MuscleMeat

Muziek Ipod op Itunes zetten

Nou de nieuwe firmware zit er op. Nu heb ik dat synchroniseren dus geannuleerd. Maar nu wil ik dus wat mp3's op mijn iPhone zetten (zoals ik 45 minuten geleden al aan gaf), maar daarvoor MOET ik dus synchroniseren. Ik kan niet ff alleen 1 cd er op zetten. Nee, de hele flikkerse boel moet gesynchroniseerd worden. Dus nu is hij WEER een reservekopie aan't maken.. zuch...

Lees mijn EDIT.! DAt hoeft dus niet. Je kan als je handmatig aanvinkt het er zelf naar toe slepen. Zeg maar je cdtje pakken en ernaar toe slepen. Het is echt heel simpel hoor

Ik zal ff screenshot posten!

Ik heb alles uitgezet, maar nog steeds gaat hij aankopen synchroniseren...

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Het is gewoon een belachelijk k*t programma. Daar blijf ik bij. Het feit dat ik er nu al weer bijna een uur mee loop te kloten zegt genoeg. Eerst moet je alles afzetten en zoeken en nog steeds elke keer reservekopie en andere k*tZOOI. Ik wil gewoon eeen ****ing CD op dat ding zetten, meer niet. Man man man.

Kan je hier wat mee?

Synchroniseren is wel normaal. Maar mag niet langer dan 15 seconden duren als je alles hebt uitgevinkt. ???

iphone-dbb.jpg

Ja ik had dat aanstaan. Maar als ik het synchroniseren van de aankopen uit zet dan geeft hij aan alle apps van mijn iPhone te willen smijten. Misschien ff iTunes opnieuw opstarten.

Ik kan niet kiezen voor synchroniseren van aankopen :S

Beetje vreemd. Ik heb programmas wel aanstaan om te synchen, en de rest juist uit.

Weet iemand anders hier nog raad mee?

Het is uiteindelijk gelukt, toch nog binnen de 2 uur! Chill programma! :p

Haha, dit programma is de reden dat ik een hekel heb aan Apple.

• Like
Waarderingen: BoTo
Iedereen gewoon aan de sharepod die windows heeft ;) of overstappen op linux :D!

Misschien ligt het aan je zelf? Eenmal Apple of Linux en je wil die zeik microsoft nooit meer zien :D

@ ROB G

:banana::hedbang:

Um nee. Met al mijn eerdere MP3 spelers was het niet eens noodzakelijk om gebruik te maken van software.

Verder kopieert Itunes je hele mediabibioltheek omdat het het blijkbaar niet kan lezen vanaf de door mij gekozen locatie. Daarna stond mijn hele bibliotheek dubbel in Itunes, en sommige albums zelfs 3dubbel. Anders albums kon Itunes niet detecteren. Kost een half uur om erachter te komen hoe je gegevens van je ipod weer af kan halen. **** Itunes, tis een totaal nutteloos programma met enkel nadelen en geen voordelen.

Um nee. Met al mijn eerdere MP3 spelers was het niet eens noodzakelijk om gebruik te maken van software.

Verder kopieert Itunes je hele mediabibioltheek omdat het het blijkbaar niet kan lezen vanaf de door mij gekozen locatie. Daarna stond mijn hele bibliotheek dubbel in Itunes, en sommige albums zelfs 3dubbel. Anders albums kon Itunes niet detecteren. Kost een half uur om erachter te komen hoe je gegevens van je ipod weer af kan halen. **** Itunes, tis een totaal nutteloos programma met enkel nadelen en geen voordelen.

Welke is beter dan?

Je hoeft niet de hele bibliotheek over te laten zetten. En naar je ipod kun je ook gewoon liedjes apart slepen of albums.
En als je bij instellingen had gekeken had je de locatie kunnen kiezen van je bijv externe HD.
Dan had je kopier naar itunes uit moeten vinken zodat niet alles wat je in itunes zet naar de PC of Mac wordt gekopieerd.
Mensen geven te gauw de schuld aan programmas terwijl ze vaak zelf fout zitten en niet verder kijken.
En omdat het van apple is is apple meteen slecht :( Terwijl als je eenmal op apple zit je niet meer met microdoos wilt werken.
En zeg nou niet meteen dat je het belachelijk vind dat je allerlei dingen eerst moet instellen bij voorkeuren etc. Want dat is bij windoos nog extremer.

In iedergeval suc6 met je ipod als je die nog hebt :D

Laatst bewerkt:
Artworm, ik waardeer je hulp. Maar toch moet je als apple fanboy toegeven dat iTunes k*t is! Echt k*t! Ik heb ook andere mp3 spelers gehad, en dat was gewoon dat ding er aan hangen, mapjes slepen, klaar is Kees. En dit, dit, het hele huis heeft me gister horen vloeken en tieren. Ellende.

Het is gewoon een belachelijk k*t programma. Daar blijf ik bij. Het feit dat ik er nu al weer bijna een uur mee loop te kloten zegt genoeg. Eerst moet je alles afzetten en zoeken en nog steeds elke keer reservekopie en andere k*tZOOI. Ik wil gewoon eeen ****ing CD op dat ding zetten, meer niet. Man man man.

Ik heb precies dezelfde ervaringen. Ipod top maar Itunes is echt bagger!

• Topic Starter Topic Starter
Artworm, ik waardeer je hulp. Maar toch moet je als apple fanboy toegeven dat iTunes k*t is! Echt k*t! Ik heb ook andere mp3 spelers gehad, en dat was gewoon dat ding er aan hangen, mapjes slepen, klaar is Kees. En dit, dit, het hele huis heeft me gister horen vloeken en tieren. Ellende.

True.

Ik heb nu al mijn muziek (100'en cd's zitten rippen en nog eens zoveel downloads die er nog opstonden) gewoon op mn externe hd gezet voor als ik van mn ipod afstap en mij een archos, cowon, iriver ofzo koop, heb het nu wel gehad met dat ipodgedoe.

Hebben jullie eigenlijk wel gekeken naar sharepod :P werkelijk, het word daarmee net zo makkelijk als een mapje kopiëren :P

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie eigenlijk wel gekeken naar sharepod :P werkelijk, het word daarmee net zo makkelijk als een mapje kopiëren :P

Ja, het ging niet, net zoals al die andere troep. Weet niet meer wat het was maar heb lang genoeg zitten prutsen.

Wat is nou eigenlijk het grootste probleem van de mensen hier?

Ik hoor steeds dat je niet apart iets in de ipod kan slepen. Maar dit is dus gewoon wel mogelijk. En erg simpel.

Ik heb al mijn muziek in mijn Itunes. Alles staat in een externe HD.
En als ik muziek op me ipod(iphone) wil dan sleep ik gewoon de liedjes of hele cds erin. Vanuit Itunes

Nogmaals de vraag wat zijn nou de tegenvallers volgens jullie van itunes? Merk het vooral bij PC gebruikers last van hebben....

Ben benieuwd.

Ja, het ging niet, net zoals al die andere troep. Weet niet meer wat het was maar heb lang genoeg zitten prutsen.

Even een uitleg in een notendop:
stap 1, je ipod als opslag aanzetten via itunes
stap 2, sharepod openen en je bestanden erop knallen via add files
stap 3, luisteren naar muziek.

Voor een uitgebreide uitleg mag je PM'en dan stuur ik je een uitgebreidere handleiding

Terug
Naar boven