AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Wil net bestellen maar zie dat de kipnuggets niet op voorraad zijn; ben bang dat ze dat morgen ook niet zijn? :(

Relatiegeschenk of foutje? :p

pen.jpg

Trof ik aan in onderin een doos.

@Scoobz0r komen de kip chucks weer snel terug op voorraad?
Of blijft het leeg tot na de feestdagen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.512
Niet bii iets ophalen... :(
Maar in ieder geval superfijne vakantie? En op naar meer muscle meat volgend jaar :D

Ah, we hebben er genoeg liggen, herinner ons er volgende keer even op!

Yeahhhhhhh zou ook kunnen dat je je voorraad leegverkoop voor een jaarlijkse update/schoonmaak.

Alles is weer online. Het is first in first out bij ons waardoor niks blijft staan. Wat binnen komt wordt binnen 2 maanden max (schatting) verkocht, meeste veel sneller.

........Alles is weer online. Het is first in first out bij ons waardoor niks blijft staan. Wat binnen komt wordt binnen 2 maanden max (schatting) verkocht, meeste veel sneller.
Ik heb twee pakketjes besteld. Roasted kip chuncks en Naturel kip blokjes .

Die mixen van jullie (bv. brunoise/forestiere) zijn die ook voorgekookt zoals de rest? Lijkt me wel leuk om salades mee te maken maar vroeg me af of ik die eerst nog moest koken

• #11.515
Die mixen van jullie (bv. brunoise/forestiere) zijn die ook voorgekookt zoals de rest? Lijkt me wel leuk om salades mee te maken maar vroeg me af of ik die eerst nog moest koken

Sorry voor de vertraagde reactie. Ik ben weer terug in NL. Alle dievpries groente en koolhydraten zijn ready-to-eat na ontdooien :)!

Komt er toevallig nog een new year sale? :D

• #11.517
Komt er toevallig nog een new year sale? :D

Nee. Paar dagen voor openen komt er een grote win actie.

Onze nieuwe site is online: https://musclemeat.nl/
Mochten jullie tijd / zin hebben even er door heen te klikken op zoek naar bugs / dingen die irriteren heel graag!
Opmerkingen

- nog niet alle tier pricing staat goed, daar ben ik nog mee bezig
- het kan zijn dat het sommige mensen niet lukt om in te loggen, zij moeten even een nieuw wachtwoord aanmaken omdat hun wachtwoord te onveilig is. Ik zal dit ook als waarschuwing bij de inlogpagina zetten

Laatst bewerkt:
Als je nu bij de weekactie kijkt zie je wel producten en prijzen maar niet wat de aanbieding is zeg maar.
Gewoonlijk stond er dan een prijs bij met 10% korting en dan de oude en nieuwe prijs. Nu staan er alleen producten.
Hoop dat je snapt wat ik bedoel @Scoobz0r
Capture.JPG
Er staat dus niet bij wat nu de korting is.

• #11.520
Terug
Naar boven