- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is de optie om PostNL te kiezen momenteel weg?
Kan alleen die vervelende Trunkrs kiezen…
We hebben een klein contract afgesproken met postnl van 20 pakketten per dag, voor klanten die niet anders kunnen. We hebben klanten bv meegemaakt die alleen avonddiensten hebben in combinatie met in een flat wonen met gesloten portiek waardoor het pakket niet achtergelaten kan worden. Deze zendmethode is duurder gemaakt, omdat we moeten inpakken voor 72uur bevroren i.p.v. 12 uur en Trunkrs onze hoofd zendmethode nu is. Wanneer 20 pakketten zijn bereikt, verdwijnt postnl automatisch als keuze en reset weer op tijdstip 00:01.
Man man man..
Nou dankjewel in ieder geval voor de info.
ik vind trunkers ook vele malen beter, bellen je op... overhandigen persoonlijk. Geven redelijk specifiek aan hoelaat ze komen...Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Trunkrs so far.
musclemeat.nl
Ja, maar opgewarmd wel lekkerderDe roasted kipfiletblokjes zijn ontdooid gewoon koud eetbaar?
![]()
Roasted Kipfiletblokjes - 2.5kg IQF - 9 smaken - Muscle Meat
Roasted Kipfiletblokjes - 2.5kg IQF - 9 smaken bestel je bij Muscle Meat, dé online supermarkt voor iedereen die van gezond, gemak en voordelig houdt.musclemeat.nl
Ja, en veel smaken bestelbaarDe roasted kipfiletblokjes zijn ontdooid gewoon koud eetbaar?
![]()
Roasted Kipfiletblokjes - 2.5kg IQF - 9 smaken - Muscle Meat
Roasted Kipfiletblokjes - 2.5kg IQF - 9 smaken bestel je bij Muscle Meat, dé online supermarkt voor iedereen die van gezond, gemak en voordelig houdt.musclemeat.nl
Is het wel nog de verwachting dat de zalm op huid terug op voorraad komt? Hij staat nog steeds online (maar uitverkocht) namelijk, dus ik heb al meerdere keren tevergeefs gekeken of hij er weer was.
Alsnog gevonden.
Is er!
musclemeat.nl
@Scoobz0r
Goedenavond ik vroeg mij af wanneer de cordon bleus weer op voorraad zijn
Wil maandag of dinsdag mijn bestelling het liefst plaatsen
Alvast bedankt