XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn jullie weer terug naar PostNL dan?
We hebben een klein contract afgesproken met postnl van 20 pakketten per dag, voor klanten die niet anders kunnen. We hebben klanten bv meegemaakt die alleen avonddiensten hebben in combinatie met in een flat wonen met gesloten portiek waardoor het pakket niet achtergelaten kan worden. Deze zendmethode is duurder gemaakt, omdat we moeten inpakken voor 72uur bevroren i.p.v. 12 uur en Trunkrs onze hoofd zendmethode nu is. Wanneer 20 pakketten zijn bereikt, verdwijnt postnl automatisch als keuze en reset weer op tijdstip 00:01.
 
Had als leveringsdag vandaag aangeduid. Postnl lijkt zelf nog niets ontvangen te hebben.

Algemene vertraging of enkel mijn pakket? Nog mensen met hetzelfde probleem?
Opgelost per telefoongesprek met Mouss.
 
Kunnen we nog nieuwe producten verwachten? Of focussen jullie nu meer op kant&klaar maaltijden?
 
Kunnen we nog nieuwe producten verwachten? Of focussen jullie nu meer op kant&klaar maaltijden?

Binnen 8 weken gaan wij over op het nieuwe pand waardoor er weer plek is voor nieuwe producten. De kant en klare maaltijden gaan inderdaad gigantisch worden, maar hoop ook nieuwe producten andere producten weer te gaan ontwikkelen of te introduceren (koolhydraat en groentes).
 
daaa.jpg

Eat & Greet - aankomende zaterdag 9 April! Ontmoet onze @thedutchgiant in Rotterdam bij VNMshop & City Gym!
Tijd: 11:30 - 1:00pm en 14:00 - 15:30

Wat is er te doen?
⭐ Ontmoet: @TheDutchGiant 💪😄
⭐ Foto: neem een foto / stel hem jouw vraag!
⭐ Eten: onze high protein meals zijn verkrijgbaar!
⭐ Trainen: koop een maaltijd, train gratis in de gym! Vergeet jouw gym kleren niet.
⭐ Win: 1 van de 3 pakketten van 15 meals! Neem een foto met de Dutch Giant Bilboard en tag @musclemeatnl @thedutchgiant
@jonathanlater
 
Ben de laatste pagina’s in dit topic eens gaan lezen en ben het als “year one” klant eens met een paar helaas wat minder positieve ontwikkelingen.
-Het bezorgen via Trunkrs is voor mij ruk. Ik werk vroeg in de ochtend waardoor ik om 8 uur op bed ga. De laatste twee keren waren ze er na 22:00 pas. Blij te lezen dat jullie met PostNL in gesprek zijn. Want iedere keer 3 euro bij betalen voor PostNL is zonde geld.
-Sommige prijsstijgingen zorgen er voor mij voor dat ik die producten niet meer koop. Een paar cent verhoging is begrijpelijk. Een paar euro werkt voor mij helaas niet.
-jammer te lezen dat er een focus gaat liggen op kant en klaar maaltijden. Ik begrijp dat het voor de fastfood generatie makkelijk is, maar daar heb je als BB’er in eeen wedstrijd prep niet veel een.
-hoop dat de pakken eiwit de volgende levering niet kapot zijn. Scheelt weer een uur koelkast schoon maken.

Als positieve afsluiter: nog altijd petje af voor de harde werkers bij MM en met name de altijd vriendelijke klantenservice die met ieder “probleem” mee denkt.
 
Ben de laatste pagina’s in dit topic eens gaan lezen en ben het als “year one” klant eens met een paar helaas wat minder positieve ontwikkelingen.
-Het bezorgen via Trunkrs is voor mij ruk. Ik werk vroeg in de ochtend waardoor ik om 8 uur op bed ga. De laatste twee keren waren ze er na 22:00 pas. Blij te lezen dat jullie met PostNL in gesprek zijn. Want iedere keer 3 euro bij betalen voor PostNL is zonde geld.
-Sommige prijsstijgingen zorgen er voor mij voor dat ik die producten niet meer koop. Een paar cent verhoging is begrijpelijk. Een paar euro werkt voor mij helaas niet.
-jammer te lezen dat er een focus gaat liggen op kant en klaar maaltijden. Ik begrijp dat het voor de fastfood generatie makkelijk is, maar daar heb je als BB’er in eeen wedstrijd prep niet veel een.
-hoop dat de pakken eiwit de volgende levering niet kapot zijn. Scheelt weer een uur koelkast schoon maken.

