Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik zie een aantal nieuwe smaken Roasted kipfiletblokjes... Mijn absolute favoriet is Piri Piri en Paprika Chili is ook altijd erg goed.

Iemand nog tips mbt de andere smaken? Ik vond zelf de green curry niet echt mijn ding. Iemand toevallig de Sweet & Sour, Smokey BBQ of Tandoori al geprobeerd?

@wovano Er staat mij bij dat jij de Sate top vindt...!?

Lemon Curry is ook nice!

Thanks voor de snelle reacties!

Ik kan in mijn lunch een hoop winnen wat betreft voeding om de komende periode wat droger te worden. Emotieloos 8 boterhammen mijn gezicht in duwen ben ik wel een beetje klaar mee...

Ik begrijp dat voeding persoonlijk is, maar toch vraag ik mij af wat jullie verdeling ongeveer is mbt kip, groente en rijst. Ik deed voorheen altijd 200gr kip, 150gr groente en 150gr rijst.

Dat is ook mijn standaard verdeling, maar als ik minder kcal wil eten doe ik meer groenten en wat minder kip en rijst.

Dat is ook mijn standaard verdeling, maar als ik minder kcal wil eten doe ik meer groenten en wat minder kip en rijst.
Ik zie bij kip uiteraard alleen heel groot: EIWITTEN, EIWITTEN, EIWITTEN... Maar 50 gram minder kip geeft toch wat voordelen mbt aantal kcal. Ik probeer bij elke maaltijd wat te minderen zodat ik wel net zoveel maaltijden eet, maar gewoon iets minder/andere samenstelling.

Ik kan in mijn lunch een hoop winnen wat betreft voeding om de komende periode wat droger te worden. Emotieloos 8 boterhammen mijn gezicht in duwen ben ik wel een beetje klaar mee...

Ik begrijp dat voeding persoonlijk is, maar toch vraag ik mij af wat jullie verdeling ongeveer is mbt kip, groente en rijst. Ik deed voorheen altijd 200gr kip, 150gr groente en 150gr rijst.
Kwestie van rekenen aan je E/K/V per dag. Is ook nogal afhankelijk van hoe vaak je per dag eet etc..

Heb er ook maar weer een bestelling uitgegooid. Nu weer eens de nieuwe smaken kip. Was wel klaar met de 5kg kip. Die steeds minder werd. Dikke stukken met pees en veel bloed.

Ik zie bij kip uiteraard alleen heel groot: EIWITTEN, EIWITTEN, EIWITTEN... Maar 50 gram minder kip geeft toch wat voordelen mbt aantal kcal. Ik probeer bij elke maaltijd wat te minderen zodat ik wel net zoveel maaltijden eet, maar gewoon iets minder/andere samenstelling.
Klopt, maar ik eet regelmatig 2 maal per dag zo’n maaltijd en 400 gram vlees heb ik vaak niet nodig om aan mijn eiwitten te komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.589

Een verhouding die ik gebruik is 200 vlees, 100gr groente, 200gr rijst. Maar beste is voor jouw te weten wat je over de gehele dag moet binnen krijgen. Je hebt basis regels waarmee je kunt beginnen zoals 2gr eiwit per kg lichaams gewicht per dag als je aan krachtraining 3-4 per week doet. Minimaal 1gr vet per kg lichaams gewicht per dag. En de harris benedict formule om een kcal behoefte schatting te krijgen. Mocht je er niet utikomen dan kunnen we je altijd helpen: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/begeleiding/dieet-op-maat/

Heb er ook maar weer een bestelling uitgegooid. Nu weer eens de nieuwe smaken kip. Was wel klaar met de 5kg kip. Die steeds minder werd. Dikke stukken met pees en veel bloed.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je nieuwe bestelling! Gelieve mindere ervaringen met foto te melden aan info@musclemeat.nl . Zo kan ik het ook doorgeven aan de kwaliteitsdienst van de fabriek. Ik wil qua inkoop ook niet voor minder goed betalen. Alleen dan kan ik wat. Als er een keer een mindere zak tussen zit zijn we nooit de moeilijkste met tegemoetkoming bij aantonen van.

BBQ heb ik een x bij @Scoobz0r kunnen proeven toe hij net ging eten. :D ook erg lekker. Milde smaak en smaakt ook echt naar BBQ(rooksmaakje)

Vraagje; de high protein meals ON-THE-GO van Chef le Gain zijn nu in de aanbieding omdat de houdbaarheidsdatum bijna bereikt is. Komt deze na 29-2 (eind houdbaarheidsdatum), weer online voor de "gewone prijs" met langere houdbaarheid? Of gaan deze uit het assortiment na 29-2? Ik wil ze zeker meebestellen!

• #11.592
Vraagje; de high protein meals ON-THE-GO van Chef le Gain zijn nu in de aanbieding omdat de houdbaarheidsdatum bijna bereikt is. Komt deze na 29-2 (eind houdbaarheidsdatum), weer online voor de "gewone prijs" met langere houdbaarheid? Of gaan deze uit het assortiment na 29-2? Ik wil ze zeker meebestellen!

Voorlopig uit assortiment, nog geen plannen voor nieuwe bestelling.

• #11.593

Vier nieuwe producten -10% !
Koolhydraten, groenten en smaak in één product.
https://tinyurl.com/qslfsz6
✅ Onwijs lekker, portioneerbaar, handig voor mealpreppen.
✅ Niet meer schillen, snijden en koken.
✅ Direct eetbaar (ready to eat) en makkelijk mee te nemen.
✅ Voeg vlees toe voor een volwaardige maaltijd.

Bedankt weer! :)
20200227_200948.jpg

Zijn die geweldig goede wraps niet meer verkrijgbaar? :(

edit; eindelijk gevonden! maar niet op de zoekterm wrap.. De nieuwe site vind ik een stuk onoverzichtelijker geworden

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
En wordt er bij Musclemeat ook al gehamsterd?

Heb jij saté al gehad? Mijn kip is ook gewoon geel gekruid. En er staat western satay op de zak. Raar.
Ja ik heb alle smaken van musclemeat gehad, had jij de lemon curry of de green curry besteld?
De kip sate is inderdaad geel van kleur.

Terug
Naar boven