MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.901
Gefeliciteerd met het verdubbelen van je bodyweight Olivier, toch echt een prestatie.

Less training is more :D

Thnx! Heb idd de 160kg aangetikt. Wat ooit als een grapje begon ''hoe cool zou het zijn als ik mijzelf verdubbel'' is na 14 jaar toch gebeurt. Less is more idd. Bleef heel lang hangen rond de 155kg. Aangezien je maar 30-40% hoeft te trainen om te onderhouden had ik weinig te verliezen iets compleets anders te proberen. In het kort, veel meer rust dagen en na 1-2 sets opwarming voor elke oefening slechts 1 set volledig all out, tot bijna janken toe zeg maar en dan klaar met de oefening. Heeft uiteindelijk toch weer een groeiprikkel gegeven.

Wat is er met jullie kip aan de hand?

E73BB685-7F4F-44DB-A6EA-1675B98EC90C.jpeg

Krimpflatie? 😁

• #12.903
Wat is er met jullie kip aan de hand?

E73BB685-7F4F-44DB-A6EA-1675B98EC90C.jpeg

Krimpflatie? 😁
Het werkt zo in deze fabriek dat er allemaal kipfilets binnen komen van alle soorten maten. 90-110gr t/m 310-320gr. Er is een band met een push systeem die het weegt en naar de goede kant stuurt. Zo komen alle 190-210 gewichten bij elkaar die wij dan kopen als 5kg zak. Ik heb in de 10 jaar verkoop van dit product nog geen fout gezien bij dit systeem. Kun je in bevroren toestand even wat wegen? Was dit de enige kleine?

Bij de zalmfilet staat op de website 179kcal en op de verpakking staat 194kcal. Welke is de juiste?

• #12.905
Bij de zalmfilet staat op de website 179kcal en op de verpakking staat 194kcal. Welke is de juiste?
We zijn sinds afgelopen week op een nieuwe zalmproducent overgestapt en dit ga promoten aankomende woensdag. Ik denk dat je deze net binnen hebt. Ik zal het even aanpassen op de site, excuses voor de verwarring. Het zit zo dat als je bv 5 zalmen uit dezelfde partij labtest, elke filet wijkt net iets van elkaar af. Kan zijn dat op deze verpakking 1.5gr meer vet staat, omdat dat die ene keer uit de labtest kwam. Volgende is weer 2gr minder bv. Heel significant wijkt het allemaal niet ver van elkaar af. Tenzij je wild met kweek vergelijk, dat is wel een enorm verschil. Antwoord: pak degene op de verpakking in dit geval.

• Like
Waarderingen: BB_
Bij mijn laatste bestelling had ik voor het eerste van die kangoeroeburgers besteld. Smaken best wel lekker alleen het nadeel is dat ik nu al 4 dagen aan het springen ben :angstig:

• #12.907
Bij mijn laatste bestelling had ik voor het eerste van die kangoeroeburgers besteld. Smaken best wel lekker alleen het nadeel is dat ik nu al 4 dagen aan het springen ben :angstig:

Als je plezier had in het hoppen, wacht niet te lang met je volgende order. We zijn aan het afbouwen met kangoeroe. Vele jaren verkocht, maar de laatste 12 maanden niet meer populair genoeg om te houden helaas. Gaat uiteindelijk eruit :(. Maakt wel weer plek voor een nieuw item.

• Wow
Waarderingen: BB_
Als je plezier had in het hoppen, wacht niet te lang met je volgende order. We zijn aan het afbouwen met kangoeroe. Vele jaren verkocht, maar de laatste 12 maanden niet meer populair genoeg om te houden helaas. Gaat uiteindelijk eruit :(. Maakt wel weer plek voor een nieuw item.
Ooooh ik ben benieuwd wat het dit keer dan gaat worden. Slangenvlees misschien waarvan we gaan slissen :D

Jammer dat we geen Jumbo in west-vlaanderen hebben die jullie producten aanbied

Gister een leuke bestelling gedaan maar viel mij op dat er best wat voeding niet op voorraad was.
Je kan dan wel je mail achterlaten zodat je een seintje krijgt maar je wil niet te vaak bestellen vanwege de verzendkosten. Wanneer verwacht je alle kipsmaken weer op voorraad te hebben? Heb het over de 2,5 zakken. O.a de sate smaak.

