XXL Nutrition

Myprotein tabletten

Bezoekers in dit topic

Alex220196

Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m96
Beste lezers,

Een week of twee geleden heb ik de volgende tabletten van Myprotein aangeschaft: NO2 Extreme, Thermopure, L-glutamine en Super Omega 3. Ik gebruik ze op trainingsdagen als volgt: Thermopure 3 tabletten een uur voor mijn training, NO2 Extreme 3 tabletten een half uur voor mijn training, L-Glutamine 3 tabletten in de ochtend en 3 voor het slapen gaan en de Super Omega 3 gebruik ik 1 tablet na het ontbijt en 1 na het avondmaal. Verder gebruik ik nog de Megagrow van XXL Nutrition en een caseïne shake van Bulkpowders.

Zelf heb ik het gevoel dat ik na de aanschaf van de tabletten niet echt veel verschil merk, qua uithoudingsvermogen en spieropbouw etc. Mijn vraag aan jullie is, of de combinatie van deze 4 supplementen wel effectief is of dat ik misschien andere tabletten van Myprotein zou moeten combineren.

Alvast bedankt voor jullie moeite!
 
Laatst bewerkt:
Die tabletjes helpen je niet bij spieropbouw of vetverbranding, althans marginaal. Zonde van het geld.

Zorg gewoon voor een goed voedingsschema en trainingsschema en neem de tijd. Spiermassa opbouwen is niet gedaan in anderhalve week.

Daarnaast is spieren opbouwen en vet verbranden slechts tegelijk mogelijk als je een beginner bent. Dan heb je er nog profijt van. Ben je al langer bezig met fitness zal je moeten kiezen. Of spieren opbouwen of vet verliezen.
 
Na 2 weken had je minimaal 4 kg droge spiermassa erbij moeten hebben en 2% minder vet.. ik denk dat je bent opgelicht
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Na 2 weken had je minimaal 4 kg droge spiermassa erbij moeten hebben en 2% minder vet.. ik denk dat je bent opgelicht

Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is??
 
Die visolie is een prima supplement.

Zie de rest als leergeld...
 
Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is??

Klopt! :p

De supplementen die je gekocht hebt, gaan niet voor meer spiermassa of vetverbranding zorgen.
Alleen de caffeine kan in dit geval voor wat meer uithoudingsvermogen zorgen maar of dit ook merkbaar is.. waarschijnlijk niet.
De N.O extreme had ook wat verschil kunnen maken als ze juiste doseringen hadden gebruikt. Helaas is het onder gedoseerd en doet het dus niks. Dit soort supplementen werkt ook niet bij iedereen.
 
Alleen de omega 3 is een goed supplement.
 
Omega 3 supplementen behoren tot de meest vervuilde supps, dus dit is best tricky om te zeggen ;)

Zeikerd.

Laat ik het beter zeggen: alleen goede omega 3 is een goed supplement.
 
Back
Naar boven