AndroidHealthClinic

N.O. Xplode en N.O. Shotgun in opspraak (levengevaarlijk???)

VPX No Shotgun and BSN Cell Mass Body Building Powders - Foreign Product Alert 2008-02-06 - Health Canada

dit is niet zo maar weg te wuifelen met de onzin dat er een concurrent twijfel wil zaaien!!!

en als je deze instanties niet vertrouwd omdat ze mss omgekocht zijn, dan kan je evenngoed stellen dat je al hun andere claims ook in twijfel trekt en kan je stellen dat alle producten, ook die zijn goedgkeurd, mss wel gevaarlijk zijn, want ja, ze zouden wel eens niet eerlijk kunnen zijn.

Dus wees eens wat meer op jullie hoede en wees rationeel.
"ik heb de importeur gesproken en deze zegt dat er niks aan de hand is"

O really???????

na het creatine monohydraat geval in de cell mass verbaast het me ook eigenlijk niks.
bsn=oplichters.

Omdat ik dit soort topics hilarisch vind.

Als er echt levensgevaarlijke stoffen inzitten dan horen we niets meer van BSN en VPX die worden kapot geclaimd.. Ik weet wel dat er een nieuwe Cellmass en Nitrix versie aankomt.. mss heeft dat er toch iets mee te maken.

Ik heb contact gehad met de importeur die op zijn beurt contact heeft met BSN en daar werdt het als "niets aan de hand afgedaan".

Als er echt levensgevaarlijke stoffen inzitten dan horen we niets meer van BSN en VPX die worden kapot geclaimd.. Ik weet wel dat er een nieuwe Cellmass en Nitrix versie aankomt.. mss heeft dat er toch iets mee te maken.

Ik heb contact gehad met de importeur die op zijn beurt contact heeft met BSN en daar werdt het als "niets aan de hand afgedaan".

Die worden kapotgeclaimd? Dus de australische overheid an de canadese die beslissen zomaar om cellmass te verbieden?

Maar laten we bsn geloven als ze zeggen dat er niks in zit he!

Inderdaad, hoeveel mensen hebben al dit product gebruikt en zweren erbij, duizenden, zoniet 10 duizenden, zoniet meer, dus als er echt iets aan de hand zou zijn geweest dan was het toch al eerder aan het licht gekomen... begrijp het niet.???

Ik hecht meer geloof aan een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de Canadese of Australische regering dan aan de verklaringen van een schimmig bedrijf zoals BSN. Hoe kan je nu blijven volhouden dat er niks aan de hand is?

Die gasten van BSN maken trouwens simpele berekeningen in zo'n geval: we kunnen er bvb nog 10.000.000 aan verdienen en een claim zal ons maximum 7.000.000 kosten, winst = 3.000.000 dus gaan ze er gewoon mee door. Dat zijn gangbare praktijken in die branche.

k begrijp, xxl, dat het voor jou geen pretje moet zijn in dit topic. Ik besef ook wel dat je eerlijk genoeg bent om juist te handelen. Tis idd moeilijk als BSN tegen je gaat liegnen.

Er wordt dan ook gemeld dat er "sporen" van coumarine inzitten.Dat betekent in principe,zo weinig dat ze er nog net in slagen om vast te stellen dat het er in zit.
Coumarine is niet vreselijk giftig,maar het is een receptplichtig geneesmiddel dus het mag niet zomaar in een voedingssupplement zitten.Ik denk dat het daarom is,dat de australiers er zo'n heisa van maken want echt gevaarlijk,zal normaal gesproken wel meevallen al weet ik niet hoeveel iemand die die spullen als supplement gebruikt,nu eigenlijk dagelijks naar binnen werkt...

Inderdaad, hoeveel mensen hebben al dit product gebruikt en zweren erbij, duizenden, zoniet 10 duizenden, zoniet meer, dus als er echt iets aan de hand zou zijn geweest dan was het toch al eerder aan het licht gekomen... begrijp het niet.???
neen dat is niet juist he.

er zijn in het verleden genoeg producten geweest die hun schadelijke effecten pas toonden na jaren.

Is het nu echt zo moeilijk de canadese en australische overheid meer te vertrouwen dan BSN, die er alle baat bij heeft te blijvne liegen??

Vreemd he dat BSN australie en canada niet voor de rechter daagt??!!

Ik hecht meer geloof aan een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de Canadese of Australische regering dan aan de verklaringen van een schimmig bedrijf zoals BSN. Hoe kan je nu blijven volhouden dat er niks aan de hand is?

Die gasten van BSN maken trouwens simpele berekeningen in zo'n geval: we kunnen er bvb nog 10.000.000 aan verdienen en een claim zal ons maximum 7.000.000 kosten, winst = 3.000.000 dus gaan ze er gewoon mee door. Dat zijn gangbare praktijken in die branche.

ZO werkt het dus niet in de USA>.. zodra iets bekend is moet een bedrijf het direct uit de handel nemen.. als een rechter erachter komt dat een bedrijf het bewiust heeft gedaan zijn ze er het haasje met miljarden claims....

Maar feit is wel dat er nieuwe versies aankomen... ik weet er het fijne ook verder niet van..

Er wordt dan ook gemeld dat er "sporen" van coumarine inzitten.Dat betekent in principe,zo weinig dat ze er nog net in slagen om vast te stellen dat het er in zit.
Coumarine is niet vreselijk giftig,maar het is een receptplichtig geneesmiddel dus het mag niet zomaar in een voedingssupplement zitten.Ik denk dat het daarom is,dat de australiers er zo'n heisa van maken want echt gevaarlijk,zal normaal gesproken wel meevallen al weet ik niet hoeveel iemand die die spullen als supplement gebruikt,nu eigenlijk dagelijks naar binnen werkt...

of er veel in zit of weinig doet er niet toe: bsn claimt dat het er niet in zit! dus ze liegen. Wat een verrassing!

ZO werkt het dus niet in de USA>.. zodra iets bekend is moet een bedrijf het direct uit de handel nemen.. als een rechter erachter komt dat een bedrijf het bewiust heeft gedaan zijn ze er het haasje met miljarden claims....

Maar feit is wel dat er nieuwe versies aankomen... ik weet er het fijne ook verder niet van..

Een bedrijf moet het pas uit de handel nemen alas de amerikaanse overheid, en de fda, ddaartoe beslissen. Dus ze trekken zich niks aan van australie en canada. JE WEET DIT!

Dit soort vervuiling moeten we gewoon niet hebben. Net als die creatine scam van ze. Gewoon boycotten, als we het allemaal braaf blijven kopen, dan is het logisch dat het de bedrijven niet interesseert.
Dat het een keer gebeurt.....alla.....maar dit is niet de eerste keer dat ik de naam BSN voorbij hoor schieten. Ik vind die sup-industrie maar klote af en toe. Stelletje onverantwoorde eikels. Ik wil mijn producten graag schoon....

en ja, ik kan me hier boos om maken.

Ben je een keer hard in je poepertje genomen door iemand van BSN of zo? Je reageert wel erg fel hier. Sporen kunnen er ook per ongeluk in komen, zoals dat met voedingsmiddelen ook kan gebeuren. Verder gebruik ik geen producten van BSN (ze maken geen kipfilet of rundergehakt volgens mij), dus het zal me verder aan mijn reet roesten. XXL heeft wel juist gereageerd zo.

Ik heb nog nooit BSN producten gebruikt.
Ik hoor gewoon te vaak verhalen over sup vervuilingen en dat moet eens afgelopen zijn. Het is niet de eerste keer....
Maargoed, ik hou het verder wel hierbij. Ben toch niet in een beste bui.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven