Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Users who are viewing this thread

Barryb

Novice
Lid geworden
23 sep 2021
Lengte
1m96
Massa
105kg
Vetpercentage
21%
Het verschil is een andere kwekerij en andere manier van stukken selecteren.
Onze komen uit Noorwegen, die van hun uit Chili. Hiermee zeg ik niet dat Chili slecht is.
Het unieke van onze partner die het snijd, portioneert, verpakt etc. is dat we kunnen kiezen welke stukken we willen.
We hebben gekozen voor alleen de middenstukken, dat is het zachtste van het zachtste. Hoe meer je richting de staart gaat hoe minder de kwaliteit.
Ik zit in London op het moment en heb zalm besteld. Heb allemaal staart stukken gekregen (zie je aan de vorm), dat verschil merk je zo erg...

Duidelijk, thanks voor de toelichting. Ik ga m de volgende keer eens proberen als ik door de kip heen ben. Die bevalt erg goed trouwens!

KurdishBB

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2015
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Wat is de top 5 van de smaken die verkocht wordt van roasted chicken 2,5kg?

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m93
Massa
80kg
@Scoobz0r wanneer zijn de vloeibare eiwitten weer in voorraad?

OP
Scoobz0r

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Wat is de top 5 van de smaken die verkocht wordt van roasted chicken 2,5kg?
Paprika chili, sate, shoarma, piri piri, sweet sour.

Indian butter, mexican style, teriyaki zijn de nieuwste smaken en waren mega populair, hoop voor eind deze maand 2 ervan binnen te hebebn.

Maar als je twijfeld zal ik eenmalig gewoon voor het proefpakket gaan.

KurdishBB

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2015
Lengte
1m70
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Paprika chili, sate, shoarma, piri piri, sweet sour.

Indian butter, mexican style, teriyaki zijn de nieuwste smaken en waren mega populair, hoop voor eind deze maand 2 ervan binnen te hebebn.

Maar als je twijfeld zal ik eenmalig gewoon voor het proefpakket gaan.

Dank voor het antwoord! Ik heb een pakket besteld met 5 smaken. Paprika chili, sate, piri piri, sweet sour en tandoori ipv shoarma. Net op tijd voor de bezorging van morgen.

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Lengte
2m
Massa
98kg
Damm jullie post-workout met salted caramel smaakt zo enorm lekker, zo mag de protiene en pre workout ook wel smaken wmb @Scoobz0r

HellRaver

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2018
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Das grappig, ik heb vandaag de Caffeine vrije pre getest maar ik vond die zo vreselijk zoet

OP
Scoobz0r

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Damm jullie post-workout met salted caramel smaakt zo enorm lekker, zo mag de protiene en pre workout ook wel smaken wmb @Scoobz0r

We moesten echt een hele sterke unieke smaak toevoegen wouden we ingredienten als HMB en Leucine maskeren. Is goed gelukt :D. Thnx voor review!

Das grappig, ik heb vandaag de Caffeine vrije pre getest maar ik vond die zo vreselijk zoet

Heb je hem wel op +-300ml water gemaakt? De sterkte van de smaak is op die hoeveelheid water samengesteld. Ga je daaronder dan is het echt intens. Al is het bij 300ml ook nog erg zoet-zuur, maar verdraagzaam. Reden is zelfde als hierboven. Ingredienten zijn van nature echt enorm vies en moet flink wat tegen over staan qua sterkte om het niet te proeven.

HellRaver

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2018
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Heb je hem wel op +-300ml water gemaakt? De sterkte van de smaak is op die hoeveelheid water samengesteld. Ga je daaronder dan is het echt intens. Al is het bij 300ml ook nog erg zoet-zuur, maar verdraagzaam. Reden is zelfde als hierboven. Ingredienten zijn van nature echt enorm vies en moet flink wat tegen over staan qua sterkte om het niet te proeven.
Zeker in een 700ml bidon zelfs. Het mag een beetje zoet maar dit was heel erg. Woensdag nog een keer proberen.

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
17%
@Scoobz0r
Hoi ik heb jullie een pm gestuurd ivm de bigt contest. Ik dacht ik post hier even mocht je deze hebben gemist:)

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Hey @Scoobz0r,

Entrecote bevat 165 kcal per 100 gram met 8,1 gram vet. Is dit inclusief of exclusief de vetrand aangezien je die uiteindelijk niet opeet?

OP
Scoobz0r

Scoobz0r

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Hey @Scoobz0r,

Entrecote bevat 165 kcal per 100 gram met 8,1 gram vet. Is dit inclusief of exclusief de vetrand aangezien je die uiteindelijk niet opeet?
De voedingswaarde geldt voor het product zoals we het verkopen, met vetrand. Dus als de vetrand eraf gesneden wordt zou dit in mindering moeten worden gebracht. Nadeel hiervan is dat er vaak ook een stuk collageen ( zeen) onder zit dus kan je het niet exact nawegen . En ook kan het een dikkere of dunnere vetrand zijn. De 8.1% is een gemiddelde.

Naar boven