AndroidHealthClinic

Muziek op Jou sportschool!

misslady

Novice
Waardering
0
Word er een beetje leuke/goede muziek gedraaid bij jou op de sportschool?:cool:

Of neem je zelf wat mee? bv mp3 ofzo!

Ik hou er wel van als de muziek goed hard staat en iets met een lekkere bass met een beetje tempo en en een lekker trainings-ritme!

Hoor wel eens van mensen van andere sportscholen dat er b.v radio op staat :rolleyes: Lekker saai! Vooral op van die zenders waarbij je 10x het zelfde nummer op een dag hoort Irritant!

Maar bij jullie?

Gelukkig geen radio hier, hoef die irritante stemmen niet te horen

meestal soort van dance muziek

Mijn oren doen het gelukkig niet als ik train, ook al staat er een speaker op het squatrack gericht.
Tussen de setjes door hoor ik dance. Ik hou er niet van, maar het kan altijd erger.

Al jaar-en-dag dezelfde 2/3 cd's, ik word er gek van.
Het enige minpunt aan mn gym vind ik.
Soms trouwens ook de radio, maar echt voor oudjes.

Jaren lang t zelfde plaatje, om knettergek van te worden!!

niet
ik train in een zogenaamde ''hardcore gym''
het enige geluid wat je daar hoort is die van metaal dat op elkaar klettert

helaas de crapmuziek vd spinning & aerobics overstemt hier

slam fm

altijd de radio, maar heb er verder geen last van. als ik echt met een setje bezig ben hoor ik die muziek niet eens.

K*t muziek.. motiveerd niet echt..

vaak zelf een mp3 speler mee

Voornamelijk top 40 muziek en dat kan dus van alles zijn (dance, hip-hop, rock).

Neem regelmatig me mp3 speler mee maar ik vind het wel irritant met trainen omdat dat draad van de oortjes dan in de weg zit.

Bij ons in de sportschool hebben ze zo'n mp3 abonnement. Er komt dan iedere maand een mannetje de muziek collectie updaten...merk er alleen weinig van want ik hoor nog steeds iedere dag dezelfde liedjes en ook nog in exact dezelfde volgorde :S 's ochtends draaien ze echt bagger muziek voor de oudjes. 's middags en 's avonds gaat het wel (hangt ervan af wie er achter de bar staat). Van mijn mag ie wel flink hard en dan wat lekkere hard-style ofzo met een flink tempo en bass erin. Van agressieve rapmuziek raak ik ook altijd goed gemotiveerd om er flink tegen aan te gaan. Die laatste draaien ze nooit aangezien ik een van de weinigen ben die ervan houdt geloof ik :P

Iedere dag hetzelfde cd-tje, meestal ook nog op hetzelfde tijdstip dezelfde muziek. Ik let er niet eens meer op.

Meestal draaien ze wel een paar vette cdtje's maar ze kunnen ook iets anders , een of andere soort celtic of hoe noemen ze dat , zoiets geeft je toch geen motivatie :(

onze sporstschool houder heeft weer een ouwe cd van SCOOTER ergens onder het stof weggetoverd..... dat word weer weken lang scooter luisteren...... :(....

Vorige sportschool trainden we met een klein groepje, en konden we ook zelf de muziek bepalen.. Errug relaxed.

Nu is het wel anders, altijd dezelfde dance-cd's waarvan je van 18 nummers precies de volgorde weet .. Pff

Ik kan daar allang niet meer tegen, ga je net pompen hoor je ineens Abba of zo. Niks mis mee hoor maar echt pompnummer is het ook weer niet.

Ik neem lekker mp3 spelertje mee, kan ik lekker trainen, en wordt ik ook niet teveel in de verleiding gebracht om teveel te gaan praten.

Is wel te doen. Krachthok heeft zijn eigen muziek, meestal wel stevig. (al kwam laatst ook de holiday rap voorbij, lachen!)

Overdag Arrow Classic Rock en 's avonds Slam FM. Arrow vind ik nog wel te doen, maar op Slam draaien ze echt irritante k*tmuziek, op een enkele plaat na. Vooral als onze Mentale Theo achter de wheels of steel zit. Wat een triest geval is dat :eek:

Terug
Naar boven