XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ja ik heb alle smaken van musclemeat gehad, had jij de lemon curry of de green curry besteld?
De kip sate is inderdaad geel van kleur.

Nee. De Saté, de Paprika Chili en de Naturel. Wel bizar. Ik dacht dat saté kruiden bruin waren :p
 
edit; eindelijk gevonden! maar niet op de zoekterm wrap.. De nieuwe site vind ik een stuk onoverzichtelijker geworden
En wordt er bij Musclemeat ook al gehamsterd?

Ja het is niet normaal. Sinds gisteren 15:15 (perconferentie) hebben we een invasie op de site die nog niet opgehouden is. We doen er alles aan om de voorraad bij te houden zodat iedereen kan blijven bestellen wat hij wilt. Dinsdag ontvangen is net 5 min geleden gesneuveld, als in het max bereikt dat we op 1 dag met man en macht aankunnen.

Heb jij saté al gehad? Mijn kip is ook gewoon geel gekruid. En er staat western satay op de zak. Raar.

Mocht je er niet uitkomen of toch nog twijfelen dan kan je hier altijd even een foto posten of mailen naar mij info@musclemeat.nl .
 
Ja het is niet normaal. Sinds gisteren 15:15 (perconferentie) hebben we een invasie op de site die nog niet opgehouden is. We doen er alles aan om de voorraad bij te houden zodat iedereen kan blijven bestellen wat hij wilt. Dinsdag ontvangen is net 5 min geleden gesneuveld, als in het max bereikt dat we op 1 dag met man en macht aankunnen.
Ik wacht wel een weekje..
 
The Dutch Giant

Komt er elke week een nieuwe 'week actie'?

Ik ben door m'n voorraad heen en ben van plan eerdaags weer een bestelling te plaatsen. In hoeverre hebben de vele bestellingen impact op zowel de voorraad als levertijd? :rolleyes:
 
Ik wacht wel een weekje..

Advies is dus om niet te wachten ;). Nu is alles nog op voorraad en nog maar 1 zend dag uit. Voorraad wordt vrij snel weer aangevuld als iets out of stock gaat, we doen ons best.
The Dutch Giant

Komt er elke week een nieuwe 'week actie'?

Ik ben door m'n voorraad heen en ben van plan eerdaags weer een bestelling te plaatsen. In hoeverre hebben de vele bestellingen impact op zowel de voorraad als levertijd? :rolleyes:

Ja elke week. Aankomende moet ik nog bedenken. Zie antwoord hierboven :)
 
Alles wat ik wilde was nog op voorraad, dus woensdag is mijn vriezer weer tot de nok toe vol.
 
Advies is dus om niet te wachten ;). Nu is alles nog op voorraad en nog maar 1 zend dag uit. Voorraad wordt vrij snel weer aangevuld als iets out of stock gaat, we doen ons best.


Ja elke week. Aankomende moet ik nog bedenken. Zie antwoord hierboven :)
Besteld ;)
 
Hi Musclemeat, hebben jullie er zicht op wanneer de ananasstukken weer op voorraad zijn?
 
Hi Musclemeat, hebben jullie er zicht op wanneer de ananasstukken weer op voorraad zijn?

Deze leverancier reageert zeer sloom en krijgen nog geen duidelijk antwoord. Reken er voorlopig niet op. Zo zijn al onze andere samenwerkingen gelukkig niet.
 
zal kijken of ik nog wat ruimte heb in de vriezer. voor je het weet is de levertijd 1 week+ dat zou toch zonde zijn voor de regelmatige besteller.
kan olivier ook niks aan doen natuurlijk.
 

Jammer dat de video het niet doet, NH nieuws probeert het nu te fixen.

zal kijken of ik nog wat ruimte heb in de vriezer. voor je het weet is de levertijd 1 week+ dat zou toch zonde zijn voor de regelmatige besteller.
kan olivier ook niks aan doen natuurlijk.

De dagen lopen ernstig vol... We hebben op het moment 14 fulltime inpakkers. Maar soms krijgen we elke 15 sec een bestellingen binnen, daar valt bijna niet tegen op te werken waardoor dagen vol lopen.
 
Door dat bericht de voorraad maar even extra aangevuld, jammer dat kipsaté en tandoori uitverkocht zijn :(

Het gekruide kip gehakt is erg lekker, alleen zitten die altijd zo aan elkaar gevroren?
 
Iemand toevallig de Oriental Rijst Mix - Rode Curry al geprobeerd?
 
408618 The Dutch Giant one love. ga de vriezer op het werk eerst wel vullen.
 
Door dat bericht de voorraad maar even extra aangevuld, jammer dat kipsaté en tandoori uitverkocht zijn :(

Het gekruide kip gehakt is erg lekker, alleen zitten die altijd zo aan elkaar gevroren?

Hoe het hoord is dat er een zak om 5 pakjes heen zit. De pakjes zitten tegen elkaar geplakt, niet vastgevroren. Als je ze echt niet van elkaar krijgt, mail mij even met het batchnummer dan kan ik er achter aan en een oplossing aanbieden.

Iemand toevallig de Oriental Rijst Mix - Rode Curry al geprobeerd?

Gewoon doen, top product. Net nieuw, eet het iedere dag sinds we het hebben :D .

408618 The Dutch Giant one love. ga de vriezer op het werk eerst wel vullen.

:thumbS: bedankt!
 
Komt morgenavond binnen, ben zeer benieuwd! :cool:
 
Hoe het hoord is dat er een zak om 5 pakjes heen zit. De pakjes zitten tegen elkaar geplakt, niet vastgevroren. Als je ze echt niet van elkaar krijgt, mail mij even met het batchnummer dan kan ik er achter aan en een oplossing aanbieden.
Ja zo zaten ze ook vast, alleen was het 1 groot blok en kon ik ze zonder ze half te ontdooien niet loskrijgen :p heb alles al op dus batchnummer weet ik niet, krijg deze week nieuwe binnen, mochten ze weer zo zijn zal ik het laten weten
 
Ja zo zaten ze ook vast, alleen was het 1 groot blok en kon ik ze zonder ze half te ontdooien niet loskrijgen :p heb alles al op dus batchnummer weet ik niet, krijg deze week nieuwe binnen, mochten ze weer zo zijn zal ik het laten weten
Dan zijn de 5 losse zakjes vochtig geweest toen ze in de grote zak eromheen werden gedaan, dan vriest het aan elkaar vast. Ik heb dit 2 keer gehad tot nu toe, bij de naturel rauwe kipblokjes (worden op dezelfde manier verpakt)

Eén keer zaten er zelfs 4 zakjes in de grote zak, in plaats van 5 :( Ik heb er geen melding van gemaakt, dat is m'n eigen schuld :P
 
Dan zijn de 5 losse zakjes vochtig geweest toen ze in de grote zak eromheen werden gedaan, dan vriest het aan elkaar vast. Ik heb dit 2 keer gehad tot nu toe, bij de naturel rauwe kipblokjes (worden op dezelfde manier verpakt)

Eén keer zaten er zelfs 4 zakjes in de grote zak, in plaats van 5 :( Ik heb er geen melding van gemaakt, dat is m'n eigen schuld :P
Weet niet of ze het bij MM zelf zo verpakken of dat ze het zo van de leverancier krijgen? The Dutch Giant
 
Back
Naar boven