Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

En wie ben jij dan? Echt weer zo'n trieste typische DBB reactie. Hij stelt het toch zelf voor ofwat?
Weet je nu nog steeds niet wie ik ben, staat in mijn profiel. doe niet zo moeilijk en vraag het via KS. Soms ben je echt een zeiksnuiter.
Olivier stelt het voor uit fatsoen en service, maar hij heeft nu wel andere dingen aan zijn hoofd.

Laatst bewerkt:
Nou, van de klantenservice kreeg ik in ieder geval geen antwoord toen ik vroeg of ze de BTMC contest wilden sponseren. Een beetje kwalijk gezien het onderwerp. (ongeacht of ze nu ja of nee hadden gezegd)
Sorry hoor, maar dat heeft weinig met aankopen eo producten van hen te maken. Ook gaat het daar niet over. denk trouwens dat veel medewerkers er ook niet van op de hoogte zijn. Misschien handig dat Sanca of wie ook dit met Olivier zelf regelt. maar goed, dat is een andere discussie.

Ben jij nu plots de pr-man van Olivier? Ik geef alleen aan dat ik het sneu vond dat ik op beide berichten geen antwoord kreeg. Overigens stuurde ik een PM direct naar Olivier, moraalridder. Sanca hoefde de sponsering trouwens niet te regelen. Daar was ik verantwoordlijk voor.

Ben jij nu plots de pr-man van Olivier? Ik geef alleen aan dat ik het sneu vond dat ik op beide berichten geen antwoord kreeg. Overigens stuurde ik een PM direct naar Olivier, moraalridder. Sanca hoefde de sponsering trouwens niet te regelen. Daar was ik verantwoordlijk voor.
Ik heb het idee dat de power user titel je naar het hoofd gestegen is, Arminius.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.889
Geen probleem. Ik zou toch je willen vragen contact op te nemen met de kwaliteitsdienst. Wil graag de datum. Dank!!

Heb reactie teruggekregen: THT 29-08-2023

Geen zorgen :)! Stel mij alle vragen hier. Ondanks dat ik in Canada zit ben ik elke dag aan het werk @ Muscle Meat. Dat is het mooie. In NL is alles achter mijn laptop wat ik doe en dat kan ik waar dan ook voorzetten. Alleen afgelopen dagen was hectisch ivm vliegen, tijdzone verschillen, premiere Indiana jones maar ben er weer! Mochten jullie het leuk vinden te zien:

WhatsApp Image 2023-06-15 at 8.42.29 AM.jpeg

Nou, van de klantenservice kreeg ik in ieder geval geen antwoord toen ik vroeg of ze de BTMC contest wilden sponseren. Een beetje kwalijk gezien het onderwerp. (ongeacht of ze nu ja of nee hadden gezegd)
We hebben geen echte klantenservice hier. Net als xxl topic is het rene, en ik hier. Ik heb even in onze inbox gezocht info@musclemeat.nl op BTMC maar vind geen email. Ik zal even kijken nu in inbox forum hier of ik het gemist heb, excuses als dit zo is. Je kunt ervan uit gaan dat als xxl mee doet ik ook mee doe. Ik heb mijn eigen mening hoor haha, maar bedoel te zeggen ermee dat ik niet de moeilijkste ben. Muscle Meat is begonnen op dit forum 10 jaar geleden dus help graag waar ik kan. EDIT: ik heb het topic gevonden en mijn prijzen geplaatst!

Bijlagen

• WhatsApp Image 2023-06-15 at 11.23.25 PM (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-15 at 11.23.25 PM (1).jpeg
    250,9 KB · Weergaven: 195
  • WhatsApp Video 2023-06-15 at 11.24.06 PM.mp4
    3,5 MB
  • WhatsApp Image 2023-06-15 at 11.23.27 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2023-06-15 at 11.23.27 PM.jpeg
    275,3 KB · Weergaven: 196
Laatst bewerkt:

