XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij mijn vorige bestelling Spareribs Goldrush (2x400gr) (Spaans Iberico) besteld.
Ik wou deze opnieuw bestellen, maar ik vind ze niet terug op de site. Komen deze nog terug of zijn ze uit het gamma?

Goede kwaliteit deze variant? Hoeveel gram vlees hield je gemiddeld over?
 
Bij mijn vorige bestelling Spareribs Goldrush (2x400gr) (Spaans Iberico) besteld.
Ik wou deze opnieuw bestellen, maar ik vind ze niet terug op de site. Komen deze nog terug of zijn ze uit het gamma?
Helaas uit assortiment. Werd te weinig verkocht. Vrijwel niet.
 
Ha Olivier,

Is er al duidelijk wanneer de verschillende smaken kipblokjes eindelijk weer op voorraad komen?
 
Ha Olivier,

Is er al duidelijk wanneer de verschillende smaken kipblokjes eindelijk weer op voorraad komen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Na een tijd gewacht te hebben, laatst toch maar weer een flinke bestelling gedaan, maar zou graag de nieuwe smaken willen proberen :)
 
Ha Olivier,

Is er al duidelijk wanneer de verschillende smaken kipblokjes eindelijk weer op voorraad komen?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Na een tijd gewacht te hebben, laatst toch maar weer een flinke bestelling gedaan, maar zou graag de nieuwe smaken willen proberen :)
Parika chili, bbq, chicks, haasjes, spiezen komen vandaag of morgen 16.00 online. Transport is onduidelijk nog. De nieuwe smaken hopen we 3de week augustus. Due gaan vanaf dan niet meer zomaar out of stock. Lange tijd out of stock is gevolg van Coroba. Veel leverancier grondstof en transport gedoe door Covid.
 
Laatst bewerkt:
Hoe weeg je de Voedingswaarden juist af? Bevroren of als het opgewarmd is?
 
toch wel ik had mijn eten bevroren gewogen 250gr zoute aardappelfrieten eens gebakken in de airfryer had ik nog 190gr.
ik maakte eens 100gr rijst. wat denk je. 230gram

gouden regel alles voor het bereiden wegen.
 
Bij musclemeat is dit verschil minimaal.
Hoeveel ongeveer? Al een tijdje geleden dat ik er besteld heb. Uit de Lidl/Aldi/ Colruyt altijd vrij veel verlies :eyes:
 
Hoeveel ongeveer? Al een tijdje geleden dat ik er besteld heb. Uit de Lidl/Aldi/ Colruyt altijd vrij veel verlies :eyes:
Hoe dan? Zit er veel ijs aan vastgevroren?
 
Hoeveel ongeveer? Al een tijdje geleden dat ik er besteld heb. Uit de Lidl/Aldi/ Colruyt altijd vrij veel verlies :eyes:
Misschien kan The Dutch Giant hierop reageren. Ik ontdooi mijn eten niet. Prep uit bevroren toestand.
 
Back
Naar boven