AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat er bedoeld wordt dat creatine net voor een training in nemen geen meerwaarde heeft t.o.v. een ander moment op de dag.
Ja begreep ik thnx en ben ik mee oneens. Creatine neemt je op trainingsdagen rondom training en rust dagen een vast tijdstip. Vast tijdstip is zodat je het niet vergeet zoals voor slapen of ontbijt maar geen extra functie waarde heeft zoals je zegt. Rondom training wel. Toen ik deze samenstelling maakte weet ik ook dat niet iedereen eens mee zou zijn en sommige weer wel. Daarom wil ook wel een 2de samenstelling maken waar ik ook achter sta, maar andere projecten gaan op moment voor. Ging mij om het woordje vulling. Dat heeft een betekenis.
 
Ik denk dat er bedoeld wordt dat creatine net voor een training in nemen geen meerwaarde heeft t.o.v. een ander moment op de dag.
Na je training heeft t wel iets meer meerwaarde omdat het dan beter wordt opgenomen afaik
 
even de ingrediënten erbij zodat je gelijk ziet wat er in zit.

Bekijk bijlage 583377
Dat zijn echt top waardes!
De stoffen in de pomp, energie en focus categorieën zijn zo gedoseerd dat ze ook echt wat doen (bij dagelijks gebruik). Zou de 25gr dan wel in meerdere porties verdelen, tenzij je de tintelingen van de ba lekker vind :D
 
Hi Olivier,

Ben ik weer :grinny:. Je nazending is gisteravond geleverd door trunk bij mijn bovenburen, die nu niet open doen/thuis zijn. Normaal komen ze de dag er op terug om te leveren toch? Lijkt me niet dat dit de bedoeling kan zijn. Zal even laten weten als ik het pakket binnen heb of alles nog bevroren is.
 
Hi Olivier,

Ben ik weer :grinny:. Je nazending is gisteravond geleverd door trunk bij mijn bovenburen, die nu niet open doen/thuis zijn. Normaal komen ze de dag er op terug om te leveren toch? Lijkt me niet dat dit de bedoeling kan zijn. Zal even laten weten als ik het pakket binnen heb of alles nog bevroren is.
Elk depot trunkrs is een vriescel voor als levering niet lukt. Dus als ze hun werk doen blijft pakket altijd bevroren. Mail je trunkrs nummer even naa info@musclemeat.nl Onze Dagmar zit daar achter vandaag en kan het even in gaten houden voor je en desnoods trunkrs bellen als ze iets geks ziet op scans.
 
Hi Olivier,

Ben ik weer :grinny:. Je nazending is gisteravond geleverd door trunk bij mijn bovenburen, die nu niet open doen/thuis zijn. Normaal komen ze de dag er op terug om te leveren toch? Lijkt me niet dat dit de bedoeling kan zijn. Zal even laten weten als ik het pakket binnen heb of alles nog bevroren is.
Die van mij heeft weleens 3 dagen bij de buurvrouw gestaan en nog steeds perfect bevroren. 👌
 
Dat zijn echt top waardes!
De stoffen in de pomp, energie en focus categorieën zijn zo gedoseerd dat ze ook echt wat doen (bij dagelijks gebruik). Zou de 25gr dan wel in meerdere porties verdelen, tenzij je de tintelingen van de ba lekker vind :D
Ik had alleszins meer dan een uur tintelplezier 🤣. Nieuwe fetish
 
Elk depot trunkrs is een vriescel voor als levering niet lukt. Dus als ze hun werk doen blijft pakket altijd bevroren. Mail je trunkrs nummer even naa info@musclemeat.nl Onze Dagmar zit daar achter vandaag en kan het even in gaten houden voor je en desnoods trunkrs bellen als ze iets geks ziet op scans.
Ja dat weet ik, maar het pakket is nu dus niet meegenomen(voor nalevering) maar bij de buren bezorgd. Will do!
 
Ik neem

Ik neem creatine heel mijn leven voor en na training met reden. Dus als ik een preworkout of postworkout maak is dat hoe ik het zie en mensen kunnen mee doen of niet. Bij Muscle Meat maak ik al 10 jaar producten voor mijzelf alsin dat als ik het niet zou gebruiken ik het niet verkoop. Een visie die bijna geen supermarkt heeft in NL durf ik te zeggen 🤭 Woordje vulling gebruiken tegen mij beschouw ik als belediging en best raar om creatine dan als vulling te gebruiken wat kg prijs is duurder dan de rest. Maltodextrine is vulling wat je bij preworkouts ziet, niet creatine. Ik heb een 2de formule liggen die ik ooit wel een keer in productie breng en die is zonder creatine met een andere visie.

En als je tijd en energy ervoor heb om alle ingredienten zelf los te kopen en te mengen moet je dat zeker doen. Vroeger ook gedaan, is leuk. Echter, dat is hetzelfde zeggen als waarom zou je een kant en klare maaltijd een keer kopen als je elk ingredient los kan kopen en zelf een maaltijd kan kopen; tijd en energy.
Duidelijk thx.
 
Ja dat weet ik, maar het pakket is nu dus niet meegenomen(voor nalevering) maar bij de buren bezorgd. Will do!
Update:

Pakket net dus kunnen ophalen bij de buren, het was nog redelijk bevroren dus is gelukkig goed gegaan.
Wel een puntje voor TrunkRs dat ze het dus niet zomaar afleveren bij de buren, want als ik het vanavond pas had kunnen halen was het denk ik niet meer goed geweest.
 
