XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Beste Olivier,

Ik heb vorige week voor het eerst besteld bij Muscle Meat. Het pakket zou gister avond geleverd worden, ik hield hier rekening mee en ben thuis gebleven, maar om 22:00 kreeg ik bericht dat ik niet thuis was en dat ze morgen zouden bezorgen. Jammer, want ik had er rekening mee gehouden. Nu ben ik weer thuis, en zie ik als ik het pakketje traceer, dat het morgen geleverd wordt, en dus niet vandaag. Ik snap niet goed wat er mis gaat, maar het gaat om bevroren kip en ik vind het jammer dat het zo loopt.
Wat raad je me aan om nu te doen?

Groet,
Jan
Bestelling nummer: #607440
Excuses voor dit postbode ongemak. Ik ga om 9.00 even bellen met Trunkrs en kom bij je terug!
 
Beste Olivier,

Ik heb vorige week voor het eerst besteld bij Muscle Meat. Het pakket zou gister avond geleverd worden, ik hield hier rekening mee en ben thuis gebleven, maar om 22:00 kreeg ik bericht dat ik niet thuis was en dat ze morgen zouden bezorgen. Jammer, want ik had er rekening mee gehouden. Nu ben ik weer thuis, en zie ik als ik het pakketje traceer, dat het morgen geleverd wordt, en dus niet vandaag. Ik snap niet goed wat er mis gaat, maar het gaat om bevroren kip en ik vind het jammer dat het zo loopt.
Wat raad je me aan om nu te doen?

Groet,
Jan
Bestelling nummer: #607440

Trunkrs zojuist gesproken. Eerste avond heeft postbode een scan gemaakt dat je niet thuis was. De tip die ik kan geven wanneer dit niet waar is: start gelijk de chat op trunkrs.nl . Diepvries pakketten krijgen de extra service dat postbodes meteen opgebeld worden en ze hem terug laten rijden.

Hierna is hij terug in de vriescel gezet en gisteren niet mee in de sortering gegaan omdat ze hem vergeten zijn eruit te halen.
Deze ochtend om 8:20 heeft jouw pakket een sorteerscan gehad, dit betekend dat hij klaar staat met de postbode mee te gaan voor vanavond levering.

Vervelend dat je eerste ervaring zo loopt. Moet goedkomen vanavond! Indien je denkt dat vanavond niet goed gaat (kleine kans) mail mij op info@musclemeat.nl , ik lees ook in de avond de mails. Ik heb een noodnummer bij trunkrs voor spoedgevallen, die kan ik dan voor je bellen.
 
Beste Olivier,

Bedankt voor de inspanning en uitgebreide reactie. Ik vond het vreemd dat de postbode niet aangebeld had omdat ik de hele avond thuis was en de tracking volgde.

Vanavond is helaas niet mogelijk voor mij omdat ik niet thuis ben. Is het mogelijk om het pakket voor 16:00 te bezorgen?

Groet
 
Olivier, ik heb een mail gestuurd over bestelling 607217 maar nog geen reactie mogen ontvangen.

En weer top opgelost. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Beste Olivier,

Bedankt voor de inspanning en uitgebreide reactie. Ik vond het vreemd dat de postbode niet aangebeld had omdat ik de hele avond thuis was en de tracking volgde.

Vanavond is helaas niet mogelijk voor mij omdat ik niet thuis ben. Is het mogelijk om het pakket voor 16:00 te bezorgen?

Groet

Trunkrs levert tussen 17:00 en 22:30. Echter is het fijne dat je bij Trunkrs niet thuis hoeft te zijn! Open de tracking en ga naar het veld ''notitie bezorger''. Vul hier bv in: ''Indien afwezig, pakket voor de deur zetten / in schuur / tuin / vuilnisbak / bij buren etc.''. Op die manier pak je het dan daar weg wanneer je later in de avond weer thuis komt. Ook fijn voor mensen die gewoon naar de gym willen.
Vul je niks in en je bent niet thuis, dan wordt het in de vriescel bewaard en is de laatste (3de) poging maandag avond. Gaat het lukken met die notitie bezorger?

Olivier, ik heb een mail gestuurd over bestelling 607217 maar nog geen reactie mogen ontvangen.

