XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Op de valreep, zodat ik met Kerst gewoon kan preppen... :eating:

Uw Bestelling Is Ontvangen
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100144341

Fijne feestdagen voor jullie allemaal bij Musclemeat!

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.604
2e diepvries hier helaas kapot gegaan :(

Gelukkig geen producten die vergaan lees ik maar vanwege de actie die je misloopt. Er komt vast genoeg leuks aankomend jaar :)!
Klein probleempje in de voorraad van een product wat wel besteld was, direct heel netjes opgelost door MM, goede review op FB en Google heb je binnen. Klantenservice zoals het hoort.

Bedankt voor de twee mooie reviews, altijd gewaardeerd!! Ik lees vaker dat onze klantenservice complimenten krijgt. Vandaag begrijp ik ook waarom. Bij een shop verkeerde product gekregen. Moet het eerste terug sturen, op eigen kosten... Dus met uitleggen dat ik niet wil betalen (zendkosten) voor fout die bij hun begonnen is kreeg ik uiteindelijk een betaalde zendbon. Vervolgens sturen hun het goede product pas op als het verkeerde product terug hebben (gaat om een product van 4 euro dus retourkosten zijn duurder lol). Nu dus een week wachten op het bestelde product vanwege eerst heen en dan weer. Je moet smeken voor service.
Vanavond onwijs zitten smikkelen van de tonijn! En de kangaroeburgers gaan er 's middags voor lunch ook meer dan goed in drool:

Maar die kant-en-klare-zalmgehakt :kots:
Bij het openmaken komt er eerst een sloot vocht uit en vervolgens zit je kattenvoer te eten. Dat had ik toch niet verwacht toen ik het bestelde (4 goede reviews ook, maar nee, als zalmliefhebber moet je deze niet kopen...). Ben benieuwd naar andere ervaringen.

Bedankt voor de reviews!! Heb je een batchnummer voor mij van het gehakt via PM? Dan test ik morgen even hetzelfde pakketje om te kijken of er iets mis is. Ben zelf erg fan van het product dus merk het meteen als er iets mis is.

• #10.605
Potverdorie, het lijkt wel alsof gans DBB hier zijn laatste-bestelling-voor-kerst inkopen doet. Het worden drukke tijden voor MM.... Maar ik veronderstel dat @Scoobz0r dat niet zo erg zal vinden :)

• #10.607
Potverdorie, het lijkt wel alsof gans DBB hier zijn laatste-bestelling-voor-kerst inkopen doet. Het worden drukke tijden voor MM.... Maar ik veronderstel dat @Scoobz0r dat niet zo erg zal vinden :)

We worden aardig leeggetrokken inderdaad. Moet ook wel met 2 weken dicht, twee weken geen klanten!
Veel producten al gesneuveld! Op=op deze week :D.

We worden aardig leeggetrokken inderdaad. Moet ook wel met 2 weken dicht, twee weken geen klanten!
Veel producten al gesneuveld! Op=op deze week :D.
Heb je nu al zicht op eventuele nieuwe producten die er aan zitten te komen begin 2019? Je moet immers dat zo goed als lege magazijn terug aanvullen :D

• #10.609
Heb je nu al zicht op eventuele nieuwe producten die er aan zitten te komen begin 2019? Je moet immers dat zo goed als lege magazijn terug aanvullen :D

Hetgeen waar we het meest op wachten is eind januari 4 smaken variaties op de roasted kipfiletblokjes paprika chili. Die worden ook allemaal roasted (niet steamed), in 4 smaken dus. Paprika chili is heel populair geworden en variatie is nodig.

Hetgeen waar we het meest op wachten is eind januari 4 smaken variaties op de roasted kipfiletblokjes paprika chili. Die worden ook allemaal roasted (niet steamed), in 4 smaken dus. Paprika chili is heel populair geworden en variatie is nodig.

Welke smaken?

Bedankt voor de reviews!! Heb je een batchnummer voor mij van het gehakt via PM? Dan test ik morgen even hetzelfde pakketje om te kijken of er iets mis is. Ben zelf erg fan van het product dus merk het meteen als er iets mis is.

Ben bang dat het gewoon het product is dat ik gewoon smerig vind en niet zozeer dat er wat mis mee is. Hoewel ik dat wel hoop...
Zie pm.

Ben echt fan van jullie (rauwe) kip (de kant en klare vind ik niet echt vies maar daar moet je van houden), de burgers, tonijn, het fruit. En dan ook nog jullie service. Dus behalve de zalm alleen maar lof :)

• #10.612

1: bbq-honey (roasted)
2: green curry (roasted)
3: shoamra (roasted dit keer ipv steamed en het % kruiden is wat omlaag gebracht na feedback van klanten)
4: piri piri (roasted dit keer ipv steamed)

Ben bang dat het gewoon het product is dat ik gewoon smerig vind en niet zozeer dat er wat mis mee is. Hoewel ik dat wel hoop...
Zie pm.

Ben echt fan van jullie (rauwe) kip (de kant en klare vind ik niet echt vies maar daar moet je van houden), de burgers, tonijn, het fruit. En dan ook nog jullie service. Dus behalve de zalm alleen maar lof :)

Dankje :)! Ik kom bij je terug. Wie weet vind je de rauwe zalmblokjes wel wat en in januari komt de burger en worst versie van de zalm ook terug.

...en die zijn wel super van smaak...:eating:

1: bbq-honey (roasted)
2: green curry (roasted)
3: shoamra (roasted dit keer ipv steamed en het % kruiden is wat omlaag gebracht na feedback van klanten)
4: piri piri (roasted dit keer ipv steamed)
Heel chill! Gaan de kcals/100 gr dan ook een beetje omlaag? Ik ga meteen alle smaken bestellen zodra jullie het lanceren.

Dankje :)! Ik kom bij je terug. Wie weet vind je de rauwe zalmblokjes wel wat en in januari komt de burger en worst versie van de zalm ook terug.
Auch, nee, die zalmblokjes waren het ook niet :o. Maar beter dan het gehakt.

Is rauwe zalm niet iets voor in jullie assortiment?!? :yes: #yes

Zalmburgers en -worstjes vond ik de lekkerste zalmvariant al heb ik geen zalmgehakt geprobeerd. Anders sampeltje proberen.

De zalmworsten waren super van smaak, spijtig dat deze er niet meer zijn:(

3de bestelling: 100144428

Nog steeds super tevreden!!! Dit keer 2 zakken mexicomix besteld. Beviel erg goed laatste keer. Tijdens het preppen doe ik hier een handje sperziebonen doorheen voor wat extra bite...

Kan niet wachten op de nieuwe smaken kip! (Er staat nog steamed op de site... )

Laatst bewerkt:
Wat is het kwaliteitsverschil en smaakverschil tussen koolvis en pangasius

Als con, koolvis is per portie 100g en pangasius dus variabel als ik de site lees

Terug
Naar boven