AndroidHealthClinic

My road naar de 8%

MagiCBeeMes

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m74
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Deze week dus weer begonnen met cutten vanaf 15a16% naar 8%.
weeg momenteel 98.8 kg en wil rond de 90 kg uitkomen op 8%

mijn cutting periode doe ik in fases van 4 weken en heb 18 weken voor uit getrokken daarna wil ik een kuur pakken om massa aan te komen.

mijn voeding bestaat uit:
m1: 40gr whey met 40gr olijfolie
m2: 100gr tonijn en 30gr mayo
trainen daarna 40 gr whey
m3: 100gr smeerleverworst
m4: 100gr gebakken hamburger
m5: 100 gr 48+ kaas
m6: 50 gr caseine en 40gr olijfolie

kom uit op de volgende waardes:
2500 kcal, 202gr eiwit en 184hr vet met 8gr kh

Me training zal bestaan uit:
- maandag borst en triceps
- dinsdag rug
- donderdag schouders
- vrijdag benen en biceps

Planning
- week 1-4 Cardio conditie opbouwen vooral veel fietsen na de training en beetje rennen 4x per week
- week 5-8 20min joggen en 20 min fietsen 4x per week
- week 9-12 30min joggen en 20 min fietsen 4x per week en meer cardio kracht training en evt ochtend cardio
- week 13-18 voor de laatste vet% af te krijgen nuchtere maag cardio en cardio na de kt 4 a 5x per week.

gear:
week 1-32 hgh 3-5iu per dag 5/7
week 19-32 sustanon 500mg e5d
week 19-27 tren e 400mg e5d
week 28-32 mast prop 150eod

let the games begin !!!!!

Laatst bewerkt:
succes! can we some pictures

Succes

Sucses met je doelstellingen kerel.:)

Doe je ook een soort Refeed evt. in combi met een depletion workout ervoor? Aangezien je een ketogeen dieet volgt..

Ik moet zeggen dat ikzelf nu 3 weken een ketogeen dieet volg net iets boven m'n onderhoud met een depletion workout voor de refeed op vrijd/zat en dat werkt toch erg goed.

Geen kracht/spier verlies en toch al een heel stuk droger.

Jij succes!

• Topic Starter Topic Starter
me depletion work out is zaterdag kt en daarna veel cardio, voor de training en na de training eet ik meestal snelle khoolydraden zoals donutsen met glazuur. daarna complexe rijst etc

zondag is meestal ook een refeed kijk ik altijd even aan dan ook de hele dag complexe khoolydraden

zo hey me eerste week zit er weer op.

voel me beetje zwakkies gebeurde al op de 4e dag, de leverworst ook maar vervangen door salami zat toch 5gr kh in per 100gr in die leverworst.

merk ook dat ik weinig puf heb en slaperig. ben benieuwd de komende weken.

zo hey me eerste week zit er weer op.

voel me beetje zwakkies gebeurde al op de 4e dag, de leverworst ook maar vervangen door salami zat toch 5gr kh in per 100gr in die leverworst.

merk ook dat ik weinig puf heb en slaperig. ben benieuwd de komende weken.

Succes verder!

Ben benieuwd, succes!! Heb je nu beginfoto?

8g koolhydraten wat the ****ing fok?? Is dit normaal, want et lijkt me vrij stom....

Of is dit dat 'keto'dieet ofxo.?

Staat elke cut gelijk aan een low carb dieet dan? Ik TS nergens over low carb praten.

En zo laag in de KH, je belangrijkste energiebron??? is dat wel goed??

Staat elke cut gelijk aan een low carb dieet dan? Ik TS nergens over low carb praten.

En zo laag in de KH, je belangrijkste energiebron??? is dat wel goed??

Ga je eens verdiepen in een keto ckd.

Maar succes gozer, ik neem een abonnement op je topic.

ik ga dit logje ook volgen wil ook graag onder de 8% komen dus altijd leerzaam!

Ik zit nu op 9% en kan met de vetmeter het vet op m'n bovenbeen en pec bijna nieteens meer meten maar alles zit mij mij rond m'n middel lijkt het wel.

Wat eet jij post workout?

Hoe gaat het hier gozer? Al wat fitter. Lichaam al overgeschakeld naar ketose?

Ik had bij keto dieeet, van die sticks. Die moest je steken in je eigen urine. Aan de hand daarvan kon je consenteren over je lichaam in ketose zat.

Hoe gaat het hier gozer? Al wat fitter. Lichaam al overgeschakeld naar ketose?

Ik had bij keto dieeet, van die sticks. Die moest je steken in je eigen urine. Aan de hand daarvan kon je consenteren over je lichaam in ketose zat.

voel me nog steeds klote hehe vooral als ik intensief wat gedaan heb, de drang naar kh is echt erg nu kan me moeilijk inhouden maar goed zijn wel tekens dat me lichaam nog niet overgeschakeld is.

die keto stix is meer een moment opname met hoeveel ketonen in je urine op dat moment zit. zegt niet echt veel hoever je daadwerkelijk in ketose zit.

bij mij is het gewoon wanneer ik goed in me vel zit en energie heb door de dag heen maar na een work out helemaal uitgeput bent terwijl het nog niet eens zo intensief is dat is voor mij een teken dat ik in ketose zit.

post workout neem ik gewoon 40gr whey met water en een uur later 100gr salami of in ieder geval iets wat veel meer vet bevat dan eiwitten om de balans weer te vinden van 50%ei en 50% vet

pre workout neem ik simpel weg 100gr tonijn met een beetje mayo

Terug
Naar boven