MuscleMeat

muziek tijdens het trainen

Bezoekers in dit topic

Vaak naar de radio want op de cardio heb je alleen de keus voor Youtube of Luisteren.nl. Als ik met gewichten bezig ben dan via Spotify naar harde raps:)
 
Tijdens deadliften, squatten of benchpress luister ik vaak mijn metal playlist op Spotify.
Verder luister ik ook vaak podcasts tijdens trainen.
Als ik de loopband of crosstrainer pak, kijk ik nog wel eens WWE Network op mijn telefoon.
 
Ik download me tracks via Tubemate n speel ze af via poweramp kan ik zo de bass, treble en fading instellen en veel meer, zodat ik me artisten zoals Hed PE, Disturbed, KillSwitch, Trap King enalles veel zwaarder of juist luider, scherper wil horen, non stop kan horen, zonder intro's van liedjes of iets echt een aanrader.. I love it!!
 
Ik ben uiteindelijk het meest gebaat bij stilte. Toen ik nog met de eigenaar van een gym trainde, en de gym bijvoorbeeld dicht was vanwege zomerrooster, deden we de muziek vaak af. Heerlijk. Overige momenten rock, classic of hiphop. Met name boksen was hiphop lekker. Boksen snoeiharde rap, was niet verkeerd.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Train nu ook vaker zonder. Kom er al jaren en denk dat ik in totaal 20min heb gepraat met mensen. Maar komt ook omdat ik ja hun gewoon niet ken. Bekenden niet meegerekend uiteraard.

Maar hip hop en dityhouse is wel lekker om te luisteren.
 
(Ah er is al een topic waar ik dit kwijt kan)
Kijkharde death metal in mijn oren! Of een 1 of andere beast mode spotify lijst! En knallen maar!
 
Bekijk mijn nieuwste video hier

Andere channels ben ik ook nog actief, zoals spotify. 1 a 2x wekelijkse updates

 
Als het lawaai in de sportschool te gek wordt, zet ik het gewoon uit.
 
Maar what about schranz though?

 
Ik heb 3 playlists die ik gebruik voor workout:
1 rock playlist


En 1 hiphop:

En 1 techno:
 
Back
Naar boven