Als positieve afsluiter: nog altijd petje af voor de harde werkers bij MM en met name de altijd vriendelijke klantenservice die met ieder “probleem” mee denkt.

Bedankt voor de feedback, zeer waardevol!
-Je kunt trunks vragen het achter te laten rondom je woning wat ze dan ook doen. Er zit een isolatie zak om heen. Hierdoor kun je het de volgende ochtend pakken en is het nog steeds bevroren. Dit zou de oplossing voor je kunnen zijn om 20:00 nog steeds te gaan slapen. Met Postnl hebben we 20 zendingen per dag voor mensen die om een bijzondere reden niet met Trunkrs kunnen. Dit aantal 20 reset elke dag om 00:01, dus als je in de ochtend vroeg besteld zie je postnl als optie. De 3euro extra moet blijven voor postnl. De klant vraagt ons het 72 uur bevroren te houden (postnl) ipv same day delivery (trunkrs). Dat kon vroeger, hebben we 8 jaar gedaan, maar toen was de economie anders. Droogijs is onbetaalbaar geworden door een 60% prijs stijging in de huidige economie in vergelijking met een jaar geleden. 5kg droogijs voor postnl 72 uur vol te houden is dus niet te doen zonder een deel door te berekenen aan de klant. Dit is 1 van de vele redenen waarom gedwongen zijn naar Trunkrs over te stappen en tot nu toe zeer tevreden over de service. Maar er zijn uitzonderingen zoals jouw situatie inderdaad.

-In ons nieuwe pand binnenkort kunnen we in alles weer groeien. Kant-en-klare maaltijden zal het hardst groeien omdat we deze nieuwe doelgroep erbij willen. Wil niet zeggen dat groente, koolhydraten en kant en klare kipproducten als losse items niet zullen groeien :).

-We hebben inderdaad een batch gekregen van Cocovite waarbij sommige pakken uit de voegen zijn gevroren. Elk pak wordt nu tijdens inpakken gecontroleerd voordat het de zak in gaat. Je kunt het altijd voor de zekerheid in je opmerking zetten dat dit vorige keer gebeurt is zodat de inpakker dubbel checkt. Ik hoop dat je met ons contact hebt opgenomen voor vergoeding/oplossing!

-Product verhogingen van een paar euro heb je nu nog geluk mee, alles gaat kapot op het moment op de achtergrond. Grondstof kipfilet is met (geen overdrijving) 90% gestegen, zalmfilet met 55%, rund 40% om een paar voorbeelden te geven. De hele voedingswereld leeft op transport, de diesel/benzine prijzen maken een pallet vervoeren veel duurder. Verpakkingen, energy (vriescellen) en zoveel meer stijgt. We krijgen elke week wel 3 prijsverhoging emails, werken met 25 leveranciers samen. Het is om te huilen en slaap er ook echt slecht van. Dit filmpje is ook erg om te zien hoe wanhopig de grote supermarkten er door worden: https://www.rtlnieuws.nl/economie/a...-hogere-prijs-product-inflatie-prijsverhoging . Als laatst nog dan de supplementen wereld. Ook ik verkocht altijd 2.5kg isolaat voor 55euro per pot met Dutch Giant nutrition, maar met de nieuwe inkoop whey bij de fabriek moest ik ook net als xxl en b&f naar 73euro. Reken dat percentage maar eens uit waarbij niet alles naar klant is doorgerekend. Oekraine heeft een enorme invloed qua voeding. Ze beheerde 30% van de Europese kipfilet markt en ook een % graan waar je u tegen zegt wat dieren eten. Ik ga alleen met prijs omhoog als ik zie dat de grote supermarkten omhoog zijn gegaan. Anders koop ik het niet in. Daarom is bv Zalmfilet op het moment al 2 weken offline en kippendijen.
 
