Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
BSN SUCKS!
zo goed?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd gast, take a chill pill. Je loopt hier maar te razen en te tieren...ja daar is het al uit de handel genomen!!!!!! Vervolgens laten enkele simpele links zien dat het nog volop te koop is.![]()
Wow, somebody needs a chillpill..haha complottheoriën, zit je aan de LSD Keihard
Gewoon niet kopen he, wat derest doet maakt u portomonnee toch nie?
wat wil "+ 1 " zeggen?
ah, dat weet ik dan ook weer.Dat hij het er mee eens is maar te lui is om wat zinnings verder te zeggen.
Op dat argument werd reeds gereageerd. Lees mss eens de topic??!! Bsn zal blij zijn dat mensen zoals jij hun producten verdedigen, zonder daarvoor betaald te worden? Het is door mensen als jij dat er nep-en gevaarlijke producten worden verkocht omdat, zelf als het bewezen wordt dat ze gevaarlijk of nep zijn, toch nog gekocht worden.

so what? de manier waarop je reageerde rechtvaardigt mijn antwoord. Je verdedigd mss de productne niet van BSN maar valt wel iemand aan die aantoont dat BSN aan het klooien is.Lees zelf het topic eens, ik heb al eerder aangegeven helemaal geen BSN producten te gebruiken.![]()
Zo, net weer even een potje No Xplode besteld. Daar ga ik altijd héérlijk op..![]()
jij toont helemaal niks aan.so what? de manier waarop je reageerde rechtvaardigt mijn antwoord. Je verdedigd mss de productne niet van BSN maar valt wel iemand aan die aantoont dat BSN aan het klooien is.
Iemand gaan beledigen is een vorm van onmacht.tja, het placebo-effect is altijd het sterkst bij domme mensen. Iemand die een product koopt van een bedrijf met dergelijke reputatie kan je moeilijk anders omschrijven.
jij toont helemaal niks aan.
Iemand gaan beledigen is een vorm van onmacht.

Ik toon inderdaad niks aan. De australische en Canadese labs toonden het aan!!!!!!!!!!!!!
Iemand beledigen is ook een vorm van frustatie als blijkt dat anderen zo dom zijn dat ze zelf heel makkelijke info niet kunnen verwerken.

Hallo iedereen.
Mijn nick is "keihard" omdat ik altijd keihard train. Hardcore klonk beter maar was al ingenomen
Mijn stats zijn 178 cm/ 81 kilo / 13 a 12 % BF vermoed ik