XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

hallo, ff een vraagje,

ik heb hier nog een aantal dichte zakjes MuscleMeat Beef Jerky (Thai smaak)

alleen is het over de houdbaarsheid datum heen, 26.06.2020

zouden ze nog te eten zijn?
 
hallo, ff een vraagje,

ik heb hier nog een aantal dichte zakjes MuscleMeat Beef Jerky (Thai smaak)

alleen is het over de houdbaarsheid datum heen, 26.06.2020

zouden ze nog te eten zijn?
Prima te doen. Kan geen kwaad.
 
oooh okay, dan ga ik het proberen, bedankt voor je reactie Marina1975

Persoonlijk antwoord: zolang er geen schimmel op zit kun je het eten. Dit ontstaat namelijk al na 2 dagen wanneer het zakje open is.
Muscle Meat antwoord: iets eten buiten onze houdbaarheidsdatum is op eigen risico. Vraag is of je dat risico wilt lopen voor dat kleine beetje geld.
 
The Dutch Giant , jullie rauwe kip is wat veranderd, het kipgehakt ansich vind ik een verbetering, de verpakking alleen niet, de individuele zakjes zitten aan elkaar vast gevroren en per 1000gr zijn er bij tot nu toe wel 1 of 2 zakjes die niet goed gesealed zijn
 
The Dutch Giant , jullie rauwe kip is wat veranderd, het kipgehakt ansich vind ik een verbetering, de verpakking alleen niet, de individuele zakjes zitten aan elkaar vast gevroren en per 1000gr zijn er bij tot nu toe wel 1 of 2 zakjes die niet goed gesealed zijn

Tijdens de 2 weken dicht hebben we twee andere klanten als jou gehad die hebben melden dat het aan elkaar vast gevroren zat. Inmiddels is het opgelost met de de verpakker. De batch die wij afgelopen donderdag binnen hebben gekregen is getest en ging met één keer trekken uit elkaar. De klacht niet goed gesealed is een eerste, heb het doorgestuurd. Ga op moment uit van een incident. Excuses in ieder geval voor deze ervaring. Als je veel last ervan hebt gehad / iets hebt moeten weggooien stuur mij even prive bericht dan los ik het op!
 
Persoonlijk antwoord: zolang er geen schimmel op zit kun je het eten. Dit ontstaat namelijk al na 2 dagen wanneer het zakje open is.
Muscle Meat antwoord: iets eten buiten onze houdbaarheidsdatum is op eigen risico. Vraag is of je dat risico wilt lopen voor dat kleine beetje geld.

Okay thanks, ik had een verpakking open gemaakt en het was hard/taaier dan normaal maar was ook beetje wit uitgeslagen, zeg maar wat je soms hebt met protein repen.

Was geen schimmel volgens mij, maar ik persoonlijk vond het te taai om er door heen te komen dus had ze maar weg gegooid.

Jammer van de 6 andere pakjes, maar eigen schuld :)
 
Hee Musclemeat, hebben jullie geen Tante Door kipfilet meer?
 
Hee Musclemeat, hebben jullie geen Tante Door kipfilet meer?

Nee helaas na jaren proberen geen vraag voor. Zelfs voor 13euro/kg wil met het nog niet vs de 21euro/kg 3 sterren kip.
 
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe kruiden van het kipgehakt een stuk minder lekker vind dan het oude recept.. zo zonde :(
 
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe kruiden van het kipgehakt een stuk minder lekker vind dan het oude recept.. zo zonde :(
Ah dat is jammer. We zijn gewisseld van leverancier en daardoor ook van kruiden. Deze kruiden met 12 man getest iedereen vond hem top inclusief ik. Merk je wel dat het vlees zachter is? Andere maal machine wat ik een vooruitgang vind. Kon er helaas niet achter komen welke kruidenmix het was die de vorige partner gebruikte.
 
Ah dat is jammer. We zijn gewisseld van leverancier en daardoor ook van kruiden. Deze kruiden met 12 man getest iedereen vond hem top inclusief ik. Merk je wel dat het vlees zachter is? Andere maal machine wat ik een vooruitgang vind. Kon er helaas niet achter komen welke kruidenmix het was die de vorige partner gebruikte.
Wel malser, inderdaad.
De vorige versie deed me denken aan frikadellen, haha. Jammer.
 
Even complimenten aan musclemeat binnen 2 dagen in huis en goed verpakt :D ga zo door!
 
Even complimenten aan musclemeat binnen 2 dagen in huis en goed verpakt :D ga zo door!

Bedankt! Ondanks de drukte bij postnl hebben wij het geluk dat we onder prioriteit staan bij postnl en voorrang krijgen in de sorteercentrums, omdat wij voeding zijn. Dus als je op nu.nl leest over vertragingen etc gaat niet voor ons op, blijft 1-2 dagen.
 
Wel malser, inderdaad.
De vorige versie deed me denken aan frikadellen, haha. Jammer.

Ohja dat kan ik mij nog herrineren dat jij of iemand hier zij frikandellen smaak haha. We zijn wel met een muscle meat frikandel bezig :D Hoop die binnen 2 maanden te hebben.
 
Hahah die kerel denkt even wat bijverdienen, staan er even een paar bodybuilders (zelfs fucking zac aynsley), 1 beer van 2.18m voor je deur + camera's lol
 

Gekte bij Muscle Meat...
Je hebt gps trackers voor bijvoorbeeld huisdieren. Misschien kan je daar iets mee? Het staat mij bij dat zoiets ook wel eens wordt gekoppeld aan gereedschap wat zich leent voor heling.
Succes in ieder geval. Hoop dat je hem weet te achterhalen!
 
Je hebt gps trackers voor bijvoorbeeld huisdieren. Misschien kan je daar iets mee? Het staat mij bij dat zoiets ook wel eens wordt gekoppeld aan gereedschap wat zich leent voor heling.
Succes in ieder geval. Hoop dat je hem weet te achterhalen!
Alle pakketten waren al vertrokken toen we er achter kwamen. Ook pakte hij de dozen uit bij de auto dus had geen zin gehad. Thnx!
 
Back
Naar boven