AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • The Dutch Giant

    Komt er binnenkort nog een nieuwe week actie online? Anders maak ik even snel de voorraad op en plaats ik een bestelling.
     
    Vanmorgen eerste bestelling geplaatst, wordt volgende week dinsdag geleverd.. Wel goed druk bij jullie daar
     
    Weet niet of ze het bij MM zelf zo verpakken of dat ze het zo van de leverancier krijgen? The Dutch Giant

    De pakjes worden droog ingevroren bij een partner van ons, droog, waardoor in theorie dit niet kan. Ik laat het onderzoeken. Heb net zelf een pak opgemaakt en kon ze van elkaar halen.

    The Dutch Giant

    Komt er binnenkort nog een nieuwe week actie online? Anders maak ik even snel de voorraad op en plaats ik een bestelling.

    Vanmorgen eerste bestelling geplaatst, wordt volgende week dinsdag geleverd.. Wel goed druk bij jullie daar

    Alles uitgezet wegens drukte. Geen actie, geen fb en insta reclames , geen nieuwsbrief. Het is echt gekte hier in positieve zin. Omzet is x5 en bestelling grote is x3. Hierdoor lopen de dagen 1 voor 1 vol. We hebben ons parkeerterrein volgezet met externe vriescontainers zodat we 17.000kg extra voorraad hebben, daardoor gaat weinig offline. Alleen de arbeid is bijna niet bij te houden. Schakelen iedereen die we kennen. Zie het filmpje hier: https://www.nhnieuws.nl/nieuws/2638...ensen-bestellen-bevroren-voedsel-voor-maanden
     
    De pakjes worden droog ingevroren bij een partner van ons, droog, waardoor in theorie dit niet kan. Ik laat het onderzoeken. Heb net zelf een pak opgemaakt en kon ze van elkaar halen.
    Bij mij wisselt het, maar het komt af en toe voor dat de individuele zakjes haast niet los te krijgen zijn.
     
    The Dutch Giant waar staat bij de nieuwe verpakkingen van de roasted kipblokjes de smaak? Ik kan het nergens terug vinden op mijn zak paprika chili, maar ik kan natuurlijk ook gewoon blind zijn.
     
    Bij mij wisselt het, maar het komt af en toe voor dat de individuele zakjes haast niet los te krijgen zijn.

    Heb net de kwaliteitsdienst gesproken van dit product, ze gaan er morgen naar kijken.

    The Dutch Giant waar staat bij de nieuwe verpakkingen van de roasted kipblokjes de smaak? Ik kan het nergens terug vinden op mijn zak paprika chili, maar ik kan natuurlijk ook gewoon blind zijn.

    Die heet salad chicken op de zak. Echter vond ik dit geen goede naam op de site. Straks denken mensen dat het alleen bedoeld is voor de salade wat onzin is. We hebben voor de twee hoofdkruiden als naam voor op de site gekozen daarom.
     
    Ok, andere smaken blijven wel de smaak op de zak houden? Andes wordt het een beetje onoverzichtelijk met 4 of meer smaken in je vriezer. :D
     
    Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.
     
    Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.

    Opsturen naar Onit!

    Zonder grappen;

    Tortilla’s
    Curry
    Brood
    Als alternatief voor havermout

    Tal van mogelijkheden, wees creatief:cool:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.

    Inprincipe elk gerecht waar je normaal zoete aardappel bij eet of normale aardappel. Enige verschil is puree vorm. En puree is echt heel lekker, lekkerder dan blokjes. Zoeter en smeuïg. Of maak er een pokebal van :D --> https://musclemeat.nl/recept/gezonde-pokebal/
     
    Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.
    Op eten.
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    Daar was ik nog niet opgekomen, ik ben gewoon niet zo’n fan van zoete aardappel en puree, maar die combi met broccoli en rundvlees puntjes ga ik eens proberen.
     
    Daar was ik nog niet opgekomen, ik ben gewoon niet zo’n fan van zoete aardappel en puree, maar die combi met broccoli en rundvlees puntjes ga ik eens proberen.
    Hier staan idee"en.

    Verder is het i.c.m. iets mexicaans ook wel lekker. Ik had gisterne nog een foto gepost van iets simpels:
     
    Ok, andere smaken blijven wel de smaak op de zak houden? Andes wordt het een beetje onoverzichtelijk met 4 of meer smaken in je vriezer. :D
    Leuk toch een beetje smaak roulette..
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    De pakjes worden droog ingevroren bij een partner van ons, droog, waardoor in theorie dit niet kan. Ik laat het onderzoeken. Heb net zelf een pak opgemaakt en kon ze van elkaar halen.
    Ik nu ook! Mooi geluk met levering denk ik? Dinsdag besteld vandaag binnen :)

    Kan minimaal 2 maand vooruit nu :cool:
     
    Zo de eerste bestelling is er toch eens van gekomen.

    Survival pakket tijdens deze donkere dagen.


    ProductAantalPrijs
    Kipfiletburger Stroganoff 1050gr (7 x 150gr)(rauw)(100% kipfilet) 1 €11.00
    Low fat hamburgers (original) (7 x 150gr) 1 €10.00
    Runderkogelbiefstuk (Angus grasgevoerd) 1kg (5 x 200gr) 1 €17.50
    ***VERNIEUWD*** High Protein Pizza - BBQ Chicken (45,5 gram eiwit) 1 €5.50
    ***VERNIEUWD*** High Protein Pizza - Pollo (48,6 gram eiwit) 1 €5.50
    Farmers Potato Blend (kant-en-klaar) (2,5kg) 1 €7.50
    Black Tiger Garnalen 1kg (750gr netto) (rauw,gepeld) 1 €12.50
    Light Saus - 265ml (23 smaken) - bbq 1 €3.99
     
    Back
    Naar boven