NOREAGA5713
Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima te doen. Kan geen kwaad.hallo, ff een vraagje,
ik heb hier nog een aantal dichte zakjes MuscleMeat Beef Jerky (Thai smaak)
alleen is het over de houdbaarsheid datum heen, 26.06.2020
zouden ze nog te eten zijn?
oooh okay, dan ga ik het proberen, bedankt voor je reactie Marina1975
@Scoobz0r , jullie rauwe kip is wat veranderd, het kipgehakt ansich vind ik een verbetering, de verpakking alleen niet, de individuele zakjes zitten aan elkaar vast gevroren en per 1000gr zijn er bij tot nu toe wel 1 of 2 zakjes die niet goed gesealed zijn
Persoonlijk antwoord: zolang er geen schimmel op zit kun je het eten. Dit ontstaat namelijk al na 2 dagen wanneer het zakje open is.
Muscle Meat antwoord: iets eten buiten onze houdbaarheidsdatum is op eigen risico. Vraag is of je dat risico wilt lopen voor dat kleine beetje geld.

Hee Musclemeat, hebben jullie geen Tante Door kipfilet meer?
Ah dat is jammer. We zijn gewisseld van leverancier en daardoor ook van kruiden. Deze kruiden met 12 man getest iedereen vond hem top inclusief ik. Merk je wel dat het vlees zachter is? Andere maal machine wat ik een vooruitgang vind. Kon er helaas niet achter komen welke kruidenmix het was die de vorige partner gebruikte.Ik moet zeggen dat ik de nieuwe kruiden van het kipgehakt een stuk minder lekker vind dan het oude recept.. zo zonde![]()
Wel malser, inderdaad.Ah dat is jammer. We zijn gewisseld van leverancier en daardoor ook van kruiden. Deze kruiden met 12 man getest iedereen vond hem top inclusief ik. Merk je wel dat het vlees zachter is? Andere maal machine wat ik een vooruitgang vind. Kon er helaas niet achter komen welke kruidenmix het was die de vorige partner gebruikte.
Even complimenten aan musclemeat binnen 2 dagen in huis en goed verpaktga zo door!
Wel malser, inderdaad.
De vorige versie deed me denken aan frikadellen, haha. Jammer.
Hoop die binnen 2 maanden te hebben.Alle pakketten waren al vertrokken toen we er achter kwamen. Ook pakte hij de dozen uit bij de auto dus had geen zin gehad. Thnx!Je hebt gps trackers voor bijvoorbeeld huisdieren. Misschien kan je daar iets mee? Het staat mij bij dat zoiets ook wel eens wordt gekoppeld aan gereedschap wat zich leent voor heling.
Succes in ieder geval. Hoop dat je hem weet te achterhalen!