Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

- Roasted kipfiletblokjes - BBQ smaakt echt goed! Zeker mijn favoriete van de roasted versies.
- Delicious crunchy eiwitreep - strawberry celebration cake echt enorm verslavend.
- Pannenkoeken mix heel handig en veel lekkerder dan de mix van de supermarkt (zelfs mijn vriendin vond het smullen).
- Angus burger sample besteld voor het eerst, smaakte top voor een burgertje.
- Ultimate kipfilet sticks en nuggets blijven een lekkere guilty pleasure naast het clean eten.

De protein cookie van Lenny & Larry's - Birthday cake vond ik wat minder.
En btw zelfs een vriend overgehaald om te bestellen bij muscle meat :D

Thanks voor alles @Scoobz0r

@Scoobz0r Enig idee wanneer de Hawai rijst weer op voorraad is? Dan kan ik ff kijken of ik daar op kan wachten of toch iets ander moet kiezen. Alvast bedankt!
Gr. een trouwe klant!

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.463
- Roasted kipfiletblokjes - BBQ smaakt echt goed! Zeker mijn favoriete van de roasted versies.
- Delicious crunchy eiwitreep - strawberry celebration cake echt enorm verslavend.
- Pannenkoeken mix heel handig en veel lekkerder dan de mix van de supermarkt (zelfs mijn vriendin vond het smullen).
- Angus burger sample besteld voor het eerst, smaakte top voor een burgertje.
- Ultimate kipfilet sticks en nuggets blijven een lekkere guilty pleasure naast het clean eten.

De protein cookie van Lenny & Larry's - Birthday cake vond ik wat minder.
En btw zelfs een vriend overgehaald om te bestellen bij muscle meat :D

Thanks voor alles @Scoobz0r

Awesome, thnx voor je mooie review!! En je hebt nog zoveel moois te ontdekken. Mocht je er een paar naar de site willen kopieren altijd welkom.
@Scoobz0r Enig idee wanneer de Hawai rijst weer op voorraad is? Dan kan ik ff kijken of ik daar op kan wachten of toch iets ander moet kiezen. Alvast bedankt!
Gr. een trouwe klant!

Is compleet op bij Ardo. Wachten op een nieuwe batch. Helaas konden ze gisteren nog geen datum geven dus kan zo maar nog weken duren... ik zou voor Mekong gaan.

Na maanden weer wat besteld Olivier. Goed te zien dat het nog steeds goed loopt, waarschijnlijk op zen best dan ooit te voren.

Deze keer de basics, kipfilet, rijst en broccoli kant en klaar voor de magnetron maaltijden :)

000197508

Laatst bewerkt:
  • #11.465
Na maanden weer wat besteld Olivier. Goed te zien dat het nog steeds goed loopt, waarschijnlijk op zen best dan ooit te voren.

Deze keer de basics, kipfilet, rijst en broccoli kant en klaar voor de magnetron maaltijden :)

000197508

Welkom terug en bedankt voor je bestelling :thumbs: ! Hebben inderdaad een mooie groeiend jaar weer gehad.

• #11.466
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst en eten

NIEUW: Indian - Nordic - Pealla style Mix !
Deze drie maaltijd componenten zijn enorm lekker en heel makkelijk. Voeg eventueel nog wat vlees of vis toe, warm het op en klaar!
➡️ https://musclemeat.nl/week-actie
✅ Losgevroren: pak wat je nodig hebt en leg de rest terug.
✅ Opwarmen en klaar!
✅ Gezond: 50% groente en max 30%

Aardig wat calorieen in de nieuwe groentenmixen, jammer anders had ik ze zeker meebesteld!
Het zijn ook niet enkel groenten, er zitten tevens graan-/zetmeelproducten/peulvruchten in. Bijvoorbeeld gerst, kikkererwten en linzen. Daarnaast saus. Als je zelf rijst o.i.d. door je groenten mixt, kom je ook aan meer kcal dan alleen groenten.

Het zijn ook niet enkel groenten, er zitten tevens graan-/zetmeelproducten/peulvruchten in. Bijvoorbeeld gerst, kikkererwten en linzen. Daarnaast saus. Als je zelf rijst o.i.d. door je groenten mixt, kom je ook aan meer kcal dan alleen groenten.

Das zeker waar! Ben alleen benieuwd naar het volume t.o.v de voedingswaarde

@Scoobz0r Op je site geef je korting (kip 19,35) maar met het afrekenen verdwijnt de korting weer en moet je het oude bedrag betalen (21,00)
Wat gaat hier fout? Je zal niet rijk worden van de 2x 1,65 aan de andere kant is dit wel weer een deel van de bezorgkosten.

• #11.472
Hoppa, besteld, en nog een hoop. :)

Super!! :)

Aardig wat calorieen in de nieuwe groentenmixen, jammer anders had ik ze zeker meebesteld!

Klopt! Concept erachter is 50% groeten en max 30% koolhydraten. Heb ze zelf alle drie gegeten door er een kant en klare kip door heen te doen. Echt enorm gezonde mixen met de verschillende voedingsproducten die in de mixen zitten.
@Scoobz0r Op je site geef je korting (kip 19,35) maar met het afrekenen verdwijnt de korting weer en moet je het oude bedrag betalen (21,00)
Wat gaat hier fout? Je zal niet rijk worden van de 2x 1,65 aan de andere kant is dit wel weer een deel van de bezorgkosten.

Excuses hiervoor! Deze bug is er gister avond laat ingeslopen en deze ochtend opgelost.

• Like
Waarderingen: BB_
Bezorgkosten? Boven de € 150 is het gratis bezorgen. Daaronder blijven is mij nog nooit gelukt. :P

Ik kon trouwens geen bezorgmoment kiezen volgens mij. In het verleden kon dit wel dacht ik.

Bezorgkosten? Boven de € 150 is het gratis bezorgen. Daaronder blijven is mij nog nooit gelukt. :P

Ik kon trouwens geen bezorgmoment kiezen volgens mij. In het verleden kon dit wel dacht ik.
Mijn vriezer heeft niet zoveel ruimte. :p
......Excuses hiervoor! Deze bug is er gister avond laat ingeslopen en deze ochtend opgelost.
Niet bij mij dus. Mijn bestelling is van 11:13 bestelnummer 000198515.
Je mag ook een zak Hawaii rijst erbij stoppen. :thumbs:

• #11.476
Mijn vriezer heeft niet zoveel ruimte. :p

Niet bij mij dus. Mijn bestelling is van 11:13 bestelnummer 000198515.
Je mag ook een zak Hawaii rijst erbij stoppen. :thumbs:

Hawaii is t/m einde jaar niet beschikbaar bij de producent. Ik zorg dat het bedrag verschil binnen 5 werkdagen terug op je rekening staat.

• #11.478
Voeg bestand toe

Die komt morgen weer binnen (staat op ''niet op voorraad'' op het momnent). Dat is mekong ipv hawaii. Op moment dat je bestelde hadden er in alle waarschijnlijkheid nog genoeg van dus die ga je ontvangen.
Ik doelde op die korting. Ik had (net als @Ron-nie ) een bestelling geplaatst vrijdagavond (Black Friday). Op de website werd geadverteerd met 10% korting op de kip. Ik dacht dat automatisch verrekend zou worden. "Uw bestelling #000198478. Geplaatst op 29 nov. 2019 22:00:54"
Laat maar, ik zie het al: er is € 20,25 gerekend. Het was € 22,50. Klopt dus helemaal. :thumbs::eating:

Terug
Naar boven