Daarom is bv Zalmfilet op het moment al 2 weken offline
Komt die wel nog terug? Ik vind jullie zalmfilet namelijk het lekkerst en baalde dat ik hem mijn laatste bestelling niet kon bestellen.
 
Komt die wel nog terug? Ik vind jullie zalmfilet namelijk het lekkerst en baalde dat ik hem mijn laatste bestelling niet kon bestellen.
Deze zijn onbetaalbaar geworden. Als ik die nu inkoop dan, dan zou ik ze voor 27.50euro/kg moeten verkopen. Had jij ze dan nog gekocht? We begonnen met 17.50euro/kg, toen 20euro/kg. Op moment in gesprek voor andere zalm stukken, zonder huid die we gaan testen. Als ze net zo mals zijn dan gaan we voorlopig voor die.
 
Wat een droevige wereld leven we toch in momenteel :(
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Bedankt voor de feedback, zeer waardevol!
-Je kunt trunks vragen het achter te laten rondom je woning wat ze dan ook doen. Er zit een isolatie zak om heen. Hierdoor kun je het de volgende ochtend pakken en is het nog steeds bevroren. Dit zou de oplossing voor je kunnen zijn om 20:00 nog steeds te gaan slapen. Met Postnl hebben we 20 zendingen per dag voor mensen die om een bijzondere reden niet met Trunkrs kunnen. Dit aantal 20 reset elke dag om 00:01, dus als je in de ochtend vroeg besteld zie je postnl als optie. De 3euro extra moet blijven voor postnl. De klant vraagt ons het 72 uur bevroren te houden (postnl) ipv same day delivery (trunkrs). Dat kon vroeger, hebben we 8 jaar gedaan, maar toen was de economie anders. Droogijs is onbetaalbaar geworden door een 60% prijs stijging in de huidige economie in vergelijking met een jaar geleden. 5kg droogijs voor postnl 72 uur vol te houden is dus niet te doen zonder een deel door te berekenen aan de klant. Dit is 1 van de vele redenen waarom gedwongen zijn naar Trunkrs over te stappen en tot nu toe zeer tevreden over de service. Maar er zijn uitzonderingen zoals jouw situatie inderdaad.

-In ons nieuwe pand binnenkort kunnen we in alles weer groeien. Kant-en-klare maaltijden zal het hardst groeien omdat we deze nieuwe doelgroep erbij willen. Wil niet zeggen dat groente, koolhydraten en kant en klare kipproducten als losse items niet zullen groeien :).

-We hebben inderdaad een batch gekregen van Cocovite waarbij sommige pakken uit de voegen zijn gevroren. Elk pak wordt nu tijdens inpakken gecontroleerd voordat het de zak in gaat. Je kunt het altijd voor de zekerheid in je opmerking zetten dat dit vorige keer gebeurt is zodat de inpakker dubbel checkt. Ik hoop dat je met ons contact hebt opgenomen voor vergoeding/oplossing!

-Product verhogingen van een paar euro heb je nu nog geluk mee, alles gaat kapot op het moment op de achtergrond. Grondstof kipfilet is met (geen overdrijving) 90% gestegen, zalmfilet met 55%, rund 40% om een paar voorbeelden te geven. De hele voedingswereld leeft op transport, de diesel/benzine prijzen maken een pallet vervoeren veel duurder. Verpakkingen, energy (vriescellen) en zoveel meer stijgt. We krijgen elke week wel 3 prijsverhoging emails, werken met 25 leveranciers samen. Het is om te huilen en slaap er ook echt slecht van. Dit filmpje is ook erg om te zien hoe wanhopig de grote supermarkten er door worden: https://www.rtlnieuws.nl/economie/a...-hogere-prijs-product-inflatie-prijsverhoging . Als laatst nog dan de supplementen wereld. Ook ik verkocht altijd 2.5kg isolaat voor 55euro per pot met Dutch Giant nutrition, maar met de nieuwe inkoop whey bij de fabriek moest ik ook net als xxl en b&f naar 73euro. Reken dat percentage maar eens uit waarbij niet alles naar klant is doorgerekend. Oekraine heeft een enorme invloed qua voeding. Ze beheerde 30% van de Europese kipfilet markt en ook een % graan waar je u tegen zegt wat dieren eten. Ik ga alleen met prijs omhoog als ik zie dat de grote supermarkten omhoog zijn gegaan. Anders koop ik het niet in. Daarom is bv Zalmfilet op het moment al 2 weken offline en kippendijen.
Goede reden dus om die Russen neer te knallen.:D
 
