AndroidHealthClinic

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Als je toch roids gaat halen kun je net zo goed wat doneren naar moi. Kan ik weer wat kgs beef inslaan
 
Sinds wanneer spreken ze in België Engels? Praat gewoon normaal Nederlands.
Terecht punt overigens.
Normaal Nederlands? Ik versta geen kut van Hollanders, West- en Oost Vlamingen, en Limburgers praten kapot traag. Voor wie of wat zou ik normaal Nederlands moeten praten?
 
Jeetje ben jij de grappenmaker van de plaatselijke bingoclub ofzo?
:roflol:
Ik dacht even dat ik de enige was die aan het cringen was.
Oke, oke, ik heb m'n eigen post nog eens gelezen en moet jullie gelijk geven. Totaal niet grappig en bovendien geen meerwaarde. :sorry:
Ookal ben ik Belg, atleast u are making some gains brah with dem presses. Mirin hard.
Normaal Nederlands? Ik versta geen kut van Hollanders, West- en Oost Vlamingen, en Limburgers praten kapot traag. Voor wie of wat zou ik normaal Nederlands moeten praten?
Oke, oke, je hebt een punt v.w.b. verstaan betreft (althans, Hollanders vind ik prima verstaanbaar), maar ik heb het niet zozeer over verstaan. Ik zie enkel even de meerwaarde niet in waarom je opeens op het Engels over gaat. Mocht je nou iemand citeren of een Engelstalig artikel aanhalen, snap ik het nog.
 
Dat is omdat Belgisch te moeilijk is voor ons domme ‘Ollanders :D
 
Oke, oke, je hebt een punt v.w.b. verstaan betreft (althans, Hollanders vind ik prima verstaanbaar), maar ik heb het niet zozeer over verstaan. Ik zie enkel even de meerwaarde niet in waarom je opeens op het Engels over gaat. Mocht je nou iemand citeren of een Engelstalig artikel aanhalen, snap ik het nog.
Jouw naam is in het Engels, i rest my case :trollface:
 
Fuck. Eeeeh ik spreek ook Engels :flexgrin:
 
Zo is het wel goed geweest, het moet niet gekker worden.
 
FUCKING ETEN JONGE. "3000kcal en je komt niet aan? 4000kcal en je komt niet aan? DAN EET JE ER 5000. WHATEVER IT TAKES GODDAMIT.

Als ik 5000 kcal moest eten elke dag om aan te komen, dan had ik lekker een andere sport uitgekozen.
 
Stop met dit nutteloze topic te bumpen. TS is al 3 weken niet meer op DBB geweest.
 
Back
Naar boven