MuscleMeat

muziek tijdens het trainen

Heb gewoon een Motivational video van iets meer dan een uur erop staan. Werkt altijd prima

Harde rock oid, muziek waar ik anders nooit naar luister meestal, haha.

Dope Boys van the Game.

Watch me - Silento op leg day. "Now break your legs BREAK EM BREAK EM"

Spotifyplaylist, beastmode van blaflul als je hem op wil zoeken.
Beetje klassieke rock, denk aan ac/dc en iron maiden, agressievere metal van slipknot, five finger death punch en hatebreed plus de nodige gangsterrap haha.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

All kiiiiiinds of metal....all kinds. Liefst wat lekker agressief en hard spul zoals bijv dit: http://www.youtube.com/watch?v=xjKyzwqIT7s

Lekkere muziek maar wat een belachelijke clip haha! Gelukkig hoef je tijdens het trainen alleen maar te luisteren.

ik luister altijd bob marley

Spotifyplaylist, beastmode van blaflul als je hem op wil zoeken.
Beetje klassieke rock, denk aan ac/dc en iron maiden, agressievere metal van slipknot, five finger death punch en hatebreed plus de nodige gangsterrap haha.

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Lekkere muziek maar wat een belachelijke clip haha! Gelukkig hoef je tijdens het trainen alleen maar te luisteren.

Hatebreed komt hier ook regelmatig voorbij. Je hebt vast nog niet veel metalclips gezien....die van Fleshgod apocalypse is nog vrij normaal:P

Je moet eens weten hoeveel wpm ik haal met een potje mastruberen

Ik gebruik meestal hardstyle livesets.
Livesets van Defqon of Qlimax bijvoorbeeld.

Ben niet eens echt fan van die muziek maar je kan er lekker op trainen. Die beats blijven komen.

Je moet er van houden maar de afspeellijst "power workout" op spotify doet het hem altijd bij mij!

Terug
Naar boven