AndroidHealthClinic

My road naar de 8%

• Topic Starter Topic Starter
ik ga me 3e week in.

weekend refeed gehad en ik was echt van gods los gegaan ik had me de laatste dagen echt moeten inhouden om geen kh te gaan eten.

vandaag sochtends cardio gedaan op nuchtere maag 20 min fietsen en 20min hiit rennen viel me erg tegen en straks nog even kt en daarna nog even cardio.

me 3e week bijna om.

heb als tip mee gekregen om warme maaltijden te eten ipv koude maaltijden om de honger gevoel te verminderen en dat moest ik dus proberen hehe

heb het geprobeerd en ja het werkt wel had het een paar dagen gedaan 5 van de 6 maaltijden warm eten en een dag alleen maar koud eten dus alleen worst en dergelijk en indd kreeg veel meer honger !!!!

mijn eetschema dus aangepast:
- 3 gebakken eieren
- 400gr hamburgers
- 6 kippenpoten
- 150gr verse worst

dat is zo'n beetje wat ik over de dag heen eet en het is zeer zeker beter vol te houden als de schema wat ik eerst had.

krijg nu ook veel meer slaap ik moet echt 12 uur slapen om echt goed uitgerust te zijn, of het ligt aan de hgh of aan het dieet dat ik volg ben ik nog niet echt zeker van.

maar het gaat lekker zie aan me gezicht dat ik minder vocht vasthou en strakkere kaaklijn krijg/heb dus we zijn op de goede weg

Kom je met dat schema aan de 30%eiwit/65%vet/5%Kh ?

Kom je met dat schema aan de 30%eiwit/65%vet/5%Kh ?

ik probeer elke maaltijd 50% eiwit en 50% vet te komen.
ik zit iets meer in vet als eiwit.

heb vandaag even uitgerekend wat ik gegeten heb en ik kom uit op ong 180gr ei en 190gr vet met 6gr kh en dan heb ik de vet niet meegerekend die ik gebruik bij het bakken van de hamburgers en de worst.

kcal zit ik ong tussen de 2000-2200

Laatst bewerkt:
Dan zit je dus op:

180*4 = 720Kcal uit eiwit (29%)
190*9 = 1710 Kcal uit vet (69%)
6 * 4 = 24Kcal uit KH (2%)
----------------------------+
2454 Kcal Totaal

Dat zijn wel nette verhoudingen ja, merk je ook nog wat van toename in spiermassa/kracht?

Dan zit je dus op:

180*4 = 720Kcal uit eiwit (29%)
190*9 = 1710 Kcal uit vet (69%)
6 * 4 = 24Kcal uit KH (2%)
----------------------------+
2454 Kcal Totaal

Dat zijn wel nette verhoudingen ja, merk je ook nog wat van toename in spiermassa/kracht?

eigenlijk heb ik vandaag pas echt het idee gehad dat ik in ketose had want ik ging vandaag voor me depletition workout en ik had totaal geen kh op voordat ik ging trainen en ik bleef door gaan, ik had energie om gewoon door te blijven gaan was echt vreemd want hiervoor voelde ik me futloos en was ik echt moe tijdens en na de training.

maar ja geen kracht toename dat zeker niet eerder minder als meer maar ik blijf ong dezelfde kracht houden, kwa spiermassa ja ik leg ze droger want heb nu heel weinig vocht dat ik vast hou dus het toont meer, ben niet zeker van of het dan ook meer spiermassa is.

Laatst bewerkt:
Hoeveel procent sta je nu?

weer een week voorbij.

deze week had ik het erg moeilijk met trainen, geen fut en weinig energie, ook slaap ik weer hele dagen, 12 uur achter elkaar is er niks bij, denk nu echt dat het aan de hgh ligt en dat maar op 3iu

het eten makkelijk kunnen volhouden heb totaal geen trek in eten. vandaag toch me refeed dag wou het een week uitstellen maar in me achter hoofd houdend dat ik totaal geen fut heb en de trainingen erg moeizaam gaan heb ik toch vandaag een refeed dag gedaan

vandaag toevallig iemand tegen gekomen in de gym die me een paar weken niet gezien heb en volgens hem ben ik flink wat vet kwijt rondom me middel en me gezocht zonder dat hij wist dat ik aan de cut dieet zit dus het gaat de goede kant op

waarom niet? Denk dat het toch belangrijk is voor je spijsvertering en algehele gezondheid, juist omdat je in keto zit en dit sowieso niet het meest gezonde dieet is (en met gezond bedoel ik niet de effectiviteit voor BB doeleinden).
Je kan makkelijk groentes uitkiezen die geen bijdrage geven aan de carbs

+1, beetje brocoli, komkommer, sla, tomaatje, kwestie van toch wat vezels en vitamientjes binnen te krijgen (best geen bonen, wortels, ajuin, kool: teveel kh).

interessant logje!
succes

waarom niet? Denk dat het toch belangrijk is voor je spijsvertering en algehele gezondheid, juist omdat je in keto zit en dit sowieso niet het meest gezonde dieet is (en met gezond bedoel ik niet de effectiviteit voor BB doeleinden).
Je kan makkelijk groentes uitkiezen die geen bijdrage geven aan de carbs

hoezo is het niet effectief voor BB doeleinden ? keto dieet is misschien wel de meest effectiefst dieet die er is om droog te worden maar niet om spiermassa bij te komen !!! keto dieet is wel degelijk gezond alleen mensen hebben al snel een afkeer en is zo in geprent dat vet slecht is ???

zou even kijken of ik spinazie ofzo erdoor heen ken doen kijken of dat de boosdoener is, maar eigenlijk heb ik nooit groente gegeten in me keto dieet als alleen op refeed dagen en dat ging altijd prima.

dit is ook de eerste keer dat ik hgh erbij gebruik mar wie weet zijn het de vitamine tekort

lees eens goed wat ik zei. Ik zei dat keto-dieet NIET gezond is, echter dat het wel effectief is voor BB doeleinden.

Terug
Naar boven