XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

The Dutch Giant helaas zijn de aardappel partjes die ik besteld had niet geleverd. Het betreft bestelnummer 453088.

Kan ik hiervoor bij jou terecht, of moet ik contact opnemen met de klantenservice?
 
Gisteren pre work out voor de eerste keer gebruikt. Eerste wat ik dacht waarom zn “grote” pot die net voor de helft vol zit haha..

Het poeder lost goed op! En is zeker goed van smaak! Mocht iets minder zoet maar zeker aan te raden!

verder was The Dutch Giant zei had ik ook, dikke pomp en aderen op mn onderarmen kwamen goed door. Had een zieke focus en totaal geen crash. Zelfs nog pr’S gezet.

ik kijk uit naar de volgende work out, en mn dochter wil weer nuggets eten haha
 
  • Like
Waarderingen: BB_
The Dutch Giant helaas zijn de aardappel partjes die ik besteld had niet geleverd. Het betreft bestelnummer 453088.

Kan ik hiervoor bij jou terecht, of moet ik contact opnemen met de klantenservice?

Excuses voor de misser! Liefst via info@musclemeat.nl , anders wordt klantenservice publiekelijk wat eigenlijk prive gesprekken zijn wegens privacy bv als ik het naar een ander adres moet kan ik dat hier niet vragen want publiekelijk, om maar voorbeeld te geven.

Gisteren pre work out voor de eerste keer gebruikt. Eerste wat ik dacht waarom zn “grote” pot die net voor de helft vol zit haha..

Het poeder lost goed op! En is zeker goed van smaak! Mocht iets minder zoet maar zeker aan te raden!

verder was The Dutch Giant zei had ik ook, dikke pomp en aderen op mn onderarmen kwamen goed door. Had een zieke focus en totaal geen crash. Zelfs nog pr’S gezet.

ik kijk uit naar de volgende work out, en mn dochter wil weer nuggets eten haha

Leuk!! Bedankt voor de mooie review :thumbs: . Alleen met deze pot past mijn 2.18m matchende hand erin tezamen met de 25gr scoop haha. Sticker kon daardoor ook wat groter, alles werd net wat mooier. Vond de andere potjes er goedkoop uit zien en qua prijs was het verschil er eigenlijk niet.
 
Excuses voor de misser! Liefst via info@musclemeat.nl , anders wordt klantenservice publiekelijk wat eigenlijk prive gesprekken zijn wegens privacy bv als ik het naar een ander adres moet kan ik dat hier niet vragen want publiekelijk, om maar voorbeeld te geven.

Ik heb gemaild naar de klantenservice.

De kipfiletspiezen zijn in ieder geval goedgekeurd. Lekker mals!
 
Categorie: Eindejaars SALE

𝐄𝐢𝐧𝐝𝐞𝐣𝐚𝐚𝐫𝐬 𝐒𝐀𝐋𝐄 𝐨𝐩 𝟖𝟖 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐞𝐧!!
🎉

➡
https://musclemeat.nl/eindejaars-sale
Dit jaar sluiten wij weer af met de Eindejaars Sale onze populairste producten t/m 17 december.
LET OP
❗
18 dec. t/m 3 jan. zijn wij dicht, vul jouw voorraad aan met deze actie nu het nog kan!






Top :)! Bedankt voor de bestelling en review 2stronk.




:thumbs: ! Leuk dat je ook voor de pre-workout gaat. Krijgt erg veel lof @ formule.



Ah! Eerste tournedos review, leuk! Nu is onze luxe vlees categorie vrijwel compleet :) ---> https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/luxe-vlees/



Yes :D!






XXL heeft al aardig van reviews van klanten gekregen:
Beste tip die ik kan geven is vooral naar de formule / achterkant te kijken. Vergelijk mijn scoop met wat je voorheen nam en zie het verschil. Ik merk het zeker, hele look en feel nadat ik opgepompt ben is beter. Andere op onderarm vooral en biceps. maar ben natuurlijk als verkoper niet te vertrouwen ;) je moet het zelf ervaren. Maak aub niet de klassieke fout door het korter dan 30min voor je training te nemen.
Doe t altijd 30 min ong van te voren idd! Heb alleen al veel potjes weggedaan omdat t geen effect had 😞 zijn er eigenlijk samples van?
 
Ik heb gemaild naar de klantenservice.

De kipfiletspiezen zijn in ieder geval goedgekeurd. Lekker mals!

Wordt vandaag behandeld!

Doe t altijd 30 min ong van te voren idd! Heb alleen al veel potjes weggedaan omdat t geen effect had 😞 zijn er eigenlijk samples van?

Er worden samples gemaakt van de passion fruit met caffeine. Minimale aantal voor productie was zo hoog dat we eerst deze alleen even maken. Als veel samples gekocht worden wellicht pineapple productie later.
 
  • Heart
Waarderingen: Onit
Wordt vandaag behandeld!



Er worden samples gemaakt van de passion fruit met caffeine. Minimale aantal voor productie was zo hoog dat we eerst deze alleen even maken. Als veel samples gekocht worden wellicht pineapple productie later.

Van plan om een sample te maken van de cafeïne vrije variant?
 
Van plan om een sample te maken van de cafeïne vrije variant?
Nog niet. Dat is de pineapple versie, antwoord dat je citeerde.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Gister weer een bestelling binnen gekregen deze keer de gehaktballen peper erbij genomen ; man wat lekker 😍
 
Deze is best lekker zo uit de magnetron ik ben benieuwd of het nog beter smaakt als je het opbakt.
Ben erg benieuwd. Heb hem wel meebesteld. Maar heb levering op volgende week donderdag staan, dus moet nog even geduld hebben.
 
De kebab verdient echt een bezoekje in de pan, dan is het stukken lekkerder.
 
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik durf hem toch te stellen:

Stel je hebt vandaag een musclemeat bestelling bij de primera (of ander afhaalpunt) laten bezorgen.. dan ben je wel fucked toch of...? (Nederland in Lockdown)
 
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik durf hem toch te stellen:

Stel je hebt vandaag een musclemeat bestelling bij de primera (of ander afhaalpunt) laten bezorgen.. dan ben je wel fucked toch of...? (Nederland in Lockdown)
PostNL-punten zijn essentieel.
 
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik durf hem toch te stellen:

Stel je hebt vandaag een musclemeat bestelling bij de primera (of ander afhaalpunt) laten bezorgen.. dan ben je wel fucked toch of...? (Nederland in Lockdown)
Nee hoor servicepunten mogen open blijven
 
Winkels waar wij over twijfelde hebben we klanten over gemaild / gebeld om te wijzigen. Vanaf een uur geleden kunnen op de site alleen winkels gekozen worden die 100% open zijn. PostNL heeft dit namelijk net aangepast in hun plugin: winkels eruit gehaald die t/m 19 januari gesloten zijn.
 
Back
Naar boven