Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalig, filmpje van maken é ;-) is leuker om te zienzelf net met super veel gemak de 100kg ff 1x gedaan, denk dat 110 er bij mij ook wel in zit![]()

Een huidplooimeter liegt toch niet?Bench gaat al goed!
Vetpercentage zal wel iets hoger liggen dan wat die vetmeter zegt

I'm gifted!wtf dringt nu pas tot me door hoe kort jij traint.. hoe the **** kun je dan nu al zoveel benchen :S

Ahh ik dacht dat ik zo'n elektronische meetding had gelezen in je beginpost. Nevermind dan

Thx, we zullen zien deze week. Maar ik denk het wel.succes met je logje man ziet er allemaal goed uit. En als je 4x8x90 bench doet zit zelfs de 110 er wel in![]()
Zolang het spierpijn is hoor je me niet klagen 

Dude! Respect voor je trainingen, maar met oog op je vriendin en de spanningen die je veroorzaakt door te trainen kan ik 1 ding zeggen: "less is more!"
Jou schema is leuk voor als je aan de anabolen zit, maar vrees dat als je niet 'on' bent dat dit een beetje to much is en dat je overtraind zult raken. Zelf zou ik gaan voor 4 dagen per week, maximaal 5!
Ik ga je wel volgen uiteraard!![]()
Maar binnenkort ga ik inderdaad terug overschakelen naar een 4-tal keer per week trainen. Ik moet wel zeggen dat ik die dag ga vervloeken want ik doe niets liever dan me elke dag kapot te trainen!

Thx, nu gaan slapen. Morgen om 7u opstaan

lekkere borst training man
ik bench na 6 maandjes pas 10x60 en jij zit nu al bijna tegen de 100 met werksetjes:O