En weer top opgelost. :thumb:

:flexbiceps:
 
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUWJAAR SALE! 2023 7,5% KORTING OP DE HELE WEBSITE! MUSCLEMEAT MEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET GELDIG T/M 04-01 DUTCHGIANT EY ISOLATE WHE PROTEI SOLATE DataGicut 이 ivier Richters 'The Dutch Giant' LAVOUR 2500g/5.5lbse'

𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐚𝐥𝐞: -𝟕.𝟓% 𝐨𝐩 𝐝𝐞 𝐇𝐄𝐋𝐄 𝐰𝐞𝐛𝐬𝐢𝐭𝐞! Zodat iedereen meteen goed van start kan.
➡️
https://musclemeat.nl/
✅
Meer dan 250 producten in de sale!
✅
High protein meals, Mealprep producten, supplementen en zoveel meer.
✅
Actie is vier dagen, t/m woensdag.
✅
De -7.5% wordt automatisch in de winkelwagen berekend!


 
Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUWJAAR SALE! 2023 7,5% KORTING OP DE HELE WEBSITE! MUSCLEMEAT MEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET GELDIG T/M 04-01 DUTCHGIANT EY ISOLATE WHE PROTEI SOLATE DataGicut 이 ivier Richters 'The Dutch Giant' LAVOUR 2500g/5.5lbse''MUSCLEMEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET NIEUWJAAR SALE! 2023 7,5% KORTING OP DE HELE WEBSITE! MUSCLEMEAT MEAT ONLINE SPORTS SUPERMARKET GELDIG T/M 04-01 DUTCHGIANT EY ISOLATE WHE PROTEI SOLATE DataGicut 이 ivier Richters 'The Dutch Giant' LAVOUR 2500g/5.5lbse'

𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐚𝐥𝐞: -𝟕.𝟓% 𝐨𝐩 𝐝𝐞 𝐇𝐄𝐋𝐄 𝐰𝐞𝐛𝐬𝐢𝐭𝐞! Zodat iedereen meteen goed van start kan.
➡️
https://musclemeat.nl/
✅
Meer dan 250 producten in de sale!
✅
High protein meals, Mealprep producten, supplementen en zoveel meer.
✅
Actie is vier dagen, t/m woensdag.
✅
De -7.5% wordt automatisch in de winkelwagen berekend!
Beste wensen The Dutch Giant en alle andere op het forum! Top korting! Mijn vriendin en ik heb er weer eens een bestelling gedaan!
 
Hey Olivier,

Zijn de prijzen van o.a. de pre workout omhoog gegaan?

Ik zie ze bij jullie op de site staan voor 37,95 maar bij XXL nutrition staan ze nog voor 34,95.
 
Hey Olivier,

Zijn de prijzen van o.a. de pre workout omhoog gegaan?

Ik zie ze bij jullie op de site staan voor 37,95 maar bij XXL nutrition staan ze nog voor 34,95.

Vorige batch was duur. Hoop dat prijs gedaald is aankomende zodat het naar beneden kan.
 
Was me aan het verdiepen in de zalmburgers qua bereiding en zag dit toevallig:


Voor de netheid misschien even aanpassen?
 

Bijlagen

Screenshot_20230102_231106_Samsung Internet.jpg
Was me aan het verdiepen in de zalmburgers qua bereiding en zag dit toevallig:


Voor de netheid misschien even aanpassen?

Bedankt voor de tip! Ik keek bij de zalmburger en zalmgehakt, maar ik zie het niet staan of ik ben moe en blind op het moment. Is het mogelijk dat je de pagina link even geeft? Dan verander ik het meteen.

Kunnen jullie hier aan komen? Wellicht iets om toe te voegen aan het assortiment?


We hebben een paar jaar geleden barebells verkocht, weet eigenlijk niet waarom we gestopt zijn, of dit was door slechte sales of een vergeten product. Op het moment verkoop ik alleen repen van xxlnutriton omdat ik met andere merken niet zoveel heb persoonlijk, maar zal het even in de groep gooien.
 
Bedankt voor de tip! Ik keek bij de zalmburger en zalmgehakt, maar ik zie het niet staan of ik ben moe en blind op het moment. Is het mogelijk dat je de pagina link even geeft? Dan verander ik het meteen.


We hebben een paar jaar geleden barebells verkocht, weet eigenlijk niet waarom we gestopt zijn, of dit was door slechte sales of een vergeten product. Op het moment verkoop ik alleen repen van xxlnutriton omdat ik met andere merken niet zoveel heb persoonlijk, maar zal het even in de groep gooien.
Dit zijn ijsjes he, ipv normale repen
 
Denk dat het uitlopend of seizoen is, ze staan ook niet in hun eigen shop nu.
 
Back
Naar boven