XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Good for you bro :D

Ja die berekening moet ik dus nog een keer gaan maken, verzendkosten t.o.v. nieuwe vriezer + energiekosten.
Heb nog wat ben & jerries en overige zooi in de vriezer liggen misschien moet ik die eens opeten/weggeven zodat ik meer ruimte heb.

M'n ouders hebben een 2de vriezer op zolder die vrijwel leeg is dus wellicht kan ik daar ook wat voorraad knallen, vanavond even inventariseren daar.

Kijk opties te over, zolang die vriezer niet te ver weg is natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.327
Ben sinds kort helemaal hooked aan musclemeat :haar: probeer het iedereen aan te smeren in de gym/vriendenkring is dit normaal?
Bestel elke week weer nieuw eten anders past het niet helaas, zojuist de green curry kip besteld ben erg benieuwd!

Uw bestelling #000188191

Wauw, bedankt voor de mooie review :thumbs: . Benieuwd naar je mening van de green curry!

Wij bestellen ook voor onze buren, vind de verzendkosten ook altijd zo'n zonde :emo:

Is een gevoelskwestie. Bedrijven die vanaf 20euro gratis verzending hebben verwerken postnl in de verkoop prijs. Wij doen dit niet zodat je goedkoper uit bent per kg dat je besteld en de 5 euro er zo uit hebt.

Dat is voor latere zorg:roflol: Het ging enkel om het idee..

De 52x5.95 = 309.40euro, dus kan net een iets beter model besteld worden..

Shiit! Van musclemeat word je dik?

5.95 = 5.00 :)

Wauw, bedankt voor de mooie review :thumbs: . Benieuwd naar je mening van de green curry!

Is een gevoelskwestie. Bedrijven die vanaf 20euro gratis verzending hebben verwerken postnl in de verkoop prijs. Wij doen dit niet zodat je goedkoper uit bent per kg dat je besteld en de 5 euro er zo uit hebt.

5.95 = 5.00 :)

Is ook geheel normaal gezien de verpakkingsmaterialen die jullie gebruiken en de marge die jullie maken. Logisch dat het dan pas bij 150,00 ook vervalt. De maatschappij is enorm verziekt met het gratis versturen en terugsturen, jullie hebben een hele mooie middenweg wat mij betreft. Maar goed je blijft een TN'er he :D

Is ook geheel normaal gezien de verpakkingsmaterialen die jullie gebruiken en de marge die jullie maken. Logisch dat het dan pas bij 150,00 ook vervalt. De maatschappij is enorm verziekt met het gratis versturen en terugsturen, jullie hebben een hele mooie middenweg wat mij betreft. Maar goed je blijft een TN'er he :D
Precies dit. @Scoobz0r enkel lof voor Musclemeat.nl

Heeft @Scoobz0r geen suggesties voor goede vriezers met veel inhoud voor de consument?

Als ik me niet vergis zouden er nieuwe producten binnekort komen, hoe staan deze er voor? <-- nieuwe ultimate producten was van de baan toch? :(

Iemand tips hoe lang de Kipfilet Cordon Bleu vanuit bevroren toestand in de oven/airfryer moet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.334
Heeft @Scoobz0r geen suggesties voor goede vriezers met veel inhoud voor de consument?

heb zelf via ww.ao.nl eentje gekocht zoals wovano post. Als je het geld er voor over hebt geeft het zo'n gemak... en anders marktplaats blijven refreshen voor van die kisten die je bv in je schuur kan zetten.

Als ik me niet vergis zouden er nieuwe producten binnekort komen, hoe staan deze er voor? <-- nieuwe ultimate producten was van de baan toch? :(

Ultimate product is van de baan inderdaan.
Green curry is net binnen. En hopen volgende week donderdag Smokey BBQ binnen te krijgen. En voor einde jaar nog 5 andere smaken. En in Januari hopen we groente fruit koolhydraten uit te gaan breiden door verbouwing bij muscle meat waardoor meer ruimte komt voor nieuwe producten. Ook willen we de high protein pizza's uitbreiden in die periode.

Iemand tips hoe lang de Kipfilet Cordon Bleu vanuit bevroren toestand in de oven/airfryer moet?

Met dit product heb ik alleen magnetron ervaring (2:30 min op 800watt).Mee denk tip airfryer, begin 6 miniuten op 200graden en kan dan even hoe hij is.

Green curry is net binnen. En hopen volgende week donderdag Smokey BBQ binnen te krijgen. En voor einde jaar nog 5 andere smaken. En in Januari hopen we groente fruit koolhydraten uit te gaan breiden door verbouwing bij muscle meat waardoor meer ruimte komt voor nieuwe producten. Ook willen we de high protein pizza's uitbreiden in die periode.

Veel nieuwe producten dus op de planning. Benieuwd...
Succes met de toekomstige verbouwingen scoob!

Denk eerder aan zoiets in de tuin
2016-KOELCEL6x8-VRIESCEL6x8-.png
Dan zoiets
wietplantage__large.jpg
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Hey @Scoobz0r

Kloppen de voedingswaarde van de roti wel?
Er staat per rol 600 kcal, maar de voedingswaarde per 100 gram is 167 kcal.
Ik heb hier twee rollen van 280 gram per stuk. dus 467 kcal. Misschien op de site aanpassen?

Zojuist weer besteld zoals gewoonlijk, maar het/de ophaalpunt/en in de buurt zijn verdwenen, dichtst bij is nu 5,4 km verder.. :(

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven