MuscleMeat

Muziek op Jou sportschool!

Vaak dezelfde cd's. Sensation cd enzo... 'fire turns into lava, LAVAAAA' :rolleyes: Helemaal kapot gedraaid. Nu staat voort vaak Xfm aan, radiozender met alleen maar dancemuziek. Redelijk fatsoenlijk maar na een tijdje hoor je ook wel veel van hetzelfde voorbij komen.

Metal_Wolf zei:
Voornamelijk top 40 muziek en dat kan dus van alles zijn (dance, hip-hop, rock).

Neem regelmatig me mp3 speler mee maar ik vind het wel irritant met trainen omdat dat draad van de oortjes dan in de weg zit.

je draadje door je t-shirt steken en aan je nek er laten uitkomen....

Vorige gym Radio Donna, nu overdag niet veel beter : TMF. Meestal men ipod mee.

Al een jaar hetzelfde voornamelijk DJ jean... wel relax opzich..

Zijn 5 Tv's bij ons 2 bij de cardio ruimte 2 waar de machines en dergelijke staatn 1 in de bar en gelukkig geen waar de dumbbells & dergelijke zijn staat altijd Jim of Tmf heb er eigenlik nooit problemen mee:D Ik ben er namelijk om te trainen:p

Bij ons draaien ze zelf K3 echt te erg voor woorden. Ze hebben zo'n programma dat veel café'-tjes ook hebben

's ochtends SKY RADIO... Tot een uur of een trainen er namelijk vooral oudjes bij mij in de gym, maar ik moet soms echt bijna huilen als ik tijdens het squatten Celine Dion hoor :grumble:

Later wordt het beter (R&B en dance door elkaar), maar het volume staat altijd net te zacht om echt lekker te noemen.
Heb daarom meestal van die doppen in me oor en m'n eigen mp3 voluit aan.

Vooral nummers als Natural Born Killers en Encore zorgen voor die extra kilootjes die erop kunnen tijdens het tillen.

Jizza zei:
's ochtends SKY RADIO... Tot een uur of een trainen er namelijk vooral oudjes bij mij in de gym, maar ik moet soms echt bijna huilen als ik tijdens het squatten Celine Dion hoor :grumble:
Dat is het bij mijn sportschool ook :mad:, grootste gedeelte van de dag Sky radio als er 'ouderen' aan het 'trainen' zijn.
en anders de cd's die al drie jaar hetzelfde zijn :eek:

De muziek werkt iig niet inspirerend tijdens het trainen.

Altijd dezelfde nummers... :(

Op n huidige sportschool altijd Xfm. Is ook pas geregeld sinds dat we zijn gaan klagen over die cd wisselaar. 1 of andere gek legde iedere keer were loveballads erin!!

Op mn oude sportschool namen we ook vaak eigen muziek mee, vooral 's ochtens als het toch niet zo druk was. Prodigy deed het dan altijd wel goed!

Bij mij verschilt de muziek per instructeur. Rond de tijd dat ik ga sporten staat er meestal een beetje rockmuziek aan met wat top 40
Maar er word nou nooit echt goeie muziek gedraaid ofzo

Kep altijd mn mp3 speler om mn nek hangen , dus altijd me eigen keuze wat k hoor :)

alleen cd's, meestal dance soms wat hiphop.
het enige nadeel is dat het vaak hetzelfde is.

bij ons valt het wel mee. Ze werken met mp3tjes. Je hoort wel vaak delzelfde nummers. Je heb er van alles wat tussen zitten, dance, trance, r&b. gelukkig staat ook af en toe de ganstha rap playlist aan.

geef mij maar lekker R&B, Rap en of techno, dan train ik het lekkerst :D

In het cardio/ kracht-met-apparaten hok wordt je doodgegooit met UB40 en aanverwanten. Ik vraag je, je gaat toch geen REGGAE draaien in een sportschool?

In het hardcore zaaltje beneden wordt bijna altijd hardcore gedraait, je mag er zelf een cd in drukken. Is wel relaxed.

Veel dance/trance, R&B en hiphop, soms ook jaren '70 en '80.

Redelijke playlist van ong 5000 liedjes, hoofdzakelijk dance/hip hop/rap/rock

jair16 zei:
Meestal draaien ze wel een paar vette cdtje's maar ze kunnen ook iets anders , een of andere soort celtic of hoe noemen ze dat , zoiets geeft je toch geen motivatie :(

celtic myst? lol:D

bij mij van alles, savonds is het wel te doen, wat meer beat etc..

Afhankelijk van wie er achter de bar staat. De ene draait niks dan 50cent en aanverwanten de volgende oldies en weer een ander dance..boeit me nooit zo want heb toch meestal MP3 op..dan word er ook niet tegen je gelult:D

Soms een cd van sensation white of zo maar meestal staat de tv op TMF en loeihard.

Terug
Naar boven