• #12.913
Jammer dat we geen Jumbo in west-vlaanderen hebben die jullie producten aanbied

Gewoon online? Dat leveren gebeurt hier heel vlot

Er komen eind oktober 20 Belgische Jumbo winkels erbij die 4 maaltijden zullen hebben, wie weet is er eentje in de buurt. Ik heb nog geen zicht op welke Jumbo's dat zijn. En anders inderdaad online bestellen. Met de notitie bezorger hoef je niet eens thuis te zijn :).

Gister een leuke bestelling gedaan maar viel mij op dat er best wat voeding niet op voorraad was.
Je kan dan wel je mail achterlaten zodat je een seintje krijgt maar je wil niet te vaak bestellen vanwege de verzendkosten. Wanneer verwacht je alle kipsmaken weer op voorraad te hebben? Heb het over de 2,5 zakken. O.a de sate smaak.
De producent van ons recept heeft moeite jullie bij te houden! Een soort van compliment, maar kan op het moment nog geen exacte datum geven. We moeten op het moment 5 maanden van te voren bestellen wat best moeilijk is qua inschatting wat nu dus niet goed is gegaan. Ze zijn wel aan het inlopen... als ik meer weet laat ik je het weten. Als ik het vergeet stel de vraag nog een keer hier.

Mogge, komen de nieuwe aanbiedingen vandaag online? Tevens typotje in de huidige aanbieding header, "Geldit t/m 17 oktober".

• #12.915
Mogge, komen de nieuwe aanbiedingen vandaag online? Tevens typotje in de huidige aanbieding header, "Geldit t/m 17 oktober".
Oh snap! Bedankt voor de reminder haha. Denk de eerste keer in 10 jaar dat ik vergeet om te wisselen. Over 20 min online! Zonder typfout :D.

Hey Olivier, vorige keer was de kipfilet sate en teriyaki niet op voorraad en nu weer niet? Baal ik wel van want dat eet ik normaal dagelijks en combineert perfect met rijst/groente voor mij. Wanneer zijn deze er weer?

• #12.917
Hey Olivier, vorige keer was de kipfilet sate en teriyaki niet op voorraad en nu weer niet? Baal ik wel van want dat eet ik normaal dagelijks en combineert perfect met rijst/groente voor mij. Wanneer zijn deze er weer?

Ik ga morgen ochtend even bellen voor je! Ik kom bij je terug begin middag hoop ik.

Toevallig geswitched van leverancier voor de 2,5kg rauwe kipfilet?
Ik merk dat de batch die ik ontvangen heb, besteld op 13-10, erg veel vet bevat. Niet alleen meer vetrandjes, maar ook flinke stukken van een paar cm.
Kreeg toevallig zelfs een appje van m’n vrouw erover vanochtend.

• #12.919

Sorry! Duurde even... MAARRRR goed nieuws!! Beide komen vrijdag online.

Toevallig geswitched van leverancier voor de 2,5kg rauwe kipfilet?
Ik merk dat de batch die ik ontvangen heb, besteld op 13-10, erg veel vet bevat. Niet alleen meer vetrandjes, maar ook flinke stukken van een paar cm.
Kreeg toevallig zelfs een appje van m’n vrouw erover vanochtend.
Wat heel, heel af en toe gebeurt is dat perongeluk kippendij gepakt wordt ipv kipfilet. Bij kippendij hoort wat jij zegt. Kan je mij foto sturen naar info@musclemeat.nl ten aanvang van Olivier in het onderwerp? Dan kijk ik meteen even en los het voor je op. (Ps. omdat je rauw zegt en 2.5kg, ik denk dat je 1kg rauw 5x200gr bedoeld? 2.5kg kip zijn de kant en klare).

Laatst bewerkt:
Sorry! Duurde even... MAARRRR goed nieuws!! Beide komen vrijdag online.

Wat heel, heel af en toe gebeurt is dat perongeluk kippendij gepakt wordt ipv kipfilet. Bij kippendij hoort wat jij zegt. Kan je mij foto sturen naar info@musclemeat.nl ten aanvang van Olivier in het onderwerp? Dan kijk ik meteen even en los het voor je op. (Ps. omdat je rauw zegt en 2.5kg, ik denk dat je 1kg rauw 5x200gr bedoeld? 2.5kg kip zijn de kant en klare).
Sorry, ik bedoel de 5kg zak (Argentijnse filets dus).

Ik geloof dat ik nog een paar filets in de vriezer heb liggen, zal morgen even een berichtje sturen.

Terug
Naar boven