Deze zijn onbetaalbaar geworden. Als ik die nu inkoop dan, dan zou ik ze voor 27.50euro/kg moeten verkopen. Had jij ze dan nog gekocht? We begonnen met 17.50euro/kg, toen 20euro/kg. Op moment in gesprek voor andere zalm stukken, zonder huid die we gaan testen. Als ze net zo mals zijn dan gaan we voorlopig voor die.
Nee 20 euro vind ik nog prima, maar €27,50 wordt me een beetje te gek. Ik geef nu al €164 aan eten uit per week waarvan een groot bij jullie uitgegeven wordt.
 
Bedankt voor de feedback, zeer waardevol!
-Je kunt trunks vragen het achter te laten rondom je woning wat ze dan ook doen. Er zit een isolatie zak om heen. Hierdoor kun je het de volgende ochtend pakken en is het nog steeds bevroren. Dit zou de oplossing voor je kunnen zijn om 20:00 nog steeds te gaan slapen. Met Postnl hebben we 20 zendingen per dag voor mensen die om een bijzondere reden niet met Trunkrs kunnen. Dit aantal 20 reset elke dag om 00:01, dus als je in de ochtend vroeg besteld zie je postnl als optie. De 3euro extra moet blijven voor postnl. De klant vraagt ons het 72 uur bevroren te houden (postnl) ipv same day delivery (trunkrs). Dat kon vroeger, hebben we 8 jaar gedaan, maar toen was de economie anders. Droogijs is onbetaalbaar geworden door een 60% prijs stijging in de huidige economie in vergelijking met een jaar geleden. 5kg droogijs voor postnl 72 uur vol te houden is dus niet te doen zonder een deel door te berekenen aan de klant. Dit is 1 van de vele redenen waarom gedwongen zijn naar Trunkrs over te stappen en tot nu toe zeer tevreden over de service. Maar er zijn uitzonderingen zoals jouw situatie inderdaad.

-In ons nieuwe pand binnenkort kunnen we in alles weer groeien. Kant-en-klare maaltijden zal het hardst groeien omdat we deze nieuwe doelgroep erbij willen. Wil niet zeggen dat groente, koolhydraten en kant en klare kipproducten als losse items niet zullen groeien :).

-We hebben inderdaad een batch gekregen van Cocovite waarbij sommige pakken uit de voegen zijn gevroren. Elk pak wordt nu tijdens inpakken gecontroleerd voordat het de zak in gaat. Je kunt het altijd voor de zekerheid in je opmerking zetten dat dit vorige keer gebeurt is zodat de inpakker dubbel checkt. Ik hoop dat je met ons contact hebt opgenomen voor vergoeding/oplossing!

-Product verhogingen van een paar euro heb je nu nog geluk mee, alles gaat kapot op het moment op de achtergrond. Grondstof kipfilet is met (geen overdrijving) 90% gestegen, zalmfilet met 55%, rund 40% om een paar voorbeelden te geven. De hele voedingswereld leeft op transport, de diesel/benzine prijzen maken een pallet vervoeren veel duurder. Verpakkingen, energy (vriescellen) en zoveel meer stijgt. We krijgen elke week wel 3 prijsverhoging emails, werken met 25 leveranciers samen. Het is om te huilen en slaap er ook echt slecht van. Dit filmpje is ook erg om te zien hoe wanhopig de grote supermarkten er door worden: https://www.rtlnieuws.nl/economie/a...-hogere-prijs-product-inflatie-prijsverhoging . Als laatst nog dan de supplementen wereld. Ook ik verkocht altijd 2.5kg isolaat voor 55euro per pot met Dutch Giant nutrition, maar met de nieuwe inkoop whey bij de fabriek moest ik ook net als xxl en b&f naar 73euro. Reken dat percentage maar eens uit waarbij niet alles naar klant is doorgerekend. Oekraine heeft een enorme invloed qua voeding. Ze beheerde 30% van de Europese kipfilet markt en ook een % graan waar je u tegen zegt wat dieren eten. Ik ga alleen met prijs omhoog als ik zie dat de grote supermarkten omhoog zijn gegaan. Anders koop ik het niet in. Daarom is bv Zalmfilet op het moment al 2 weken offline en kippendijen.
Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Zet het een en ander toch in een ander perspectief. Tnx.

