Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bedankt voor de feedback :)! Zijn wij altijd blij mee positief of negatief. Ik kan wat extra toelichting geven over het zout.

Voor het kookproces is een minimale hoeveelheid van 0.6 per 100gr nodig om het proces te laten slagen. Lager dan dit zal het niet worden. We hebben het naturel genoemd, omdat de smaak neutraal is. 9/10 mensen proeft geen zout er in. Voor mensen wel zout willen proeven, omdat ze het bijvoorbeeld in hun maaltijd doen is er de licht gezout versie. Voor nu hebben we nog geen opmerkingen gehad dat het te zout is, maar nemen het zeker mee.

Aha :) Dat wist ik niet.

Overigens eet ik vrij weinig zout, ik probeer er in ieder geval op te letten. Mijn smaak zal daarom wel afgeregeld staan op minder zout.

Leuk dat je een proefpakket toen hebt gekocht! Ik ben bezig met betere instructies voor op de product pagina van de kipblokjes over het warm maken. We horen te vaak dat bv klanten het direct op de pan leggen op hoog vuur. Hierdoor gaat het vocht er uit gaat de malsheid weg.

Ja klopt, we hadden ook niet echt naar de instructies gekeken :roflol: eigen schuld dus :p

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst: runderkogelbiefstuk, paardenbiefstuk, kip, low fat hamburgers en vloeibaar eiwit. Ik ben benieuwd!

Vanmiddag wederom de Paardenbiefstuk geprobeerd.
Nu niet in de pan maar op de grill op maximum temp en 3 minuten (redelijk dik stuk) Flink aangedrukt werd ie dunner:)

Vorige keer was echt vreselijk vies ( allebei de stukken van vrouw en mij) MAAR ....
deze waren heel erg dik en nog erg rood van binnen na 2 minuten in de pan.

Nu vanmiddag op de grill was heerlijk !

Dus ik kom terug op mijn opmerking dat de paardenbiefstuk vies is :)

Nu heerlijk zitten eten :cool:

Waar zit het voordeel in bij een voordeelpakket? I love chicken is bv 12 X 7,50 = €90

2 minuten voor 3 uur besteld, kijken of t nog morgen komt :p

Zijn er overigens ook plannen om 1 ster beter leven kip aan te gaan bieden? Dan is t ieder geval geen plofkip. Of is daar weinig prijs verschil in tov biologisch?

Gisteren voor de hele maand vlees besteld :)
Kip, rund, paard, en kcal arme ketchup, gaat een hoop tijd schelen de komende weken!

Zijn er overigens ook plannen om 1 ster beter leven kip aan te gaan bieden? Dan is t ieder geval geen plofkip. Of is daar weinig prijs verschil in tov biologisch?
Volgens mij had Scoob gezegd dat de stevige kipblokjes geen plofkip is.

Vanmiddag ook besteld na een lange tijd :) 3kg kip, 6kg pangafilet, 2kg biefstuk en een sample paarden tartaar. Helaas wel 2 minuten over 3 dus we moeten tot woensdag wachten :(

Nu niet in de pan maar op de grill op maximum temp en 3 minuten (redelijk dik stuk) Flink aangedrukt werd ie dunner:)

Vorige keer was echt vreselijk vies ( allebei de stukken van vrouw en mij) MAAR ....

Wat bedoel je met "vies"? Vies is mijn ogen een term die kleine kindjes gebruiken om aan te geven dat ze iets niet lusten.
Was het te taai? Had het een vreemde smaak misschien?

Wat bedoel je met "vies"? Vies is mijn ogen een term die kleine kindjes gebruiken om aan te geven dat ze iets niet lusten.

Het was echt niet door te kauwen en mijn vriendin heeft hem weggegooid en ik heb meerder stukken uitgespuugd.

Het stonk in huis na klaarmaken en mijn vriendin vond de biefstuk zelf ook stinken

ik lust echt alles dus daar ligt het niet aan .

Omdat het 2 biefstukken waren lijkt het me sterk dat ik 2 "foute stukken" heb gehad .

