AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hi, zag net op insta een musclemeat "eindejaarssale", maar ligt het aan mij of zijn de prijzen hetzelfde als voorheen? :o

@Scoobz0r : ik heb anderhalve week geleden deze bestelling geplaatst en deze zou afgelopen vrijdag geleverd worden (datum over de mail overeen gekomen). Vorige week donderdag kreeg ik netjes een Track&Trace, maar nog steeds is de zending niet bekend bij PostNL. Kun jij zien waar dit fout is gegaan?
Bestelling #000198478

1576083977041.png

@Scoobz0r : ik heb anderhalve week geleden deze bestelling geplaatst en deze zou afgelopen vrijdag geleverd worden (datum over de mail overeen gekomen). Vorige week donderdag kreeg ik netjes een Track&Trace, maar nog steeds is de zending niet bekend bij PostNL. Kun jij zien waar dit fout is gegaan?
Bestelling #000198478

1576083977041.png

moet weer geslacht worden denk ik :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.488
Beste @Bert,

Wij zoeken dit probleem voor u uit en nemen morgen contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Max
Team Musclemeat

Bedankt voor de snelle reactie en de geboden oplossing.:thumbs:
Prutsers bij PostNL zijn het pakketje kwijtgeraakt. Waren ook maar 2 dozen, zeker 25-30 kg in totaal. Ik hoop dat PostNL jullie de kosten vergoedt.

Als de postbode opeens 2m+ is weet je voldoende... :flexbiceps:

Altijd top geregeld bij MM als er iets niet in orde is! Binnenkort maar weer wat bestellen...

Ik had zomaar een musclemeat pen bij mijn bestelling, per ongeluk verloren?:D

15762543694046785474616999657018.jpg

@Scoobz0r

Ik weet dat je er nu niets aan kunt doen, maar het lijkt er op dat mijn bestelling niet afgeleverd gaat worden aangezien Postnl hem blijkbaar nog niet heeft.

Untitled.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.496
@Steks

Bedankt voor het melden, we hebben je zojuist een mail gestuurd over je pakket.

Met vriendelijke groet

Yvette

Mailtje gelezen en een reactie op gestuurd, alvast bedankt.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
LET OP: donderdag 19-12 is de laatste dag dat je kunt bestellen voordat we 2 weken dicht gaan. Wij zijn dan weer geopend vanaf 06-01-2020.

https://musclemeat.nl/week-actie

De Eindjaars Sale op meer dan 50 producten!
Bedankt voor je bericht, straks maar ff bestellen, anders ga ik dood v d honger :kerst:
Alvast fijne feestdagen en geniet van je vakantie Olivier
Vergeet niet om jullie team te bedanken voor de service dit jaar!

Terug
Naar boven