- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op is op inderdaad :*(Wil net bestellen maar zie dat de kipnuggets niet op voorraad zijn; ben bang dat ze dat morgen ook niet zijn?![]()
Wil net bestellen maar zie dat de kipnuggets niet op voorraad zijn; ben bang dat ze dat morgen ook niet zijn?![]()

. Ook de kipschnitzel vreten ze als een malle.Morgen komt alles weer online en kunnen mensen vooruit bestellen voor het nieuwe jaar.@Scoobz0r komen de kip chucks weer snel terug op voorraad?
Of blijft het leeg tot na de feestdagen?
.Niet bii iets ophalen...

Yeahhhhhhh zou ook kunnen dat je je voorraad leegverkoop voor een jaarlijkse update/schoonmaak.Morgen komt alles weer online en kunnen mensen vooruit bestellen voor het nieuwe jaar.
Niet bii iets ophalen...
Maar in ieder geval superfijne vakantie? En op naar meer muscle meat volgend jaar![]()
Yeahhhhhhh zou ook kunnen dat je je voorraad leegverkoop voor een jaarlijkse update/schoonmaak.
Ik heb twee pakketjes besteld. Roasted kip chuncks en Naturel kip blokjes .........Alles is weer online. Het is first in first out bij ons waardoor niks blijft staan. Wat binnen komt wordt binnen 2 maanden max (schatting) verkocht, meeste veel sneller.
Die mixen van jullie (bv. brunoise/forestiere) zijn die ook voorgekookt zoals de rest? Lijkt me wel leuk om salades mee te maken maar vroeg me af of ik die eerst nog moest koken
!