XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in topic

gummie19

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
5 nov 2007
Lengte
1m88
Massa
99kg
Vetpercentage
16%
Alle pakketten waren al vertrokken toen we er achter kwamen. Ook pakte hij de dozen uit bij de auto dus had geen zin gehad. Thnx!
Mss een idee om de tracker in een product te doen en opnieuw te sealen. Moet je nog steeds wel weten welk pakket naar die gasten toe gaat. Als ze uberhaud nu nog bestellen na alle aandacht.

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
1614763475999.png

NIEUW: Zalmfilets: Premium Middenstuk
Probeer ze nu met de -10% kortingsactie!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
✅
Elke filet is van het mooiste middenstuk en dat proef je!
✅
Makkelijk te bakken op de huid.
✅
Geen toevoegingen: E-nummers, water of vetten
✅
Mooie roze, zachte, vettige vis.

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m93
Massa
80kg

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Bekijk bijlage 522378

NIEUW: Zalmfilets: Premium Middenstuk
Probeer ze nu met de -10% kortingsactie!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
✅
Elke filet is van het mooiste middenstuk en dat proef je!
✅
Makkelijk te bakken op de huid.
✅
Geen toevoegingen: E-nummers, water of vetten
✅
Mooie roze, zachte, vettige vis.
Hele mooie prijs (ook zonder aanbieding).

Puur uit interesse, hoe kan het dan deze zalmfilet 179 kcal / 100 gram heeft? Doorgaans ben ik gewend dat ze allemaal rond de 220 kcal zitten.

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Lengte
1m84
Massa
113kg
Vetpercentage
12%

Puur uit interesse, hoe kan het dan deze zalmfilet 179 kcal / 100 gram heeft? Doorgaans ben ik gewend dat ze allemaal rond de 220 kcal zitten.
Wild versus kweek onder anderen, maar ook type zalm en uit welke zee/oceaan/rivier ze vandaan komen.

• Like
Waarderingen: Onit

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Dit is top! De zalmblokjes zijn goed. Ben benieuwd naar de hele filets.

Gaan zeker smaken :)! Ben ook fan van de blokjes, makkelijk voor mealpreppen. Maar een zalmfilet op smaak brengen en netjes bakken of in air fryer (in silverfolie) doen is toch wel een andere beleving in positieve zin.

9 * 11gr vet + 4 * 20 eiwit = 179kcal. Sommige zalmen zeggen nog meer vet te hebben waardoor de kcal hoger zijn. Maar dat is allemaal op basis van een lab test. Terwijl elke keer als je een zalm lab test er een andere waarde uitkomt. Elk beestje is weer anders. Waar wel weer groot verschil tussen zit is versus wilde zalm. Die heeft maar +-3gr vet wat net karton is als je het eet.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
9 * 11gr vet + 4 * 20 eiwit = 179kcal. Sommige zalmen zeggen nog meer vet te hebben waardoor de kcal hoger zijn. Maar dat is allemaal op basis van een lab test. Terwijl elke keer als je een zalm lab test er een andere waarde uitkomt. Elk beestje is weer anders. Waar wel weer groot verschil tussen zit is versus wilde zalm. Die heeft maar +-3gr vet wat net karton is als je het eet.
Bedankt voor je uitleg. Ik zal bij mij volgende bestelling wat mee bestellen. Het liefst eet ik elke dag zalm.drool:
Wilde zalm is inderdaad niet te eten :roflol:

HertogSandBox

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Kwamen er nog nieuwe ultimate producten?

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ha Olivier, even een snelle opmerking van mijn kant. Als ik wil betalen met Mastercard loopt de transactie telkens vast met de melding “You haven’t paid”. Dit is me al vaker gebeurd bij MuscleMeat dus ik heb eigenlijk nog geen enkele keer met Mastercard kunnen betalen.
Overigens doet mijn Mastercard het prima, dus het probleem lijkt echt bij MuscleMeat / koppeling met betaalsysteem te liggen. Is dit een bekend probleem?

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Tipje van de sluier? :)
Nee, verrassing 😁 "but you will love it".
Ha Olivier, even een snelle opmerking van mijn kant. Als ik wil betalen met Mastercard loopt de transactie telkens vast met de melding “You haven’t paid”. Dit is me al vaker gebeurd bij MuscleMeat dus ik heb eigenlijk nog geen enkele keer met Mastercard kunnen betalen.
Overigens doet mijn Mastercard het prima, dus het probleem lijkt echt bij MuscleMeat / koppeling met betaalsysteem te liggen. Is dit een bekend probleem?
Zit er nog een error code of iets anders bij of is dat het enige? Kan je mij jouw naam in prive sturen dan kan ik zien waar het aan ligt en zo niet dan bel ik ze morgen. Wel weet ik dat de regels erg streng zijn zoals factuur en aflever adres en naam moet zelfde zijn ivm fraude gevoeligheid.

Revi

Novice
Lid geworden
16 nov 2020
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Ik zie dat enkel nog dat de veggie paella online staat. Is de ''normale'' paella zoals die eerste te bestellen was definitief uit het assortiment gehaald?

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Meeh, de julienne groentemix is eruit :sad: Komt deze nog terug @Scoobz0r

Basalt

Novice
Lid geworden
12 jan 2020
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
19%
Eatlean kaas niet meer in het assortiment door de brexit?

• Sad
Waarderingen: Onit

Naar boven