AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Waarom is de optie om PostNL te kiezen momenteel weg?
Kan alleen die vervelende Trunkrs kiezen…

Waarom is de optie om PostNL te kiezen momenteel weg?
Kan alleen die vervelende Trunkrs kiezen…
We hebben een klein contract afgesproken met postnl van 20 pakketten per dag, voor klanten die niet anders kunnen. We hebben klanten bv meegemaakt die alleen avonddiensten hebben in combinatie met in een flat wonen met gesloten portiek waardoor het pakket niet achtergelaten kan worden. Deze zendmethode is duurder gemaakt, omdat we moeten inpakken voor 72uur bevroren i.p.v. 12 uur en Trunkrs onze hoofd zendmethode nu is. Wanneer 20 pakketten zijn bereikt, verdwijnt postnl automatisch als keuze en reset weer op tijdstip 00:01.

Man man man..

Nou dankjewel in ieder geval voor de info.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.464
Man man man..

Nou dankjewel in ieder geval voor de info.

Ik kan je niet goed helpen wanneer je het probleem niet verteld. Algemene tips:

0: iemand die zegt: ''ik kan niet naar de gym meer in avond'' kan van zijn eigen huis een dropoff plek maken. Gebruik in de tracking het veld ''notitie bezorger''.
1: als jouw adres te laat in de avond ligt en dat trek je niet (bv vroege ochtend dienst), zet in ''notitie bezorger'' waar hij het mag neer zetten zodat jet het in de ochtend daar pakt, open maakt en gewoon kunt slapen. Vergeet niet in de het opmerkingsveld tijdens afrekenen aan ons te zeggen ''Ik maak het pakket pas volgende ochtend open, extra droogijs''.
2: Indien er iets gebeurt tussen jou en de postbode laat het mij weten. Ze zijn erg streng bij Trunkrs met een postbode opvoeden.
3: Men moet niet muscle meat in de avond mailen met een spoedgeval, maar de chat starten met Trunkrs. Daar zit iemand die zelfs de postbode kan laten opbellen. Overdag kan muscle meat je helpen.
4: Als je in de ochtend besteld zie je inderdaad postnl, limiet is 20 mensen per dag die niet anders kunnen zoals bedrijven, mensen met avonddienst en geen plek of af te zetten rond om huis. Sommige mensen geef ik een truukje waardoor je altijd postnl ziet, maar dat doe ik alleen op hoge uitzondering als ze mij uitleggen waarom ze Trunkrs niet willen.

Het lijkt nu net alsof trunkrs allemaal problemen is, totaal niet. Maar net als als Postnl zit er soms een rotte postbode tussen en die moet ik even aanpakken als dit gemeld wordt aan mij

Als je het vervelend vind om savonds die doos aan te nemen van Trunkrs dan vermeld je bij opmerking tijdens bestellen; “doos voor de deur, niet aanbellen”. Die ochtend als je opstaat is de inhoud nog steeds gewoon perfect bevroren en hoef je niet thuis te zijn die avond of uberhaupt de deur open te doen savonds. Hebben zelf een kleine en vaak kwam ie bij ons altijd vrij laat en belde die aan wat dus storend is. Vermeld je dit bij opmerkingen bij het bestellen schrijven ze dit op jou doos en is het probleem opgelost.

Enige negatieve is dat ze de opmerking "niet aanbellen" niet lezen. Verder prima.
Voor de deur zetten als je in een flat woont lijkt mij niet handig 😀

• Haha
Waarderingen: AK
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Trunkrs so far.
ik vind trunkers ook vele malen beter, bellen je op... overhandigen persoonlijk. Geven redelijk specifiek aan hoelaat ze komen...

mijn postnl bezroger pleurt t beneden in t halletje als ik niet thuis ben

Dankjewel heren 👍🏻

Is het wel nog de verwachting dat de zalm op huid terug op voorraad komt? Hij staat nog steeds online (maar uitverkocht) namelijk, dus ik heb al meerdere keren tevergeefs gekeken of hij er weer was.

• #12.474
Is het wel nog de verwachting dat de zalm op huid terug op voorraad komt? Hij staat nog steeds online (maar uitverkocht) namelijk, dus ik heb al meerdere keren tevergeefs gekeken of hij er weer was.

De huidige inkoopprijs van zalm is de verkoopprijs die nu op de site staat. Het is wachten tot contracten aflopen van de grote supermarkten, ook die zullen dan omhoog moeten. Op het moment heeft het voor mij geen zin zalm in te kopen uit Noorwegen voor een prijs die bij de AH ligt. Daar zit te tijd en ellende in.

Zijn de 2.5 kilo zakken broccoli uitverkocht?

• #12.477
@Scoobz0r
Goedenavond ik vroeg mij af wanneer de cordon bleus weer op voorraad zijn
Wil maandag of dinsdag mijn bestelling het liefst plaatsen
Alvast bedankt

• #12.479
@Scoobz0r
Goedenavond ik vroeg mij af wanneer de cordon bleus weer op voorraad zijn
Wil maandag of dinsdag mijn bestelling het liefst plaatsen
Alvast bedankt

5 juli pas helaas. Er wordt op het moment van alle ultimate producten heel veel gemaakt zodat het niet zomaar meer out of stock gaat.

Oehh dat duurt nog even dan ga ik ze de volgende ronde weer mee bestellen!!!
Ga ik nu voor de kip schnitzel zalm burger en de low fat hamburgers

Hierbij meteen een compliment aan u het eten is echt goed en het scheelt zoveel werk
Groentes afwegen in een bak in de koelkast
Kip of vlees eruit in de koelkast
En in 15min heb je alles klaar ik bak het vlees en kook de groentes
Heb me.bestelling al gemaakt 70 euro en dan heb je de hele.maand avond eten exclusief aardappels
Is geen geld als je het vergelijkt met de supermarkt enige ding is dat ik een kleine vriezer heb dus het past meestal net hahaha

Terug
Naar boven