Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet of ze het bij MM zelf zo verpakken of dat ze het zo van de leverancier krijgen? @Scoobz0r
@Scoobz0r
Komt er binnenkort nog een nieuwe week actie online? Anders maak ik even snel de voorraad op en plaats ik een bestelling.
Vanmorgen eerste bestelling geplaatst, wordt volgende week dinsdag geleverd.. Wel goed druk bij jullie daar
Bij mij wisselt het, maar het komt af en toe voor dat de individuele zakjes haast niet los te krijgen zijn.De pakjes worden droog ingevroren bij een partner van ons, droog, waardoor in theorie dit niet kan. Ik laat het onderzoeken. Heb net zelf een pak opgemaakt en kon ze van elkaar halen.
Bij mij wisselt het, maar het komt af en toe voor dat de individuele zakjes haast niet los te krijgen zijn.
@Scoobz0r waar staat bij de nieuwe verpakkingen van de roasted kipblokjes de smaak? Ik kan het nergens terug vinden op mijn zak paprika chili, maar ik kan natuurlijk ook gewoon blind zijn.
Ok, andere smaken blijven wel de smaak op de zak houden? Andes wordt het een beetje onoverzichtelijk met 4 of meer smaken in je vriezer.![]()
Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.

Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.
--> https://musclemeat.nl/recept/gezonde-pokebal/Op eten.Heeft iemand goede ideeën voor de zoete aardappel puree? Ik heb 2 zakken in mijn vriezer maar weet eigenlijk niet wat ik er mee zou moeten doen.
Daar was ik nog niet opgekomen, ik ben gewoon niet zo’n fan van zoete aardappel en puree, maar die combi met broccoli en rundvlees puntjes ga ik eens proberen.
Hier staan idee"en.Daar was ik nog niet opgekomen, ik ben gewoon niet zo’n fan van zoete aardappel en puree, maar die combi met broccoli en rundvlees puntjes ga ik eens proberen.
musclemeat.nl
Leuk toch een beetje smaak roulette..Ok, andere smaken blijven wel de smaak op de zak houden? Andes wordt het een beetje onoverzichtelijk met 4 of meer smaken in je vriezer.![]()
Ik nu ook! Mooi geluk met levering denk ik? Dinsdag besteld vandaag binnenDe pakjes worden droog ingevroren bij een partner van ons, droog, waardoor in theorie dit niet kan. Ik laat het onderzoeken. Heb net zelf een pak opgemaakt en kon ze van elkaar halen.

Hamsteraar!!!!!!Ik nu ook! Mooi geluk met levering denk ik? Dinsdag besteld vandaag binnen
Kan minimaal 2 maand vooruit nu![]()
| Product | Aantal | Prijs |
|---|---|---|
| Kipfiletburger Stroganoff 1050gr (7 x 150gr)(rauw)(100% kipfilet) | 1 | €11.00 |
| Low fat hamburgers (original) (7 x 150gr) | 1 | €10.00 |
| Runderkogelbiefstuk (Angus grasgevoerd) 1kg (5 x 200gr) | 1 | €17.50 |
| ***VERNIEUWD*** High Protein Pizza - BBQ Chicken (45,5 gram eiwit) | 1 | €5.50 |
| ***VERNIEUWD*** High Protein Pizza - Pollo (48,6 gram eiwit) | 1 | €5.50 |
| Farmers Potato Blend (kant-en-klaar) (2,5kg) | 1 | €7.50 |
| Black Tiger Garnalen 1kg (750gr netto) (rauw,gepeld) | 1 | €12.50 |
| Light Saus - 265ml (23 smaken) - bbq | 1 | €3.99 |