MuscleMeat

muziek tijdens het trainen

goede morgu:D

Ik ben op zoek na muziek voor onder het trainen, voornamelijk voor tijdens de cardio die ik vanaf vandaag ga doen.. muziekwaar door je net dat beetje extra geef of net dat stukje verder ren. soort van coach die je doet dwingen om toch verder te gaan ook al zou je zelf willen stoppen:p beetje lastig uit te leggen:p

mix van hiphop-rap ofzo maar rest is ook welkom zolang het maar knalt

hiphop rap hardcore speedcore trance house trap ;):)

angerfist criminally insane is mijn favo

Een hele geile goedemiddagg :hello:

Iemand tips voor een niet al te dure bleutooth koptelefoon?

Groetjes

:suckit:

Rock, Techno, nieuwe nummers etc maar ook aparte muziek als dit kan je echt een boost geven:

Werken ze goed? Goed geluid?

Wil geen draden meer nml en kan dan gewoon in zon sportbroekje zonder trainen en toch muziek luisteren..

Linkje naar koptelefoon?

Die koptelefoon die ik stuurde is zeker een aanrader. Als je hem helemaal oplaad (ong 2u) dan kun je er min. 2 weken mee vooruit. Verder is het prima geluid, vooral als je muziek met veel bass luistert.

Die koptelefoon die ik stuurde is zeker een aanrader. Als je hem helemaal oplaad (ong 2u) dan kun je er min. 2 weken mee vooruit. Verder is het prima geluid, vooral als je muziek met veel bass luistert.

Ja had er al een beetje na gekeken, scrolde wat naar beneden en zag de vernieuwde versie ervan voor 60 euro. Donderdag even bestellen, ja luister vooral Hardstyle en harder :)

disturbed
5FDP
three days grace
eminem ( till i collapse voor de high rep squat sets:P )

en soms wil ik nog wel wat goede hardstyle pakken.

disturbed
5FDP
three days grace

disturbed
5FDP
three days grace

Hahahahahahaha dat is ook echt waar mijn afspeellijst al veel te lang uit bestaat :roflol:

Net als 12 stones, bullit for my valentine (alleen die naam al hahaha), avenged sevenfold, my favorite scar, Sixx:AM. Echt al veeel te lang dezelfde nummers met trainen

Bullit for my valentine is ook heerlijk altijd!

Ik probeer het wel zoveel mogelijk af te wissenlen.

1500+ nummers op mijn mobiel, dus genoeg afwisseling. :cool:
sabaton
metallica
rammstein
disturbed
five finger death punch
drowning pool
rise against
stone sour
avenged sevenfold
trivium

en dan ben ik vast nog veel vergeten

op ipod ook nog eens 200 (hier wat hardere shit aangezien ik het bijna alleen gebruik voor PR's en deadlift)

1500+ nummers op mijn mobiel, dus genoeg afwisseling. :cool:
sabaton
metallica
rammstein
disturbed
five finger death punch
drowning pool
rise against
stone sour
avenged sevenfold
trivium

en dan ben ik vast nog veel vergeten

op ipod ook nog eens 200 (hier wat hardere shit aangezien ik het bijna alleen gebruik voor PR's en deadlift)
Kom maar op met die hardere nummers :D
Of is dat weer zoals Lamb of God? Ik vind dat kut met trainen, dan ga ik veel te gejaagd bezig

Kom maar op met die hardere nummers :D
Of is dat weer zoals Lamb of God? Ik vind dat kut met trainen, dan ga ik veel te gejaagd bezig

zie spoiler, ben niet echt fan van lamb of god, heb dat ook met dragonforce enzo dat ik gewoon te gehaast ga.
deze brengt mij altijd goed opgang, niet heel erg hard maar werkt

heerlijk deadlift nummer

wanneer tempo erachter moet

Terug
Naar boven