Geen zorgen :)! Stel mij alle vragen hier. Ondanks dat ik in Canada zit ben ik elke dag aan het werk @ Muscle Meat. Dat is het mooie. In NL is alles achter mijn laptop wat ik doe en dat kan ik waar dan ook voorzetten. Alleen afgelopen dagen was hectisch ivm vliegen, tijdzone verschillen, premiere Indiana jones maar ben er weer! Mochten jullie het leuk vinden te zien:

We hebben geen echte klantenservice hier. Net als xxl topic is het rene, en ik hier. Ik heb even in onze inbox gezocht info@musclemeat.nl op BTMC maar vind geen email. Ik zal even kijken nu in inbox forum hier of ik het gemist heb, excuses als dit zo is. Je kunt ervan uit gaan dat als xxl mee doet ik ook mee doe. Ik heb mijn eigen mening hoor haha, maar bedoel te zeggen ermee dat ik niet de moeilijkste ben. Muscle Meat is begonnen op dit forum 10 jaar geleden dus help graag waar ik kan. EDIT: ik heb het topic gevonden en mijn prijzen geplaatst!
Lees je even mee? @Bullshark

Dat heeft hij niet nodig. Ik geef aan hoe ik er over denk, zo werkt een forum

• Like
Waarderingen: Boca
Nice van Indiana Jones, leuk ook je te volgen op insta daarover 👍🏻

Wow mega ster!

• #12.896
Zelfs een eigen nieuws item op nu.nl.
Mr moviestar. Binnenkort ook maar een oscar in de wacht slepen ;)
Dankje :)! Ook voorpagina Telegraaf en gister live op rtl4 Renze (Jinek):

Muscle Meat blijft #1 🤩

Mooi om te zien hoe je als de Dutch Giant (en gewoon Olivier) aan de weg timmert met je carrière en ondernemingen!
Ik vind Musclemeat al sinds de start echt een uitkomst (hele gezin eet er regelmatig van) en de kant en klare maaltijden zijn ook echt goed tegenwoordig.

Ter info: Zojuist in Buitenveldert een stapel maaltijden bij de Jumbo gehaald om op kantoor in de vriezer te leggen.
Alleen niet alle maaltijden konden gescand worden (streepjescode onbekend). Dus voor jullie voorraadbeheer misschien goed om te weten dat de kassières dan gewoon een ander type maaltijd extra scannen.
Kan me voorstellen dat je dan uit de pas gaat lopen met de hoeveelheden per type maaltijd.

Verder hoop ik jullie maaltijden bij het management deels vergoed te gaan krijgen (i.p.v. de dagelijkse absurd dure broodjesservice).
De maaltijden vallen in ieder geval direct op als de rest op een broodje zit te kauwen :D

• #12.899
Mooi om te zien hoe je als de Dutch Giant (en gewoon Olivier) aan de weg timmert met je carrière en ondernemingen!
Ik vind Musclemeat al sinds de start echt een uitkomst (hele gezin eet er regelmatig van) en de kant en klare maaltijden zijn ook echt goed tegenwoordig.

Ter info: Zojuist in Buitenveldert een stapel maaltijden bij de Jumbo gehaald om op kantoor in de vriezer te leggen.
Alleen niet alle maaltijden konden gescand worden (streepjescode onbekend). Dus voor jullie voorraadbeheer misschien goed om te weten dat de kassières dan gewoon een ander type maaltijd extra scannen.
Kan me voorstellen dat je dan uit de pas gaat lopen met de hoeveelheden per type maaltijd.

Verder hoop ik jullie maaltijden bij het management deels vergoed te gaan krijgen (i.p.v. de dagelijkse absurd dure broodjesservice).
De maaltijden vallen in ieder geval direct op als de rest op een broodje zit te kauwen :D
Dankje voor de complimenten en toffe bericht :)!
Ik zal zorgen dat we even contact opnemen met de manager van deze Jumbo. De barcodes zijn goed, maar moeten in elke Jumbo los in hun systeem gezet worden. Blijkbaar zijn er bij hun een aantal maaltijden waar dit niet goed is gegaan, ga ik achter aan!

Gefeliciteerd met het verdubbelen van je bodyweight Olivier, toch echt een prestatie.

Less training is more :D

Terug
Naar boven