Ik had alleszins meer dan een uur tintelplezier 🤣. Nieuwe fetish
Heb er ook last van als ik een volledige scoop neem. Dus neem maar een halve scoop. Werkt ook en de pineapple smaak is heerlijk :D
 
  • Like
Waarderingen: horn
Woordje vulling gebruiken tegen mij beschouw ik als belediging en best raar om creatine dan als vulling te gebruiken wat kg prijs is duurder dan de rest.
Niet persoonlijk nemen. Het ging me ook niet per se om de creatine an sich. Vooral in de beginjaren van de pre-workout craze zat er zo'n beetje alles in een PW wat ze voor handen hadden. Amerikaanse merken doen het vast nog steeds. Ik volg ze niet in ieder geval. Los van die episode met Singerman en Braun. :emo:

Dat The Dutch Giant en XXL Nutrition integere merken zijn spreekt, wat mij betreft, voor zich. Nooit problemen gehad met bestellingen, de klantenservice (als er bv. iets ontbrak) of producten die ronduit doo-doo waren.

[De video van Will Brink is ook alweer 11 jaar oud, vandaar zijn extra cynische houding, lijkt me.]​
Ik denk dat er bedoeld wordt dat creatine net voor een training in nemen geen meerwaarde heeft t.o.v. een ander moment op de dag.
Zo interpreteerde ik het ook.
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig wordt er geen droogijs meer gebruikt dus dat zal nu niet het geval zijn.
ik mis oprecht het droogijs ook. krijg dinsdagavond mijn levering die dinsdagochtend waarschijnlijk verstuurd is.
alles was praktisch al ontdooid en niet meer op het het niveau wat ik gewenst ben.

zoals kant en klare rijst wordt dan alsnog 1 mega brok wat niet meer losgevroren is van elkaar.

ik zou een optie met meerprijs voor droogijs graag accepteren.
 
Update:

Pakket net dus kunnen ophalen bij de buren, het was nog redelijk bevroren dus is gelukkig goed gegaan.
Wel een puntje voor TrunkRs dat ze het dus niet zomaar afleveren bij de buren, want als ik het vanavond pas had kunnen halen was het denk ik niet meer goed geweest.

Standaard procedure is dat het bij de buren geprobeerd wordt omdat dit het meest veilig is. Dit kan je tegen gaan door ook in de notitie te zetten: ''Niet bij buren leveren, voor mijn deur zetten''. Fijn dat het nog goed was!

ik mis oprecht het droogijs ook. krijg dinsdagavond mijn levering die dinsdagochtend waarschijnlijk verstuurd is.
alles was praktisch al ontdooid en niet meer op het het niveau wat ik gewenst ben.

zoals kant en klare rijst wordt dan alsnog 1 mega brok wat niet meer losgevroren is van elkaar.

ik zou een optie met meerprijs voor droogijs graag accepteren.
Excuses voor dit ongemak. Dan heeft een postbode het niet terug in de vriescel gezet. Als de kern van een product hard is dan kun je ervan uit gaan dat het tussen -8 en -12 zit en geen zorgen hoeft te maken. Als je problemen krijgt als een bonk of kern is wel zacht, stuur foto / video info@musclemeat.nl en je krijgt het metene de eerst volgende avond opnieuw. Je hebt altijd garantie en bent (uiteraard) nooit geld kwijt als keer fout gaat. Als je foto/video vergeten bent te maken (is nodig zodat we het kunnen claimen bij Trunkrs), stuur als nog een mail, we helpen altijd.
 
Geen week actie ?
Enorme drukte op de achtergrond en hadden een giga actie afgelopen week waar meer dan 2000 maaltijden hebben weggeven. We doen even 1 weekje zonder.
 
Net voor het eerst een van jullie pizza’s gehad, BBQ.
Smaak was prima, alleen een beetje aan de kleine kant. Wellicht is een XL versie interessant?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Net voor het eerst een van jullie pizza’s gehad, BBQ.
Smaak was prima, alleen een beetje aan de kleine kant. Wellicht is een XL versie interessant?

Bedankt voor het proberen en de review! Toen ik de pizza ontwikkelde was het doel rond de 700kcal. Minder dan de gemiddelde diepvries pizza die richting de 1000kcal gaat. En het eiwit moest rond de 50gr liggen, waarbij het merendeel van het eiwit uit vlees moest komen ipv uit het deeg. Dat is gelukt. Een XL pizza zal dit concept weghalen zeg maar. Op het moment zou ik liever meer pizza's ontwikkelen rond deze macro's omdat we zien dat het aanslaat. Ik zal in de groep gooien of we als test een 1x xl pizza zullen doen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het proberen en de review! Toen ik de pizza ontwikkelde was het doen rond de 700kcal. Minder dan de gemiddelde diepvries pizza die richting de 1000kcal gaat. En het eiwit moest rond de 50gr liggen, waarbij het merendeel van het eiwit uit vlees moest komen ipv uit het deeg. Dat is gelukt. Een XL pizza zal dit concept weghalen zeg maar. Op het moment zou ik liever meer pizza's ontwikkelen rond deze macro's omdat we zien dat het aanslaat. Ik zal in de groep gooien of we als test een 1x xl pizza zullen doen.
Pizza kipshoarma of kipdöner klinkt ook wel goed
 
Back
Naar boven