We zijn er voor de rest niet ziek van geworden ,we dachten gewoon dat we dit vlees niet lusten .

Gelukkig heb ik het nu nogmaals geprobeerd in de grill :) Deze smaakte gewoon zoals een biefstuk behoort te smaken .

Het was echt niet door te kauwen en mijn vriendin heeft hem weggegooid en ik heb meerder stukken uitgespuugd.

Het stonk in huis na klaarmaken en mijn vriendin vond de biefstuk zelf ook stinken

ik lust echt alles dus daar ligt het niet aan .

Omdat het 2 biefstukken waren lijkt het me sterk dat ik 2 "foute stukken" heb gehad .

We zijn er voor de rest niet ziek van geworden ,we dachten gewoon dat we dit vlees niet lusten .

Gelukkig heb ik het nu nogmaals geprobeerd in de grill :) Deze smaakte gewoon zoals een biefstuk behoort te smaken .
Aha op die manier, ik heb zelf paardenbiefstuk nog niet geprobeerd vandaar dat ik het vraag. Het blijft voor mij een gek idee om een stukje van een paard te eten :roflol:.

Je kunt dus niet koken. :)

En jij kunt dus niet lezen ;)

Ik heb gisteren ofzo gezegd dat ik ze op precies dezelfde manier heb klaargemaakt als de kogelbiefstuk.
Beide kanten , roomboter goed heet , enz enz

En de kogels waren echt perfect ,lekkerder dan in menig restaurant

nou jij weer ....:D

Ik heb ook een paar kogel biefstukken gehad die gigantisch taai waren, heb ze uiteindelijk in stukjes door de hachee gedaan en deel aan de hond gegeven.

Heb toen de biefstuk tegelijk met een biefstuk van de sligro klaar gemaakt en was echt een wereld van verschil.

Voordeel van bij de sligro is dat de kogelbiefstuk per 150 gram is (bespaard geld aangezien ik toch genoeg eiwitten eet) en prijsgewijs niet veel duurder (mits in aanbieding)

Heb zelf toen gewoon pech gehad met mijn biefstuk aangezien de meeste wel positief zijn.

Als je echt goed vlees wil hebben moet je ook niet op een budget site kijken. Echt goed vlees krijg je ook niet voor die prijs. Fatsoenlijk stuk vlees krijg je pas vanaf €60,- per kg.
Dalijk maar eens voor het eerst bestellen. Alleen geen idee of die 12kg overkill is. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.758
Aha :) Dat wist ik niet.

Overigens eet ik vrij weinig zout, ik probeer er in ieder geval op te letten. Mijn smaak zal daarom wel afgeregeld staan op minder zout.

:thumbs: duidelijk.

Ja klopt, we hadden ook niet echt naar de instructies gekeken :roflol: eigen schuld dus :p

We zien soms de gekste dingen gebeuren, maar vlees is nu eenmaal lastiger dan een supplement ;). We hebben een keer iemand gehad die zei dat de biefstuk taai was. Toen ik vroeg hoe hij hem bereidt had kwam het er op neer dat het 8 minuten gebakken was... tsja... Na wat tips waren zijn biefstukken goed.

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst: runderkogelbiefstuk, paardenbiefstuk, kip, low fat hamburgers en vloeibaar eiwit. Ik ben benieuwd!

:D super! Ik hoor je bevindingen wel.

:thumbs: Mooi klaasd, fijn om te lezen!

Waar zit het voordeel in bij een voordeelpakket? I love chicken is bv 12 X 7,50 = €90

Klopt, geen verzendkosten.

Volgens mij had Scoob gezegd dat de stevige kipblokjes geen plofkip is.

De gekookte kipblokjes stevig zijn inderdaad niet van het ras vleeskuiken. Plofkip vinden wij maar een aparte term van Wakkerdier, het gaat dan om het ras vleeskuiken, een ras dat snel groeit http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleeskuiken. Beter leven 1 ster staat niet op de planning, omdat we zien dat biologisch minder goed loopt dan verwacht. Het zal duurder worden en wij denken dat de doelgroep daar niet op zit te wachten.

Gisteren voor de hele maand vlees besteld :)
Kip, rund, paard, en kcal arme ketchup, gaat een hoop tijd schelen de komende weken!

Ik zag je commentaar staan bij je bestelling, leuk! Morgen in huis :meal:

Vanmiddag ook besteld na een lange tijd :) 3kg kip, 6kg pangafilet, 2kg biefstuk en een sample paarden tartaar. Helaas wel 2 minuten over 3 dus we moeten tot woensdag wachten :(

Je bestleling is ingepakt hoor :D! Heb je geen mail gehad met de track&trace code? Junkmail gekeken?

Ik heb ook een paar kogel biefstukken gehad die gigantisch taai waren, heb ze uiteindelijk in stukjes door de hachee gedaan en deel aan de hond gegeven.

Heb toen de biefstuk tegelijk met een biefstuk van de sligro klaar gemaakt en was echt een wereld van verschil.

Voordeel van bij de sligro is dat de kogelbiefstuk per 150 gram is (bespaard geld aangezien ik toch genoeg eiwitten eet) en prijsgewijs niet veel duurder (mits in aanbieding)

Heb zelf toen gewoon pech gehad met mijn biefstuk aangezien de meeste wel positief zijn.

Ik heb jouw bestellingen nog even opgezocht. Je hebt biefstuk toen gehad van de oude leverancier. Niet dat deze slecht was, absoluut niet, maar we zijn wel zeker tevreden met de nieuwe leverancier. Je zou een sample kunnen kopen om het nog is te proberen! Mits in aanbieding zegt genoeg ;).

Als je echt goed vlees wil hebben moet je ook niet op een budget site kijken. Echt goed vlees krijg je ook niet voor die prijs. Fatsoenlijk stuk vlees krijg je pas vanaf €60,- per kg.
Dalijk maar eens voor het eerst bestellen. Alleen geen idee of die 12kg overkill is. :P

Dit is niet helemaal waar. We zijn een budget site, doordat wij de eis stellen dat er minimaal 4kg besteld moet worden. Hierdoor kunnen wij de prijs naar beneden halen en dat staat los van de kwaliteit. Als je over een echt fatsoenlijk vlees praat zoals die van 60euro per kg dan praat je niet over kogelbiefstuk maar bijvoorbeeld over tournedos. Dat is inderdaad hele andere koek qua kwaliteit :)! Die is bij ons 35euro per kg ipv rond de 55euro per kg.

Je zou ook eerst voor het proefpakket kunnen gaan i.p.v. 12 kg. Zo kan je alles eerst uitproberen voordat je er meer van koopt: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=106

Laatst bewerkt:
Dit is niet helemaal waar. We zijn een budget site, doordat wij de eis stellen dat er minimaal 4kg besteld moet worden. Hierdoor kunnen wij de prijs naar beneden halen en dat staat los van de kwaliteit. Als je over een echt fatsoenlijk vlees praat zoals die van 60euro per kg dan praat je niet over kogelbiefstuk maar bijvoorbeeld over tournedos. Dat is inderdaad hele andere koek qua kwaliteit :)! Die is bij ons 35euro per kg ipv rond de 55euro per kg.

Je zou ook eerst voor het proefpakket kunnen gaan i.p.v. 12 kg. Zo kan je alles eerst uitproberen voordat je er meer van koopt: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=106

Voor de duidelijkheid. Ik zeg niet dat er iets slecht zou moeten zijn aan het vlees wat jullie aanbieden. Ik bedoel alleen te zeggen dat je het niet zou moeten vergelijken met een stuk wagyu-of kobe beef...
Kwaliteit ligt overigens ook voor een groot deel aan het land van herkomst , ras of omstandigheden waarin een dier leeft, niet alleen aan welk stuk van het dier wordt gebruikt.

Nog een kort vraagje overigens, ik heb de 5 verschillende soorten kip besteld, deze hebben gewoon allemaal dezelfde voedingswaarde neem ik aan? Of voegt zoiets als de toscaanse kip extra kcal toe?

Terug
Naar boven