MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Al bekend wanneer de nieuwe smaken roasted kipfilet er zijn? Moet een nieuwe bestelling plaatsen namelijk binnenkort maar anders wacht ik nog even.
 
Weet niet of het uberhaupt bestaat of mogelijk is, maar ik zat laatst te denken: ik vind het vlees van een kipdrumstick het aller lekkerst, is het geen idee om dit vlees ontdaan van de drumstick te verkopen?
 
Weet niet of het uberhaupt bestaat of mogelijk is, maar ik zat laatst te denken: ik vind het vlees van een kipdrumstick het aller lekkerst, is het geen idee om dit vlees ontdaan van de drumstick te verkopen?
Ik denk dat aan de bout minder vlees zit en dit vetter is dan kipfilet, dat afkomstig is van de borst. Veel mensen (zeker hier) willen juist vetarm vlees. Als je bovendien het vel verwijderd en het vlees van het bot haalt, denk ik dat er niet superveel overblijft en dit relatief duur is. Je kunt dan toch net zo goed drumsticks kopen?
 
Weet niet of het uberhaupt bestaat of mogelijk is, maar ik zat laatst te denken: ik vind het vlees van een kipdrumstick het aller lekkerst, is het geen idee om dit vlees ontdaan van de drumstick te verkopen?
Misschien een keer kippendijfilet nemen. Is ook net wat vetter en zal meer op bout vlees lijken dan kipfilet.
 
Misschien een keer kippendijfilet nemen. Is ook net wat vetter en zal meer op bout vlees lijken dan kipfilet.
Inderdaad. Kipdijfilet komt van het bovenste deel van de bout (drumstick is het onderste deel / de bout zelf) en wordt vaak al als iets smaakvoller ervaren (en is iets vetter dan kipfilet).
 
Komen de Beefsticks nog terug?
 
Mensen ervaring met kippendijen in de oven garen?
Vind de kip zo veel malser altijd, maar met de dijen nog niet geprobeerd.

En andere gemarineerd al of alleen zo gegeten?
 
Heeft iemand een idee of het gekruide kipgehakt ook in de oven kan, en zo hoe lang en op hoeveel graden. Misschien ook The Dutch Giant ?

Mensen ervaring met kippendijen in de oven garen?
Vind de kip zo veel malser altijd, maar met de dijen nog niet geprobeerd.

En andere gemarineerd al of alleen zo gegeten?

Ja heb ik wel is gedaan, ik deed ze altijd in alumimumfolie anders werd de bovenkant zo hard, en dat vond ik zonde ;)
 
Laatst bewerkt:
komt er meer fruit/groente binnenkort?
 
Morning Olivier, gisteren weer een nieuwe bestelling jullie kant opgestuurd, maar nu ben ik 2 zakken Basmati rijst vergeten toe te voegen... :scold:
Zouden deze nog met dezelfde bestelling meekunnen, of kan ik beter even met de klantenservice bellen?
Uw bestelling #000147364
 
Mensen ervaring met kippendijen in de oven garen?
Vind de kip zo veel malser altijd, maar met de dijen nog niet geprobeerd.

En andere gemarineerd al of alleen zo gegeten?

Ik gaar ze altijd in ontdooide toestand 3 minuten in de mag in een afgesloten bakje, dan uit elkaar trekken met 2 vorken tot pulled chicken en kruiden met de santamaria rub kruiden(beercan chicken of sparerib) en nog een half minuutje in de mag.
 
Komen de Beefsticks nog terug?

Helaas niet. Was niet genoeg vraag naar en een deel is daardoor over datum gegaan.

Morning Olivier, gisteren weer een nieuwe bestelling jullie kant opgestuurd, maar nu ben ik 2 zakken Basmati rijst vergeten toe te voegen... :scold:
Zouden deze nog met dezelfde bestelling meekunnen, of kan ik beter even met de klantenservice bellen?
Uw bestelling #000147364

Bedankt voor je bestelling!
Ah... dat is jammer. Ik krijg niet altijd een email dat hier een nieuw bericht is. Voor spoed vragen kun je ons het beste mailen of bellen, daar zit altijd iemand achter. Je pakket is al onderweg naar het sorteercentrum Amersfoort. Sorry... next time!

Ik gaar ze altijd in ontdooide toestand 3 minuten in de mag in een afgesloten bakje, dan uit elkaar trekken met 2 vorken tot pulled chicken en kruiden met de santamaria rub kruiden(beercan chicken of sparerib) en nog een half minuutje in de mag.

:meal: !!
 
Helaas niet. Was niet genoeg vraag naar en een deel is daardoor over datum gegaan.

Jammer, maar ik blijf het tof vinden dat jullie toch weer steeds opzoek gaan naar nieuwe producten.

De beefsticks zal ik dan maar in bulk bij hun zelf bestellen.
 
komt er meer fruit/groente binnenkort?

Fruit niet. Wel 5 nieuwe Ardo producten. Koolhydraat en groentenmixen. Hoop ze ergens februari binnen te krijgen. Zijn compleet nieuwe producten die nog naar Nederland voor het eerst moeten komen.
 
Fruit niet. Wel 5 nieuwe Ardo producten. Koolhydraat en groentenmixen. Hoop ze ergens februari binnen te krijgen. Zijn compleet nieuwe producten die nog naar Nederland voor het eerst moeten komen.
Kan je alvast een tipje van de sluier lichten?? :)
 
Back
Naar boven