AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Liever tuinerwtenpuree.
 
ORDERPICKER & INPAKKER GEZOCHT!

Krijg 150euro cadeaukaart indien je iemand verwezen hebt en diegene daadwerkelijk bij ons komt werken.


Muscle Meat V.O.F. (Ankeveen)
  • Werken bij Muscle Meat betekent werken in een snelgroeiende, internationaal georiënteerde online supermarkt met een ambitieus team. Wij bieden via onze webshop een breed scala voedingsmiddelen voor de sporters aan door heel Nederland, België en Duitsland. Momenteel zijn wij nog op zoek naar een extra teamlid.
  • Muscle Meat zoekt: Een enthousiaste collega met het liefst werkervaring in een soortgelijke functie. Ben jij een jong en fit persoon, dan hebben wij bij Muscle Meat voor jou een leuke baan. Dit ga je doen: Als Orderpicker/Inpakker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, inpakken en versturen van de bestellingen die dagelijks binnenkomen via de webshop. Dit is zowel in de vriescellen met beschermend vriespak, als buiten de vriescel.
Je werkomgeving
Onze locatie is in Ankeveen. Er heerst een informele sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken. De locatie is goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Jouw profiel
Ben je fit, secuur en beschik je over een goed doorzettingsvermogen, dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren. Dit zijn de eigenschappen die nodig zijn om het beroep goed uit te voeren.
  • werken in een gezellig team
  • een 20 tot 28 -urige werkweek (ma-do), meer mogelijk in overleg.
  • de mogelijkheid om alle producten voor inkooptarief te kopen.
Ben je enthousiast?
  • Solliciteer dan direct door je brief met CV naar ons te mailen (info@musclemeat.nl) t.a.v. Yvette Richters te sturen. Wil je meer informatie dan kun je Yvette Richters van dinsdag t/m donderdag bereiken op 0650614619. Meer informatie over onze organisatie vind je op www.musclemeat.nl.
 
Laatst bewerkt:
ORDERPICKER & INPAKKER GEZOCHT!

Krijg 150euro cadeaukaart indien je iemand verwezen hebt en diegene daadwerkelijk bij ons komt werken.


Muscle Meat V.O.F. (Ankeveen)
  • Werken bij Muscle Meat betekent werken in een snelgroeiende, internationaal georiënteerde online supermarkt met een ambitieus team. Wij bieden via onze webshop een breed scala voedingsmiddelen voor de sporters aan door heel Nederland, België en Duitsland. Momenteel zijn wij nog op zoek naar een extra teamlid.
  • Muscle Meat zoekt: Een enthousiaste collega met het liefst werkervaring in een soortgelijke functie. Ben jij een jong en fit persoon, dan hebben wij bij Muscle Meat voor jou een leuke baan. Dit ga je doen: Als Orderpicker/Inpakker ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, inpakken en versturen van de bestellingen die dagelijks binnenkomen via de webshop. Dit is zowel in de vriescellen met beschermend vriespak, als buiten de vriescel.
Je werkomgeving
Onze locatie is in Ankeveen. Er heerst een informele sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken. De locatie is goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Jouw profiel
Een jong en fit persoon (tussen de 17 en 35 jaar), secuur en beschik je over een goed doorzettingsvermogen, dan nodigen wij jou graag uit om te solliciteren.

  • werken in een gezellig team
  • een 20 tot 28 -urige werkweek (ma-do), meer mogelijk in overleg.
  • de mogelijkheid om alle producten voor inkooptarief te kopen.
Ben je enthousiast?
  • Solliciteer dan direct door je brief met CV naar ons te mailen (info@musclemeat.nl) t.a.v. Yvette Richters te sturen. Wil je meer informatie dan kun je Yvette Richters van dinsdag t/m donderdag bereiken op 0650614619. Meer informatie over onze organisatie vind je op www.musclemeat.nl.

ThaWasteland
Eindelijk werk voor je!
 
Want iemand van 40 is niet fit?
 
Al dat eten!! ..........maar bestemd voor iemand anders :(
 
Een beetje jammer dat je die maximum leeftijd er neerzet
 
Afhankelijk van waar je de vacature gaat verspreiden zou ik hier wel mee oppassen. Mensen die kwaad willen kunnen je op basis van "jong en fit" (misschien) maar zeker de leeftijd pakken. Maak er van dat je iemand zoekt die gewoon fit is, kan een hoop gezeur schelen.
 
Je ziet het echt overal voorbij komen, zolang er niets tegen gedaan wordt of streng gecontroleerd gaat dat ook niet veranderen ben ik bang. Maar het kan een hoop gezeur brengen ja
 
10% actie: alle zoete aardappel producten !
Maak kennis met alle onze kant-en-klare 5 zoete aardappel producten t/m zondag 8 september.
➡️ https://musclemeat.nl/week-actie
✅ Blokjes, puree, friet, partjes, duo aardappels.
✅ Niet meer schillen, snijden en koken.
✅ Direct eetbaar (ready to eat) en makkelijk mee te nemen.

nc_oc=AQkcjiwgfp-qQTNnAVXGK5DE7go2fEoIw7I-C0IwXsL12u9m3a9Ulfek7UrlQJ4Ite8&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
The Dutch Giant : wanneer zou de Euromix terug voorradig zijn? Ik wacht van bestellen :-).
 
hi The Dutch Giant
Deze zakken zijn voor 2,50 bij de Turkse winkel te koop. Maar wellicht is dit voor jullie ook een interessant product?
Zijn lekker en ook goede voedingswaardes. :)

greens-tuinbonen (1).jpg
 
The Dutch Giant : wanneer zou de Euromix terug voorradig zijn? Ik wacht van bestellen :-).

Dinsdag komt het binnen.

hi The Dutch Giant
Deze zakken zijn voor 2,50 bij de Turkse winkel te koop. Maar wellicht is dit voor jullie ook een interessant product?
Zijn lekker en ook goede voedingswaardes. :)

We hebben al 2 soorten bonen, niet direct behoefte aan een derde. Maar begin nieuwe jaar krijgen we extra ruimte, nieuwe groente producten zullen komen, ik neem de tip mee.
 
-
 
Laatst bewerkt:
We hebben al 2 soorten bonen, niet direct behoefte aan een derde. Maar begin nieuwe jaar krijgen we extra ruimte, nieuwe groente producten zullen komen, ik neem de tip mee.

Ik denk persoonlijk ook niet dat hier veel vraag naar is scoob. Die tuinbonen kan je immers makkelijk in blik kopen.

Weet je al welke andere groente producten jullie nieuw gaan opnemen in jullie assortiment?
 
Ik denk persoonlijk ook niet dat hier veel vraag naar is scoob. Die tuinbonen kan je immers makkelijk in blik kopen.
Is totaal anders van smaak en consistentie...
 
Kip gordon bleu’s smaken heerlijk!!

Top, bedankt voor de review :thumbs:

Ik denk persoonlijk ook niet dat hier veel vraag naar is scoob. Die tuinbonen kan je immers makkelijk in blik kopen.

Weet je al welke andere groente producten jullie nieuw gaan opnemen in jullie assortiment?

Nee nog te ver weg :).
 
Back
Naar boven