AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Het lijkt of dit een notitie voor het ordersysteem is, dus niet welke mee gaat naar de koeriersdienst. Doorgaans zijn de enige elementen die direct ingeladen worden voor een order naar extern (dus de koeriersdienst) de adresgegevens voor op het label. Hier mag je AVG technisch verder ook niet in, dus dikke kans dat dit enkel wellicht op de pagina voor de orderpicker naar boven komt, maar niet bij de koerier zelf. De laatste keer dat ik van MM had besteld, kon je dit apart op de pagina van de T&T doen.

TLDR: Grote kans dat dit niet zichtbaar is voor de bezorger.
Daarnaast kan je je afvragen in hoeverre dergelijke mededelingen gelezen worden en kunnen (beheersing v/h Nederlands) worden. Soms zie je wel een mogelijkheid met aantekeningen voor de bezorgdienst.

Het lijkt of dit een notitie voor het ordersysteem is, dus niet welke mee gaat naar de koeriersdienst. Doorgaans zijn de enige elementen die direct ingeladen worden voor een order naar extern (dus de koeriersdienst) de adresgegevens voor op het label. Hier mag je AVG technisch verder ook niet in, dus dikke kans dat dit enkel wellicht op de pagina voor de orderpicker naar boven komt, maar niet bij de koerier zelf. De laatste keer dat ik van MM had besteld, kon je dit apart op de pagina van de T&T doen.

Volgens mij staat er bij het invullen "notitie voor de bezorger"

• Like
Waarderingen: Mentat
Volgens mij is de website en zijn traffiek nu echt wel uit zijn voegen aan het barsten.
Ik heb hem nooit 'snel' geweten, maar de afgelopen dagen is het wel écht tenenkrommend traag.

Tijd voor een (server)update? 😀

We krijgen eigenlijk geen klachten over snelheid., maar ben blij dat je het meld! Toeval treft wel dat we begin januari op een andere server overgaan als toekomst uitbreiding. Blackfriday was bv net teveel nu.

3x raden of de bezorger heeft aangebeld.

IMG_0418.jpeg
Misschien dat ik de volgende keer als notitie zet: “wie aanbelt is homo”

Dat is inderdaad het veld van onze website, wat op de pakbon terecht komt voor onze inpakkers. Berichten aan de postbode gaan via de tracking. Beste is dan de knop in te drukken ''toestemming achterlaten'' en nog een extra tekst bij het veld ''notitie bezorger''. En wil je helemaal zeker zijn nog een briefje over je deurbel met ''niet aanbellen, baby slaapt''. Ik betreur dat het niet gelukt is, maar dit zijn de beste tips voor next time. Bedankt voor je bestelling iig!!

Nieuwe producten in 2025??? :D

Deze week zijn er 4 nieuwe producten online gekomen:

Proteine 1 L melk met 75gr eiwit voor slechts 2.75euro! Verslaat elke kant en klare shake. Ik ben verslaafd atm, gisteren 2 pakken gedronken pfff.

Protein Coffee

Whey casseine (night protein)

Clear Whey, als het goed is de beste kg prijs vindbaar met twee hele unieke smaken

Verder komt de maaltijd Oriental Rijst Mix terug, vele zullen deze nog kennen, was top 5 maaltijd destijds, maar niet meer beschikbaar. Heb goede deal kunnen maken waardoor oneindig voorraad straks.

Bezig met eigen light saus line en een nieuw Ultimate product.

Voor de liefhebbers, gisteren bij Dumpert TV:

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=fiHi9QxmbEM

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sjimpiej1986, marina1975, bodybuilding.nl en 2 andere personen
Proteine 1 L melk met 75gr eiwit voor slechts 2.75euro! Verslaat elke kant en klare shake. Ik ben verslaafd atm, gisteren 2 pakken gedronken pfff.
Even lekker als 'gewone' melk, proef geen verschil.
Dus extra eiwit is goed meegenomen. 👍🏻

Clear Whey, als het goed is de beste kg prijs vindbaar met twee hele unieke smaken
De Skiwasser variant vind ik persoonlijk heel lekker.
Drinkt goed weg. 👍🏻

Wel opgepast voor de hoeveelheid schuim na het schudden. 😂

• Like
Waarderingen: The Dutch Giant
Even lekker als 'gewone' melk, proef geen verschil.
Dus extra eiwit is goed meegenomen. 👍🏻

De Skiwasser variant vind ik persoonlijk heel lekker.
Drinkt goed weg. 👍🏻

Wel opgepast voor de hoeveelheid schuim na het schudden. 😂

Tof dat je beide nieuwe producten als zo snel geprobeerd hebt :D!
De melk ga ik in Januari veel promoten. Ik denk dat heel veel melk drinkers gaan overstappen wanneer ze het geproefd hebben plus het eiwit voordeel met de prijs zien.
Clear whey heeft als eigenschap een droge nasmaak te hebben. Dit is gelukt met skiwasser smaak weg te halen, ben er erg blij mee. Schuim is inderdaad een tweede eigenschap van clear whey. Als je het een paar minuten laat staan dan is het weer vlak.

