XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Goeden smorgens.
Had een week geleden ook weer een bestelling gedaan en had 5kg bbq smokey kipfilet besteld.
Maar inplaats daarvan kreeg ik een sample pakket van 10x200gr van verschillende smaken.
Nadat ik via de e-mail contact had gezocht met musclemeat heb ik alsnog binnen 48uur mijn "juiste" bestelling ontvangen en mocht zelfs het verkeerd sample pakket houden.
Thnx voor het snelle handelen word gewaardeerd 👍 en blijf bij jullie bestellen.
 
Excuses voor deze ervaring! Als er een keer iets mis gaat heb je altijd garantie (geld terug / opnieuw opgestuurd krijgen). Mail even dan is dat zo geregeld info@musclemeat.nl . Omdat je bestelnummer er niet bij zet kan ik dat initiatief niet nemen.
Om je vraag te beantwoorden: alleen water is bij -1 keihard. Voeding is dit pas bij -18 en lager. Dit komt door de voedingstoffen die er in zitten als eiwit die dan pas verharden. Bij -12 is de zijkant indrukbaar, maar de kern nog bevroren en bij -8 kun je voeding al eten (denk aan ijs in ijssalon). Omdat de andere producten nog keihard waren, was het 100% onder 0 graden in de zak. De onderlinge temperatuur verschilt dan ook nooit veel. De kleine hoeveelheid producten die je noemt van de totaal bestelling zal tussen de -8 en -12 zweven. Terug brengen naar -18 zal niet veel doen, helemaal niet in zo'n kort tijdsbestek. Ook zijn het gegaarde producten, bacterie vrij. Maar zo leveren willen we niet, vandaar altijd garantie, we willen het onder -18 leveren. Je kunt het invriezen / ontdooien en binnen vier dagen opeten en ons mailen voor vergoeding. Dan heb je gratis eten en geld terug. Of opnieuw opsturen. Laat maar weten in de mail wat je wilt!
10/10 service.
Thanks.
 
Vandaag bestelling binnen nr 562451 echter maar 1 zak chunks en heb er 2 besteld en op de pakbon staan er ook 2.
 
Vandaag bestelling binnen nr 562451 echter maar 1 zak chunks en heb er 2 besteld en op de pakbon staan er ook 2.

Ik zie dat je op hetzelfde moment ook een mail hebt gestuurd, heb er zojuist op geantwoord met 2 oplossingen waar je uit kunt kiezen. Sorry voor de misser!
 
De kipnuggets keer besteld in de huidige actie en zijn blijkbaar lekker, me partner eet ze allemaal op. 💁‍♂️
 
De kipnuggets keer besteld in de huidige actie en zijn blijkbaar lekker, me partner eet ze allemaal op. 💁‍♂️

We hadden ze in de actie tijdens Koningsdag, raakte meteen uitverkocht. Heb nu extra grote batch laten maken zodat weer in sale kan zonder out of stock te gaan. Blijft een mooi product.
 
De kipnuggets keer besteld in de huidige actie en zijn blijkbaar lekker, me partner eet ze allemaal op. 💁‍♂️
Ja vind ze ook super lekker.. zoon vind ze lekkerder dan van AH..
 
  • Like
Waarderingen: ak
Geen kipsticks en schnitzels, enig idee wanneer die weer komen? The Dutch Giant
Toeval treft! Zijn om 17:00 online vandaag gekomen, worden morgen ochtend geleverd namelijk bij ons. Ik zal even een cache refresh doen, en anders jij ctrl f5, wie weet oude cookie / cache in je browser die laat zien dat nog out of stock is.
 
Toeval treft! Zijn om 17:00 online vandaag gekomen, worden morgen ochtend geleverd namelijk bij ons. Ik zal even een cache refresh doen, en anders jij ctrl f5, wie weet oude cookie / cache in je browser die laat zien dat nog out of stock is.
Top, zag ze inderdaad staan nu, gelijk bestelling geplaatst.
 
Toeval treft! Zijn om 17:00 online vandaag gekomen, worden morgen ochtend geleverd namelijk bij ons. Ik zal even een cache refresh doen, en anders jij ctrl f5, wie weet oude cookie / cache in je browser die laat zien dat nog out of stock is.


Komt: Duo - Zoete Aardappel & Aardappel Blokjes - 2 KG - Kant-en-Klaar

1653850838689.png



Nog terug op voorraad/ in stock ?
 
Ja beetje sneu is het wel, was een mooi product. Om je een idee te geven. minimale productie is 200.000kg. Ze moeten dus daar een x aantal klanten hebben die x aantal afnemen. Dat lukte ze helaas niet. En 200k is voor mij teveel xD.
 
Enig idee wanneer de farmers potato blend weer in voorraad is ?
 
Enig idee wanneer de farmers potato blend weer in voorraad is ?
Volledig out of stock bij fabriek, 13 juni komen ze leveren weer bij ons is gezegd. Ik heb gevraagd hun stock beter te houden, product een maand lang niet op voorraad kan gewoon niet.
 
Volledig out of stock bij fabriek, 13 juni komen ze leveren weer bij ons is gezegd. Ik heb gevraagd hun stock beter te houden, product een maand lang niet op voorraad kan gewoon niet.
Nog even geduld dan maar 👍🏻 Thx
 
Nog even geduld dan maar 👍🏻 Thx
Tip: op de productpagina kun je jouw email opgeven voor automatisch bericht wanneer het op voorraad springt.
 
Ja beetje sneu is het wel, was een mooi product. Om je een idee te geven. minimale productie is 200.000kg. Ze moeten dus daar een x aantal klanten hebben die x aantal afnemen. Dat lukte ze helaas niet. En 200k is voor mij teveel xD.
Yes you can :D You yust need to believe you can :D
 
Bedankt voor je uitgebreide toelichting. Zet het een en ander toch in een ander perspectief. Tnx.

Bizar dat die grondstoffen zo exponentieel in prijs gestegen zijn. Ik zie ook bij bv whey prijzen van 75 euro voor 2,5kg voor bij komen. Koekoek!
Op deze manier is het bijna een elite sport aan het worden.

Dank voor uitleg! Miss moeten we allemaal vegetarisch worden 🙈 daar heeft de supermarkt nog 1+1 gratis op, eerlijk vind t apart die supermarkten alles wordt duurder maar tegelijk overal nog 1+1 gratis stunts waar ook nog winst gemaakt op wordt
 
Back
Naar boven