Bedankt voor de feedback, zeer waardevol!
-Je kunt trunks vragen het achter te laten rondom je woning wat ze dan ook doen. Er zit een isolatie zak om heen. Hierdoor kun je het de volgende ochtend pakken en is het nog steeds bevroren. Dit zou de oplossing voor je kunnen zijn om 20:00 nog steeds te gaan slapen. Met Postnl hebben we 20 zendingen per dag voor mensen die om een bijzondere reden niet met Trunkrs kunnen. Dit aantal 20 reset elke dag om 00:01, dus als je in de ochtend vroeg besteld zie je postnl als optie. De 3euro extra moet blijven voor postnl. De klant vraagt ons het 72 uur bevroren te houden (postnl) ipv same day delivery (trunkrs). Dat kon vroeger, hebben we 8 jaar gedaan, maar toen was de economie anders. Droogijs is onbetaalbaar geworden door een 60% prijs stijging in de huidige economie in vergelijking met een jaar geleden. 5kg droogijs voor postnl 72 uur vol te houden is dus niet te doen zonder een deel door te berekenen aan de klant. Dit is 1 van de vele redenen waarom gedwongen zijn naar Trunkrs over te stappen en tot nu toe zeer tevreden over de service. Maar er zijn uitzonderingen zoals jouw situatie inderdaad.
-In ons nieuwe pand binnenkort kunnen we in alles weer groeien. Kant-en-klare maaltijden zal het hardst groeien omdat we deze nieuwe doelgroep erbij willen. Wil niet zeggen dat groente, koolhydraten en kant en klare kipproducten als losse items niet zullen groeien
.
-We hebben inderdaad een batch gekregen van Cocovite waarbij sommige pakken uit de voegen zijn gevroren. Elk pak wordt nu tijdens inpakken gecontroleerd voordat het de zak in gaat. Je kunt het altijd voor de zekerheid in je opmerking zetten dat dit vorige keer gebeurt is zodat de inpakker dubbel checkt. Ik hoop dat je met ons contact hebt opgenomen voor vergoeding/oplossing!
-Product verhogingen van een paar euro heb je nu nog geluk mee, alles gaat kapot op het moment op de achtergrond. Grondstof kipfilet is met (geen overdrijving) 90% gestegen, zalmfilet met 55%, rund 40% om een paar voorbeelden te geven. De hele voedingswereld leeft op transport, de diesel/benzine prijzen maken een pallet vervoeren veel duurder. Verpakkingen, energy (vriescellen) en zoveel meer stijgt. We krijgen elke week wel 3 prijsverhoging emails, werken met 25 leveranciers samen. Het is om te huilen en slaap er ook echt slecht van. Dit filmpje is ook erg om te zien hoe wanhopig de grote supermarkten er door worden:
https://www.rtlnieuws.nl/economie/a...-hogere-prijs-product-inflatie-prijsverhoging . Als laatst nog dan de supplementen wereld. Ook ik verkocht altijd 2.5kg isolaat voor 55euro per pot met Dutch Giant nutrition, maar met de nieuwe inkoop whey bij de fabriek moest ik ook net als xxl en b&f naar 73euro. Reken dat percentage maar eens uit waarbij niet alles naar klant is doorgerekend. Oekraine heeft een enorme invloed qua voeding. Ze beheerde 30% van de Europese kipfilet markt en ook een % graan waar je u tegen zegt wat dieren eten. Ik ga alleen met prijs omhoog als ik zie dat de grote supermarkten omhoog zijn gegaan. Anders koop ik het niet in. Daarom is bv Zalmfilet op het moment al 2 weken offline en kippendijen.