Bizar dat die grondstoffen zo exponentieel in prijs gestegen zijn. Ik zie ook bij bv whey prijzen van 75 euro voor 2,5kg voor bij komen. Koekoek!
Op deze manier is het bijna een elite sport aan het worden.
 
Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Zet het een en ander toch in een ander perspectief. Tnx.

Bizar dat die grondstoffen zo exponentieel in prijs gestegen zijn. Ik zie ook bij bv whey prijzen van 75 euro voor 2,5kg voor bij komen. Koekoek!
Op deze manier is het bijna een elite sport aan het worden.
Kan bijna beter vlees eten dan whey qua prijs, bizar.
 
Komen de ultimate kipnuggets nog op voorraad...? Had ze mee willen bestellen met de oranje actie, maar zijn al 2 weken niet voorradig:(
 
Komen de ultimate kipnuggets nog op voorraad...? Had ze mee willen bestellen met de oranje actie, maar zijn al 2 weken niet voorradig:(
Tijdens actie was het twee dagen online nog door laatste wat de fabriek had. Zijn op nieuwe productie aan het wachten. Denk rond de 17de binnen. Je kunt jouw email op de productpagina opgeven voor een back on stock warning.
 
Tijdens actie was het twee dagen online nog door laatste wat de fabriek had. Zijn op nieuwe productie aan het wachten. Denk rond de 17de binnen. Je kunt jouw email op de productpagina opgeven voor een back on stock warning.
Net achter het net gevist denk ik, ik ga mijn email notification toevoegen. Bedankt
 
Kreeg gisteravond rond 22:00 mijn bestelling binnen, de helft van een zak gyros en 3 pakjes meatballs waren ontdooid..
Zaten 2 ijs zakjes in.
Neem aan dat ik dat spul niet meer kan invriezen, toch?
 
Kreeg gisteravond rond 22:00 mijn bestelling binnen, de helft van een zak gyros en 3 pakjes meatballs waren ontdooid..
Zaten 2 ijs zakjes in.
Neem aan dat ik dat spul niet meer kan invriezen, toch?

Excuses voor deze ervaring! Als er een keer iets mis gaat heb je altijd garantie (geld terug / opnieuw opgestuurd krijgen). Mail even dan is dat zo geregeld info@musclemeat.nl . Omdat je bestelnummer er niet bij zet kan ik dat initiatief niet nemen.
Om je vraag te beantwoorden: alleen water is bij -1 keihard. Voeding is dit pas bij -18 en lager. Dit komt door de voedingstoffen die er in zitten als eiwit die dan pas verharden. Bij -12 is de zijkant indrukbaar, maar de kern nog bevroren en bij -8 kun je voeding al eten (denk aan ijs in ijssalon). Omdat de andere producten nog keihard waren, was het 100% onder 0 graden in de zak. De onderlinge temperatuur verschilt dan ook nooit veel. De kleine hoeveelheid producten die je noemt van de totaal bestelling zal tussen de -8 en -12 zweven. Terug brengen naar -18 zal niet veel doen, helemaal niet in zo'n kort tijdsbestek. Ook zijn het gegaarde producten, bacterie vrij. Maar zo leveren willen we niet, vandaar altijd garantie, we willen het onder -18 leveren. Je kunt het invriezen / ontdooien en binnen vier dagen opeten en ons mailen voor vergoeding. Dan heb je gratis eten en geld terug. Of opnieuw opsturen. Laat maar weten in de mail wat je wilt!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven