MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Ik heb nog een opmerking over het pakje gemakje. Op de verzend label staat na mijn naam het postcode/huisnummer van het pakje gemakje afhaalpunt. In principe zou hier denk ik mijn factuuradres postcode/huisnummer moeten staan.

Ik had hier gisteren nog een kleine aanvaring over met iemand die het pakketje bijna niet wilde afgeven. Ik moest mijn huisnummer opgeven (welke anders is dan het afhaalpunt) en daardoor kon ze het niet vinden. Doos is groot genoeg dat ik wel kon aanwijzen waar mijn pakketje zit :)

Om toch de puntjes op de i te zetten en toekomstige problemen te voorkomen misschien een verbeterpuntje nog :)

Hoi Oversight, welkom op dbb :)!

Bedankt voor de feedback. Ik denk echter dat het hier gaat om een onervaren medewerker. Zo ver ik weet moeten zij naar de naam kijken en niet het adres! Daarom moet je ook jouw identiteitskaart laten zien, anders krijg je het niet mee. Ik zal voor de zekerheid PostNL bellen hoe dit zit.

Update

Alle gekookte kipblokjes zijn weer van de partij! Waaronder Toscaans en Naturel (stevig)

Laatst bewerkt:
Net mijn 2e bestelling geplaatst, 6kg.
Was erg tevreden over 1e bestelling tijdje geleden.

heb nu een goede grill tot mijn beschikking dus er komen waarschijnlijk in de toekomst nog meer bestellingen bij!

Vandaag de stoofpotje goulash geprobeerd met rijst.

Aangezien er niet heel erg veel vlees in lijkt te zitten, verwachtte ik ook niet dat er 40gr eiwit in zit.
Maar o, dit smaakte goed!

Dit wil ik zeker wel vaker eten, alleen vind mijn vrouw het wel wat te duur.

Wat is nou precies het verschil met die kipblokjes stevig en normaal?
Van de oude formule heb ik al heel wat kg's op.

Tevens kan ik de stoofpotjes niet vinden op de site, zijn deze uitverkocht? Zou deze graag willen proberen inclusief een hoop andere nieuwe producten.

• #1.705
Net mijn 2e bestelling geplaatst, 6kg.
Was erg tevreden over 1e bestelling tijdje geleden.

heb nu een goede grill tot mijn beschikking dus er komen waarschijnlijk in de toekomst nog meer bestellingen bij!

Super :D! Eetse alvast.

Vandaag de stoofpotje goulash geprobeerd met rijst.

Aangezien er niet heel erg veel vlees in lijkt te zitten, verwachtte ik ook niet dat er 40gr eiwit in zit.
Maar o, dit smaakte goed!

Dit wil ik zeker wel vaker eten, alleen vind mijn vrouw het wel wat te duur.

Mooi dat het zo goed bevalt met de smaak :thumbs: Misschien een tip. Ik wil zelf meer dan 40gr eiwit binnen krijgen na een zware training. Ik mix dan wel eens een half zakje gekookte kipblokjes met een stoofpotje. Snel, simpel lekker en een bom van eiwit.

Wat is nou precies het verschil met die kipblokjes stevig en normaal?
Van de oude formule heb ik al heel wat kg's op.

Tevens kan ik de stoofpotjes niet vinden op de site, zijn deze uitverkocht? Zou deze graag willen proberen inclusief een hoop andere nieuwe producten.

Als je twijfelt raad ik aan het product 'kip mix' te nemen en voor de rest de kip die je kent en al goed vond.

Kip stevig is een ander ras kip waardoor de structuur van de blokjes anders is. Dit zijn echte blokjes, waarmee ik bedoel dat zij niet uit elkaar zoals de oude formule. Ze lijken meer (mijn mening) op de structuur wanneer je kip zou bakken, stevig. De oude formule valt meer uit elkaar, is zachter/smeuïger. Geen versie vinden wij slecht, in alle eerlijkheid: anders zouden we het niet verkopen. We bieden beide versies aan omdat wij over de afgelopen tijd hebben gemekt dat (door smaken verschillen) ieder zijn eigen voorkeur naar de 1 of de ander heeft. De ene klant vind de oude formule b.v. fijn omdat het makkelijker weg eet, het valt uit elkaar, is zachter in de mond. De andere klant vind stevig fijn door een maaltijd omdat het niet uit elkaar valt, structuur heeft van echte kipblokjes.

De stoofpotjes zijn helaas uitverkocht voor nu. Er komt hier nog een nieuws post over, want er gaat iets veranderen met de potjes. Ik denk dat deze post dit weekend op zondag geplaatst wordt.

Als je twijfelt raad ik aan het product 'kip mix' te nemen en voor de rest de kip die je kent en al goed vond.

Kip stevig is een ander ras kip waardoor de structuur van de blokjes anders is. Dit zijn echte blokjes, waarmee ik bedoel dat zij niet uit elkaar zoals de oude formule. Ze lijken meer (mijn mening) op de structuur wanneer je kip zou bakken, stevig. De oude formule valt meer uit elkaar, is zachter/smeuïger. Geen versie vinden wij slecht, in alle eerlijkheid: anders zouden we het niet verkopen. We bieden beide versies aan omdat wij over de afgelopen tijd hebben gemekt dat (door smaken verschillen) ieder zijn eigen voorkeur naar de 1 of de ander heeft. De ene klant vind de oude formule b.v. fijn omdat het makkelijker weg eet, het valt uit elkaar, is zachter in de mond. De andere klant vind stevig fijn door een maaltijd omdat het niet uit elkaar valt, structuur heeft van echte kipblokjes.

De stoofpotjes zijn helaas uitverkocht voor nu. Er komt hier nog een nieuws post over, want er gaat iets veranderen met de potjes. Ik denk dat deze post dit weekend op zondag geplaatst wordt.
Dan ga ik even wachten met de bestelling.
Bedankt voor de informatie, ik zal als alles op voorraad is een mooi groot proefpakket samen stellen want ik ben ook erg benieuwd naar de andere nieuwe producten die ik nog niet geprobeerd heb.
1 voordeel, met het wachten krijg ik ook weer meer ruimte in de vriezer en kan ik dus weer meer bestellen.
:thumbup: :thumbup:

wat zouden jullie mij als beginner aanraden? Ik heb nu een maandje vakantie
en wil alles op mijn voeding en training zetten. Ik ben ook maar een student
dus heel veel mag het niet gaan kosten..

Nog een vraagje, er staat overal gekookte kip, ...
wil dit zeggen dat je dit gwn moet opwarmen in de microwave dan?
of moet je deze nog bakken?

• #1.708
Dan ga ik even wachten met de bestelling.
Bedankt voor de informatie, ik zal als alles op voorraad is een mooi groot proefpakket samen stellen want ik ben ook erg benieuwd naar de andere nieuwe producten die ik nog niet geprobeerd heb.
1 voordeel, met het wachten krijg ik ook weer meer ruimte in de vriezer en kan ik dus weer meer bestellen.
:thumbup: :thumbup:

Dat is zeker een voordeel :D. Ik zie de bestelling wel tegemoet komen, bedankt alvast!

wat zouden jullie mij als beginner aanraden? Ik heb nu een maandje vakantie
en wil alles op mijn voeding en training zetten. Ik ben ook maar een student
dus heel veel mag het niet gaan kosten..

Nog een vraagje, er staat overal gekookte kip, ...
wil dit zeggen dat je dit gwn moet opwarmen in de microwave dan?
of moet je deze nog bakken?

Ik zou je graag een voedingsschema willen geven, maar een voedingsschema is altijd erg persoonlijk en van meerdere factoren afhankelijk zoals: wat zijn je doelen, hoeveel kcal heb je nodig voor onderhoud en nog een aantal dingen. Het beste advies dat ik je kan geven is om op de volgende pagina's jezelf eens in te lezen mocht je dit nog niet gedaan hebben.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

Wat ik je wel mee kan geven is wat ik zelf met onze producten doe en wanneer ik deze gebruik.

Vloeibaar heel ei: eet ik als ontbijt naast mij brinta voor de eiwitten en vetten.
Gekookte Kipblokjes naturel: eet ik als middag eten door een pasta of rijst maaltijd heen
Zalm/pangasius: eet ik als middag eten door een pasta of rijst maaltijd heen
Paardenbiefstuk: eet ik op niet trainingsdagen als avond maaltijd
Paardenbiefstuk tartaar: eet ik na de training voor een snellere vertering en dus opname door het lichaam.
Hamburgers: eet ik af en toe als afwisseling.
Entrecote/hertenbiefstuk/tourenedos: als ik mensen te eten heb of mijzelf wil verwennen.
Kokosolie: kook ik mee tegenwoordig.

Het is al gekookt. Je kan het daardoor direct eten na ontdooiing. Wat wij aanraden is het wel lekker te maken, want alleen kipblokjes los wordt al gauw saai. Maak de kipmaaltijden die je altijd maakt, maar ervaar nu het gemak van niet meer handen wassen, snijden, bakken. Gooi de gekookte kipblokjes als laatste stap bij de maaltijd, warm het op (niet overdreven en bak het niet los op hoog vuur!!). Om een beter indruk te krijgen van het product kan je het filmpje kijken. Hier zitten video beelden in, dan krijg je een beter idee wat je krijgt. http://www.youtube.com/watch?v=zq7RdmwQdYE

Ik raad voor degene die voor het eerst bestellen de kipmix aan, omdat de voorkeur vaak sterk naar 1 kant ligt: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=112

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had de gemixte kip besteld, omdat ik benieuwd was naar de gezouten blokjes en de toscaanse. De laatste nog niet geproeft, maar de gezouten wel, en ik vind ze erg zout. Ben blij dat ik er geen kilo van gekocht heb. Nu heb ik ze wel los gegeten zonder iets erbij, misschien dat dat scheelt.

Hier nog even op terugkomend: Ik vind eigenlijk alle kipblokjes aan de zoute kant. De toscaanse waren echt héél zout, die vond ik niet echt lekker om los te eten.

De naturel vind ik eingelijk ook te zout, ik heb net weer een zakje op en dacht dat ik de gezouten had ontdooit.

Wat mij beteft mogen jullie ook kip zonder zout aanbieden. Of vinden jullie mijn (positieve) kritiek wat zouteloos :D

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Edit:

1,2 gram zout per zakje naturel kip vind ik echt veel.

• #1.711
Nu voel ik me wel een beetje decadent dat ik elke zowat dag een entrecote eet :p

:D goed leven.

Hier nog even op terugkomend: Ik vind eigenlijk alle kipblokjes aan de zoute kant. De toscaanse waren echt héél zout, die vond ik niet echt lekker om los te eten.

De naturel vind ik eingelijk ook te zout, ik heb net weer een zakje op en dacht dat ik de gezouten had ontdooit.

Wat mij beteft mogen jullie ook kip zonder zout aanbieden. Of vinden jullie mijn (positieve) kritiek wat zouteloos :D

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Edit:

1,2 gram zout per zakje naturel kip vind ik echt veel.

Bedankt voor de feedback :)! Zijn wij altijd blij mee positief of negatief. Ik kan wat extra toelichting geven over het zout.

Voor het kookproces is een minimale hoeveelheid van 0.6 per 100gr nodig om het proces te laten slagen. Lager dan dit zal het niet worden. We hebben het naturel genoemd, omdat de smaak neutraal is. 9/10 mensen proeft geen zout er in. Voor mensen wel zout willen proeven, omdat ze het bijvoorbeeld in hun maaltijd doen is er de licht gezout versie. Voor nu hebben we nog geen opmerkingen gehad dat het te zout is, maar nemen het zeker mee.

Update

Morgen komt er een nieuwspost! Hier zal ik een korte uitleg geven over twee nieuwe categorieën die Muscle Meat krijgt waarvan wij producten stuk voor stuk zullen gaan lanceren. :eating:

Laatst bewerkt:
Betekent dat ook dat er heel snel nieuwe producten komen ? :D

Ik ben benieuwd... 2 nieuwe categorieën.... Kijk er nu al naar uit! :)

Morgen duurt nog zo lang.
Waarom wachten met vertellen als je het al weet? :D

commercie :P

• #1.716
Betekent dat ook dat er heel snel nieuwe producten komen ? :D

Zeker :D

Ik ben benieuwd... 2 nieuwe categorieën.... Kijk er nu al naar uit! :)

:cool:

Morgen duurt nog zo lang.
Waarom wachten met vertellen als je het al weet? :D

:D wil er even rustig voor zitten, ipv gehaast typen. Zijn de hele dag bij Premiere van Generation Iron (typ dit op mijn mobiel). Het is het wachten waard ;)!

Laatst bewerkt:
Ik denk "Insecten" en nog wat.

Ben heel benieuwd naar wat er komen gaat. Neem aan dat je generation iron bedoeld :) die wil ik ook heel graag zien!

Doen jullie nog wat met die hype rond grass fed beef?

Moeten de paardenbiefstukken anders klaargemaakt worden dan de kogel ?
Vanavond was de paarden echt niet te vreten ,rood van binnen maar echt 10 minuten op 1 stuk kauwen :(
Vrouwlief heeft hem gewoon zelfs weggegooid :(

Ik maakte ze hetzelfde klaar als kogel ,2 minuten aan beide kanten

Volgende bestelling anders maar weer kogel die waren echt perfect !

Terug
Naar boven