MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Users who are viewing this thread

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik had het als volgt begrepen:

Welk btw-tarief geldt voor verzendkosten?​

Over de verzendkosten dient u het btw-tarief te rekenen wat geldt voor de producten die u verzendt. Verkoopt u producten waarover het btw-tarief 21% is, dan rekent u over de verzendkosten ook 21% btw. Is de btw over de producten die u verkoopt 9%? Dan rekent u over de verzendkosten ook het 9% btw-tarief.

Wanneer u meerdere goederen met verschillende btw-tarieven op één factuur verkoopt, dan geldt het hoogste btw-tarief. Wanneer de goederen die u verkoopt btw-vrijgesteld zijn dan hoeft u over de verzendkosten ook geen btw te rekenen.

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Lengte
2m01
Vandaag weer een flinke doos binnengekregen, de postbezorger weer stiekem sterk laten worden ;). Dit keer ook eens Meerval gekocht om te proberen, iemand anders het wel eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Lengte
2m
Massa
98kg
Wat zijn die Noorse zalmfilets en kabeljauw lions toch twee super producten.

Laatst bewerkt:

Vypaw

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Toevallig nog een aankomende actie voor black friday? Anders wacht ik ff met bestellen :p

OP
Scoobz0r

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Vandaag weer een flinke doos binnengekregen, de postbezorger weer stiekem sterk laten worden ;). Dit keer ook eens Meerval gekocht om te proberen, iemand anders het wel eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Meerval wordt helaas niet veel verkocht. Toch wil ik hem in assortiment houden al is het voor mijzelf. Meerval voelt als kwaliteits vis aan: meer structuur dan Panga, ook geen sterke vis smaak, Nederlandse kweek. Meer eiwit dan panga, 0.75gr omega 3 per 100gr. Prijs goedkoper dan zalm en kabeljauw.

Wat zijn die Noorse zalmfilets en kabeljauw lions toch twee super producten.

Heeft echt jaren geduurd voordat we het in het assortiment kregen. Konden geen goede prijs/kwaliteit verhouding vinden al die jaren. Nu gelukt :). Fijn om te lezen en bedankt voor je aankoop!

Toevallig nog een aankomende actie voor black friday? Anders wacht ik ff met bestellen :p

Komt eraan :). Woensdag online.

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Lengte
2m01
Meerval wordt helaas niet veel verkocht. Toch wil ik hem in assortiment houden al is het voor mijzelf. Meerval voelt als kwaliteits vis aan: meer structuur dan Panga, ook geen sterke vis smaak, Nederlandse kweek. Meer eiwit dan panga, 0.75gr omega 3 per 100gr. Prijs goedkoper dan zalm en kabeljauw.
Ondertussen ook al geprobeerd en is goed bevallen! Zoals je al zegt, het voelt gewoon stevig aan (bijna vleesachtig) en een prima smaak. Volgende keer misschien weer halen :)

OP
Scoobz0r

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Rmez0wO9Ran4.jpg

260375113_4188145144623969_8262036356630081431_n(1).jpg

BLACK FRIDAY
-30%: High Protein Maaltijden
🍲
!
-20%: Dutch Giant Supplements!
-10% Alle 2.5kg kipzakken!

➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
Altijd een lekkere gezonde maaltijd binnen handbereik. Warm het op in de magnetron en klaar! Probeer daarom nu één van onze 26 maaltijden.
✅
Uniek samengestelde maaltijden met maar liefst 40-50 gram eiwit.
✅
Zowel Bulk/Spieropbouw als Cut/afval maaltijden.
✅
Super voordelige prijs in vergelijking met andere aanbieders!

Laatst bewerkt:

Naar boven