MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

The Dutch Giant
bestelling 186511: heb net van PostNL op de Tr&Tr bericht gekregen dat adres onjuist zou zijn, en dat de zending terug retour naar jullie gaat!
Kunnen julli dit asap laten leveren ?
Adres is voor de 23 vorige zendingen steeds correct geweest :rolleyes:
Tx !
 
The Dutch Giant
bestelling 186511: heb net van PostNL op de Tr&Tr bericht gekregen dat adres onjuist zou zijn, en dat de zending terug retour naar jullie gaat!
Kunnen julli dit asap laten leveren ?
Adres is voor de 23 vorige zendingen steeds correct geweest :rolleyes:
Tx !

Sorry zat in vliegtuig. Waarschijnlijk had yvette al contact met je opgenomen want die leesr hier mee. Zo niet bel of mail muscle meat.
 
Is al bekend wanneer de nieuwe kipblokjes smaken komen?
Ik moet nieuwe bestellen maar zit eigenlijk te wachten tot de nieuwe smaken er zijn.
 
Is al bekend wanneer de nieuwe kipblokjes smaken komen?
Ik moet nieuwe bestellen maar zit eigenlijk te wachten tot de nieuwe smaken er zijn.

Green curry is nog niet zo lang online. Volgende week donderdag moeten de BBQ en Sweet & Sour binnenkomen.
 
Ben sinds kort helemaal hooked aan musclemeat :haar: probeer het iedereen aan te smeren in de gym/vriendenkring is dit normaal?
Bestel elke week weer nieuw eten anders past het niet helaas, zojuist de green curry kip besteld ben erg benieuwd!

Uw bestelling #000188191
 
Ben sinds kort helemaal hooked aan musclemeat :haar: probeer het iedereen aan te smeren in de gym/vriendenkring is dit normaal?
Bestel elke week weer nieuw eten anders past het niet helaas, zojuist de green curry kip besteld ben erg benieuwd!

Uw bestelling #000188191
Dan zou ik toch een investeren in een grotere vriezer of samen met die vrienden bestellen. Zonde om elke week verzendkosten te moeten betalen IMO.
 
Dan zou ik toch een investeren in een grotere vriezer of samen met die vrienden bestellen. Zonde om elke week verzendkosten te moeten betalen IMO.
Dit. Op jaarbasis is dat ongeveer 250 euro aan alleen al verzendkosten.
 
Huh zijn die verzendkosten zo hoog? Of besteld er iemand elke week :roflol:

Edit; ik zie het al :roflol: :roflol:
 
Huh zijn die verzendkosten zo hoog? Of besteld er iemand elke week :roflol:

Edit; ik zie het al :roflol: :roflol:
Ja de persoon waar marv op reageert bestelt elke week. Ik ben zo’n groene hond die dan altijd het Ilovechicken pakket besteld zodat de zending gratis is. En die kip komt toch wel op :P
 
Wij bestellen ook voor onze buren, vind de verzendkosten ook altijd zo'n zonde :emo:
 
Ja de persoon waar marv op reageert bestelt elke week. Ik ben zo’n groene hond die dan altijd het Ilovechicken pakket besteld zodat de zending gratis is. En die kip komt toch wel op :P
Intressting...:goodidea:
 
Ik ben meteen voor het echte werk gegaan. No frost vrieskast met zuinigste energielabel aangeschaft. Echt een top ding. Ik geloof 9 vakken.

Ja maar jij werkt in de publieke sector, jullie ambtenaren kunnen zich dat veroorloven, naast al die vrije tijd :p
 
Back
Naar boven