Tof dat je beide nieuwe producten als zo snel geprobeerd hebt :D!
De melk ga ik in Januari veel promoten. Ik denk dat heel veel melk drinkers gaan overstappen wanneer ze het geproefd hebben plus het eiwit voordeel met de prijs zien.
Clear whey heeft als eigenschap een droge nasmaak te hebben. Dit is gelukt met skiwasser smaak weg te halen, ben er erg blij mee. Schuim is inderdaad een tweede eigenschap van clear whey. Als je het een paar minuten laat staan dan is het weer vlak.
Het schuim is inderdaad redelijk snel weg en steeds minder na elke keer je schudt.

Alles lost ook heel goed op en blijft ook heel lang lekker smaken.
Dit is hier nu al een standaard geworden. 👍🏻

• Like
Hallo Olivier,

Ik zie dat jullie in steeds meer winkels komen te liggen. Tof om dit te zien. Ik vroeg me af of alleen maaltijden van jullie in supermarkten ligt, of dat je de ultimate producten (schnitzels/nuggets/sticks/cordon blue) ook in de winkels ligt?

En zo niet, ben je van plan / is dit wel een doel van je?

Hallo Olivier,

Ik zie dat jullie in steeds meer winkels komen te liggen. Tof om dit te zien. Ik vroeg me af of alleen maaltijden van jullie in supermarkten ligt, of dat je de ultimate producten (schnitzels/nuggets/sticks/cordon blue) ook in de winkels ligt?

En zo niet, ben je van plan / is dit wel een doel van je?
We zijn inderdaad naar meer/andere producten aan het kijken. Kan helaas nog even niet zeggen welke ivm concurentie.

• Like
Waarderingen: marina1975 en HertogSandBox
Dankzij de mails over nieuwe berichten, heb ik beide reacties nog kunnen lezen.
Maar waarom werden deze gedelete?

Persoonlijk zag ik er geen graten in/niets mis mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: Mentat
Dankzij de mails over nieuwe berichten, heb ik beide reacties nog kunnen lezen.
Maar waarom werden deze gedelete?

Persoonlijk zag ik er geen graten in/niets mis mee.

Omdat de partij waar het over ging mij voor liegebeest uitmaakt, zonder dat wederhoor is gebeurd; ik ben niet gecontacteerd. Alle teksten op mijn website zijn met een reden geschreven. Als zij mij hadden gevraagd wat ik met de tekst bedoelde of waarom ik deze bewering maakte, had ik dit keurig kunnen uitleggen en eventueel kunnen overleggen als ze graag andere een formuleringen wilden. Maar ze wilde sensatie via mij i.p.v. een gesprek met mij wat ze al eerder hebben gedaan. Dit wetend, zal alles tegen mij gebruikt worden wanneer ik iets uitleg over dit onderwerp en zoals je zag kan ik mij niet verdedigen, want het zijn hun kanalen. Het beste is hun dan zo min mogelijk info verder te geven. Starter20 heeft de volledige uitleg gekregen en inmiddels een nieuwe bestelling geplaatst. Dit laatste was niet gebeurt zonder de uitleg van mij, wat aantoont wat voor smaad campagne dit was.

• Like
  • Haha
Waarderingen: Mentat en RookworstXL
Wat voor een censuur is dit allemaal?
Wederom de reactie gedelete.

• Haha
  • Like
Waarderingen: RookworstXL en 6am
Wat voor een censuur is dit allemaal?
Wederom de reactie gedelete.

Het is niet de bedoeling dat je de placeholders van verwijderde berichten deelt, dit is alleen voor leden bedoeld. Ook duidelijk erbij vermeld.

Verder is de vraag duidelijk beantwoord. Eerdere verwijderde berichten moet je ook niet zitten delen dan.

Om censuur gaat het hier dus niet, daar is ook geen reden toe.

• Haha
Waarderingen: RookworstXL
Na een persoonlijk bericht van @The Dutch Giant begrijp ik de oorspronkelijke reden achter de initiële verwijdering.

Deze kan ik begrijpen, in het andere geval kwam het eerder over als 'ordinaire censuur'.

Gelukkig dat de duidelijkheid en transparantie van @The Dutch Giant verheldering gaven.

• Like
  • Haha
Waarderingen: RookworstXL, The Dutch Giant en bodybuilding.nl
t*ring, het is kerstavond jongens

I Love You GIF by Mouse

• Like
Goedenavond,

Wanneer komen de Sample Roasted Kipfiletblokjes Saté (450g) weer op voorraad?
Is al een tijdje niet verkrijgbaar

Terug
Naar boven