MuscleMeat

N.O. Xplode en N.O. Shotgun in opspraak (levengevaarlijk???)

vandaar dat die ronnie coleman altijd met zijn hoofd schud

idd gast, take a chill pill. Je loopt hier maar te razen en te tieren...ja daar is het al uit de handel genomen!!!!!! Vervolgens laten enkele simpele links zien dat het nog volop te koop is. :rolleyes:

Wow, somebody needs a chillpill..haha complottheoriën, zit je aan de LSD Keihard???
Gewoon niet kopen he, wat derest doet maakt u portomonnee toch nie?

idd gast, take a chill pill. Je loopt hier maar te razen en te tieren...ja daar is het al uit de handel genomen!!!!!! Vervolgens laten enkele simpele links zien dat het nog volop te koop is. :rolleyes:

Op dat argument werd reeds gereageerd. Lees mss eens de topic??!! Bsn zal blij zijn dat mensen zoals jij hun producten verdedigen, zonder daarvoor betaald te worden? Het is door mensen als jij dat er nep-en gevaarlijke producten worden verkocht omdat, zelf als het bewezen wordt dat ze gevaarlijk of nep zijn, toch nog gekocht worden.

Wow, somebody needs a chillpill..haha complottheoriën, zit je aan de LSD Keihard???
Gewoon niet kopen he, wat derest doet maakt u portomonnee toch nie?

dit is een forum. Dit is een deel van het forum over supplementen. In dit deel praat je over wat er omgaat in dat wereldje. Dat deed ik. Je vind het niet vreemd dat labs van australische en canadese overheid dit product als classe I gevaarlijk vinden? Ah neen, die doen dat voor de lol. En bsn die zegt dat het niet gevarlijk is, die moet je geloven, natuurlij. ze logen ook niet over welke creatine er in cellmass zat.

Het blijft me verbazen hoe je kan zeggen dat ik aan het razen ben. De waarschuwing werd niet zomaar door de eerste de beste gegeven he!!!!

het gaat hier om een product dat door miljoenen mensen wordt gekocht. De impact op de maatschappij kan heel groot zijn.

Op dat argument werd reeds gereageerd. Lees mss eens de topic??!! Bsn zal blij zijn dat mensen zoals jij hun producten verdedigen, zonder daarvoor betaald te worden? Het is door mensen als jij dat er nep-en gevaarlijke producten worden verkocht omdat, zelf als het bewezen wordt dat ze gevaarlijk of nep zijn, toch nog gekocht worden.

Lees zelf het topic eens, ik heb al eerder aangegeven helemaal geen BSN producten te gebruiken. :rolleyes:

Lees zelf het topic eens, ik heb al eerder aangegeven helemaal geen BSN producten te gebruiken. :rolleyes:
so what? de manier waarop je reageerde rechtvaardigt mijn antwoord. Je verdedigd mss de productne niet van BSN maar valt wel iemand aan die aantoont dat BSN aan het klooien is.

Zo, net weer even een potje No Xplode besteld. Daar ga ik altijd héérlijk op.. ;)

Ja ik ben bijna net zo dom als de australische en canadese overheid :roflol:

so what? de manier waarop je reageerde rechtvaardigt mijn antwoord. Je verdedigd mss de productne niet van BSN maar valt wel iemand aan die aantoont dat BSN aan het klooien is.
jij toont helemaal niks aan.

tja, het placebo-effect is altijd het sterkst bij domme mensen. Iemand die een product koopt van een bedrijf met dergelijke reputatie kan je moeilijk anders omschrijven.
Iemand gaan beledigen is een vorm van onmacht.

jij toont helemaal niks aan.

Iemand gaan beledigen is een vorm van onmacht.

Ik toon inderdaad niks aan. De australische en Canadese labs toonden het aan!!!!!!!!!!!!!

Iemand beledigen is ook een vorm van frustatie als blijkt dat anderen zo dom zijn dat ze zelf heel makkelijke info niet kunnen verwerken.

• Topic Starter Topic Starter
ik koop het niet meer.. heb togh betere producten gevonden voor minder geld...

ik snap wat xxl enz. zeggen dat het raar is dat een giftig nogsteeds word verkocht, maar aan de andere kant best zorgwekkend dat dit gemeld word door de overheid van 2 landen...
Ik vind het heel slecht van deze bedrijven... en ook gewoon dat BSN de rechtzaak over de Creatine in cellmass heeft verloren... schandalig...

PS: Australie is FOKKIN DUUR GEK!!!!!! :P:P:P

Ik toon inderdaad niks aan. De australische en Canadese labs toonden het aan!!!!!!!!!!!!!

Iemand beledigen is ook een vorm van frustatie als blijkt dat anderen zo dom zijn dat ze zelf heel makkelijke info niet kunnen verwerken.

Jij denkt dat een bedrijf wereldwijd supplementen mag/blijft verkopen die levensgevaarlijk zijn alleen omdat ze een monsterlobby hebben. En dan noem je mij dom ???

Hallo iedereen.
Mijn nick is "keihard" omdat ik altijd keihard train. Hardcore klonk beter maar was al ingenomen :)

Mijn stats zijn 178 cm/ 81 kilo / 13 a 12 % BF vermoed ik

Ga jij maar "keihard" trainen kerel. Misschien moet je eens wat meer Syntha6 of True Mass nemen. Wie weet groei je dan wel.. :laugh:

Terug
Naar boven