AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Vandaag een bbq chicken pizza op, echter viel deze flink tegen. Geen bbq smaak te bekennen en daarnaast ook erg droog van smaak ivm weinig saus. Jammer, dit was eerder niet zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.942
Vandaag een bbq chicken pizza op, echter viel deze flink tegen. Geen bbq smaak te bekennen en daarnaast ook erg droog van smaak ivm weinig saus. Jammer, dit was eerder niet zo.
Goed dat je het meld!
Er is een wijziging geweest naar ipv saus op de pizzas, de kipfiletreepjes in saus te leggen en dan de kipfiletsreepjes op de pizza. We gaan echter terug naar het vorige recept. Er is niks mis mee (mening), maar vorige was beter. Mocht je echt zeer ontevreden zijn dan ben ik natuurlijk vrij makkelijk, mail mij en ik los het op voor je info@musclemeat.nl

De reden dat alle pizza's op het moment out of stock staan is omdat het recept over wordt gezet naar de grootste pizza producent van NL. Ze waren bij ons op bezoek en alles wordt beter aan de pizza's. We hopen dit begin januari te hebben.

Laatst bewerkt:
Goed dat je het meld!
Er is een wijziging geweest naar ipv saus op de pizzas, de kipfiletreepjes in saus te leggen en dan op de kipfiletsreepjes op de pizza. We gaan echter terug naar het vorige recept. Er is niks mis mee (mening), maar vorige was beter. Mocht je echt zeer ontevreden zijn dan ben ik natuurlijk vrij makkelijk, mail mij en ik los het op voor je info@musclemeat.nl

De reden dat alle pizza's op het moment out of stock staan is omdat het recept over wordt gezet naar de grootste pizza producent van NL. Ze waren bij ons op bezoek en alles wordt beter aan de pizza's. We hopen dit begin januari te hebben.
Fijn dat jullie het recept weer gaan aanpassen. 😄Wouter @wovano heeft jullie gemaild. Bedankt voor jullie goede service!

Op de site zijn de edamame bonen niet meer verkrijgbaar. Komen deze nog terug in het assortiment? Bestelde deze nl graag bij jullie.

• #12.946
Op de site zijn de edamame bonen niet meer verkrijgbaar. Komen deze nog terug in het assortiment? Bestelde deze nl graag bij jullie.
Helaas werd er minder dan een zak per dag verkocht van dit product na het een jaar geprobeerd te hebben. Te weinig vraag naar :(.

PXL_20231216_180310879.jpg

Awesome 💪😁! Bevalt goed?
Ik ben fan!

Hoop oprecht ook dat nog meer mensen de weg naar jullie gaan vinden.

Grappig hoe ik nu al van tot aan bezorger van de jumbo tot aan de buurvrouw vragen vanuit interesse heb gekregen over de producten.

Verkoopt zichzelf bijna.

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Komen er nog nieuwe ultimate producten? Of staan deze voorlopig niet op de planning?

Protein kroket of frikandel zou wel mooi zijn

@The Dutch Giant komt er nog een nieuwe week aanbieding en/of eindejaar aanbieding?

• #12.955
Ik ben fan!

Hoop oprecht ook dat nog meer mensen de weg naar jullie gaan vinden.

Grappig hoe ik nu al van tot aan bezorger van de jumbo tot aan de buurvrouw vragen vanuit interesse heb gekregen over de producten.

Verkoopt zichzelf bijna.

Bedankt!

Tof!!

Ah leuk om te lezen. We groeien ook het meest door mond tot mond reclame, tevreden mensen en nieuwsgierige mensen daardoor weer.
Protein kroket of frikandel zou wel mooi zijn

Komen er nog nieuwe ultimate producten? Of staan deze voorlopig niet op de planning?

Heb helaas een aantal projecten moeten cancelen omdat ze het niet lekker genoeg konden krijgen in combinatie met de voedingswaarden. Ik verkoop alleen wat ik zelf eet en dus lust / geweldig vindt. Aantal dingen lopen nog wel, kan alleen nog even zeggen. In een PM kan ik het zeggen als je mij een berichtje stuurt, wil in dit geval dat 'concurrentie copy pasters' even niet mee lezen.

@The Dutch Giant komt er nog een nieuwe week aanbieding en/of eindejaar aanbieding?
Heb morgen ochtend overleg hierover! Ben net geland in NL na 6 weken filmen in Canada (nieuwe rol) Ik kom bij je terug.

• #12.956
Laatst bewerkt:
Tof!!

Ah leuk om te lezen. We groeien ook het meest door mond tot mond reclame, tevreden mensen en nieuwsgierige mensen daardoor weer.

Heb helaas een aantal projecten moeten cancelen omdat ze het niet lekker genoeg konden krijgen in combinatie met de voedingswaarden. Ik verkoop alleen wat ik zelf eet en dus lust / geweldig vindt. Aantal dingen lopen nog wel, kan alleen nog even zeggen. In een PM kan ik het zeggen als je mij een berichtje stuurt, wil in dit geval dat 'concurrentie copy pasters' even niet mee lezen.

Heb morgen ochtend overleg hierover! Ben net geland in NL na 6 weken filmen in Canada (nieuwe rol) Ik kom bij je terug.
Ik heb je een PM gestuurd gister!

19 maaltijden werden gisteren niet geleverd via jumbo. Had een 16-22 tijdslot. 22.20 komt de bezorger, om me aan de deur pas te vertellen dat de maaltijden niet voorradig waren.

Slechte zaak natuurlijk.

Verder nog steeds enorm fan van de maaltijden daar komt niks meer tussen!
Heb in mijn enthousiasme zonder het door te hebben toch al andere mensen ook heel blij gemaakt met musclemeat.

Dacht even delen kan geen kwaad.

• #12.960
19 maaltijden werden gisteren niet geleverd via jumbo. Had een 16-22 tijdslot. 22.20 komt de bezorger, om me aan de deur pas te vertellen dat de maaltijden niet voorradig waren.

Slechte zaak natuurlijk.

Verder nog steeds enorm fan van de maaltijden daar komt niks meer tussen!
Heb in mijn enthousiasme zonder het door te hebben toch al andere mensen ook heel blij gemaakt met musclemeat.

Dacht even delen kan geen kwaad.
We zijn deze week gebeld door Jumbo dat het veel harder loopt dan verspeld wat natuurlijk super nieuws is. Echter betreur ik dit dus nu dan te lezen. Er is gisteren en vandaag een vrachtwagen gestuurd naar distributie Jumbo. Door kerst vrees ik dat het woensdag daar pas is. Bedankt voor het melden / delen en super jouw enthousiasme te lezen, doet mij erg goed.

Terug
Naar boven