van smaak en geur. Ook een zachtere structuur. Maar als je echt kwaliteit zoekt zou ik voor de Meerval gaan! In de introductie tekst lees je wel waarom.
 
Thanks Scoob, direct even gekeken bij de meerval. ‘Helaas’ gisterenavond al besteld.

Maar als ik zo vrij mag zijn, de bereidingswijze is niet helemaal duidelijk/logisch. Gaat de over om een ontdooide of diepvries vis. Want de stuk tekst begint over ontdooien. Maar als je een ontdooide vis 20 min in de oven doet hou je niet veel vis meer over toch?

Niks kritisch, puur mijn mening en feedback
 
Lunch weer geregeld...

The Dutch Giant : Na ons telefonisch contact de kipreepjes ff flink "gesmackt" (zoals jij het noemde) en alles kwam netjes los van elkaar! Thanks...

Ben ook erg beniewd naar de bestelde Kogelbiefstuk en Garnalen! Die moeten echter de binnenkant van de pan nog even zien.

WhatsApp Image 2018-12-21 at 11.05.33.jpeg
 
Thanks Scoob, direct even gekeken bij de meerval. ‘Helaas’ gisterenavond al besteld.

Maar als ik zo vrij mag zijn, de bereidingswijze is niet helemaal duidelijk/logisch. Gaat de over om een ontdooide of diepvries vis. Want de stuk tekst begint over ontdooien. Maar als je een ontdooide vis 20 min in de oven doet hou je niet veel vis meer over toch?

Niks kritisch, puur mijn mening en feedback

Ontdooit inderdaad. Ik doe het altijd in de pan dus heb even een collega gevraagd. Die verteld in aluminium folie leggen met olie en kruiden, 140graden 20 minuten. In dit filmpje doen hun dat ook, maar dan 15 min:

Lunch weer geregeld...

The Dutch Giant : Na ons telefonisch contact de kipreepjes ff flink "gesmackt" (zoals jij het noemde) en alles kwam netjes los van elkaar! Thanks...

Ben ook erg beniewd naar de bestelde Kogelbiefstuk en Garnalen! Die moeten echter de binnenkant van de pan nog even zien.

Bekijk bijlage 438301

Superrrr :) leuk om te lezen en bedankt voor de mooie foto!
 
Ik heb een Philips AirFryer gekocht, dat leek me wel lekker combineren met musclemeat eten.

Zijn er mensen die ervaring hebben me de combinatie Muslemeat en AirFryer? Kan het spul vanuit de vriezer direct de AirFryer in? Kooktijden?

Ik ga er wat bevroren kip in mikken om het te testen...
 
Ik heb een Philips AirFryer gekocht, dat leek me wel lekker combineren met musclemeat eten.

Zijn er mensen die ervaring hebben me de combinatie Muslemeat en AirFryer? Kan het spul vanuit de vriezer direct de AirFryer in? Kooktijden?

Ik ga er wat bevroren kip in mikken om het te testen...

Doe er vaak de zoete aardappel frites in. Ook de aardappel wedges en duo mix.
Ook de kipschnitzels gaan er prima in.
 
Nice, heb de gekruide kip (150 gram) en zoete aardappel (150 gram) er bevroren in gesmeten. 10 minuten op 200 graden, en het is perfect. Misschien is de zoete aardappel een beetje under done tov de kip, maar het is zeker bijna spot on. Volgende keer gooi ik er ook nog wat brocoli bij.

3DDE4AE8-14DC-40C8-B885-7EDE7D1C63A0.jpeg


9264D097-A89F-4C3C-B183-611CA339AECA.jpeg


93ABA4B5-D7FA-456D-9286-85915D362AF5.jpeg
 
The Dutch Giant

Is er misschien ook een mogelijkheid dat jullie enkel een 'gezonde' pizzabodem op de markt brengen?
Blanco van toppings, zodat we deze zelf met onze favoriete musclemeat producten kunnen beleggen?
 
Nice, heb de gekruide kip (150 gram) en zoete aardappel (150 gram) er bevroren in gesmeten. 10 minuten op 200 graden, en het is perfect. Misschien is de zoete aardappel een beetje under done tov de kip, maar het is zeker bijna spot on. Volgende keer gooi ik er ook nog wat brocoli bij.

Top :)! Heb er zelf ook eentje, werkt goed. Rauwe kipfilet blokjes doe ik bv wel eerst ontdooien en dan 7 min op 200graden. Bedankt voor het delen.

The Dutch Giant

Is er misschien ook een mogelijkheid dat jullie enkel een 'gezonde' pizzabodem op de markt brengen?
Blanco van toppings, zodat we deze zelf met onze favoriete musclemeat producten kunnen beleggen?

Dit concept hadden we! Was er zelf razend enthousiast over maar de bodems liepen heel slecht en de belegde pizza's super goed. Heb de bodems uiteindelijk niet opnieuw meer besteld. Je kunt de bodems nog wel in de normale supermarkt kopen en beleggen met onze producten natuurlijk.
 
Hulde naar de laatste bestelling, alles smaakt erg lekker! Complimenten over de roasted kipblokjes, gaat geen probleem worden die 2,5kg. Doe nu het meeste nog met de oven wat ook chill is, maar ik ga in de toekomst toch maar een airfryer aanschaffen voor het gemak :D
 
Hi Scoob, las dat de zalmburger weer op voorraad komt. Goed nieuws. Ook al enig zicht op wanneer dit ongeveer zal zijn ( begin of eind januari? ) Dit ivm komende bestelling.
 
Hi Scoob, las dat de zalmburger weer op voorraad komt. Goed nieuws. Ook al enig zicht op wanneer dit ongeveer zal zijn ( begin of eind januari? ) Dit ivm komende bestelling.
NVM. Zie dat het gewoon op de site staat. Goede toevoeging dat dit er bij vermeld wordt :D
 
The Dutch Giant Hi Scoob, Ik heb een bestelling geplaatst die woensdag geleverd wordt. Hij wordt alleen bezorgd bij het afhaalpunt maar ben onverwacht vrij en kan het dus thuis aannemen.
Kan ik dit nog wijzigen. Ordernr #100145424
 
Hulde naar de laatste bestelling, alles smaakt erg lekker! Complimenten over de roasted kipblokjes, gaat geen probleem worden die 2,5kg. Doe nu het meeste nog met de oven wat ook chill is, maar ik ga in de toekomst toch maar een airfryer aanschaffen voor het gemak :D

Bedankt voor de mooie review, gewaardeerd :thumbs:

NVM. Zie dat het gewoon op de site staat. Goede toevoeging dat dit er bij vermeld wordt :D
+- 1 februari idd.

The Dutch Giant Hi Scoob, Ik heb een bestelling geplaatst die woensdag geleverd wordt. Hij wordt alleen bezorgd bij het afhaalpunt maar ben onverwacht vrij en kan het dus thuis aannemen.
Kan ik dit nog wijzigen. Ordernr #100145424

Is goed, regel ik!
 
Back
Naar boven