MuscleMeat

Na 2 jaar geen resultaat

late reactie maar...
1m85 en 60kg?
En dan beginnen slikken / spuiten???

Dit komt nooit goed.
Leer eens defitg ETEN en VREET je vol.
Ook niet te clean eten maar duw er maar een paar pizza ed in...
Jezus, hoe kan jij nog functioneren op dat gewicht met die lengte?

Je snapt het niet. Weet je wel niet wat eten kost? TS kan tenminste rekenen: het is dus veel goedkoper in het geheel te stoppen met eten en in plaats daarvan AAS te gaan gebruiken:
Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.

Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.
Maar oké, TS laat AAS eventjes voor wat het is. Eerst eventjes beter eten en trainen voordat de spuit er alsnog in gaat.

Dat hebben we ook niet gezegd. Eleiko en ik zeggen enkel dat hij ook al vorderingen zou maken indien hij ten minste al deftig zou trainen. Dat kan je gerust door normaal te eten en eiwitten te supplementeren.

Hij eet volgens mij niet normaal. Hij eet gewoon veel te weinig. en dan gaat er met deftig trainen ook maar zeer weinig groei in zitten.

Natuurlijk goed trainen en te weinig eten is beter dan slecht trainen en te weinig eten.

Zijn jullie hier nu nog steeds bezig over dat hij meer moet eten?

Mijn tip is meer eten en na het eten ga je eten :) ik woog 65 kg bij 1.90 toen ik begon

Mijn tip is meer eten en na het eten ga je eten :) ik woog 65 kg bij 1.90 toen ik begon

En jij kon nog rechtstaan???
Serieus...
Ik woog 65 toen ik 12 of 13 was ofzo...
Nooit gesnapt hoe je je goed in je vel kunt voelen bij zo een lengte en zo een laag gewicht

En jij kon nog rechtstaan???
Serieus...
Ik woog 65 toen ik 12 of 13 was ofzo...
Nooit gesnapt hoe je je goed in je vel kunt voelen bij zo een lengte en zo een laag gewicht

Als je niet anders weet voel je je niet slechter, ik woog onder de 50 kilo tot me 16de

Ondertussen komt de TS al niet meer langs.

Die Belgen constant met hun 'deftig trainen'. Ik heb één keer in galakostuum getraind, dat was best kut kan ik je zeggen. Jasje uit gedaan, voordat dat in de kreuk lag. Enige voordeel is dat een galakostuum doorgaans een strikje heeft in plaats van een stropdas, dat zit wat minder in de weg.

Die Belgen constant met hun 'deftig trainen'. Ik heb één keer in galakostuum getraind, dat was best kut kan ik je zeggen. Jasje uit gedaan, voordat dat in de kreuk lag. Enige voordeel is dat een galakostuum doorgaans een strikje heeft in plaats van een stropdas, dat zit wat minder in de weg.
Jeetje ben jij de grappenmaker van de plaatselijke bingoclub ofzo?

Is geen grap. Tijdens een galadiner heb ik tussendoor ooit met een maat ff snel DB Shoulder Presses gedaan, omdat we daarvoor geen tijd meer hadden het schema af te maken.
Ookal ben ik Belg, atleast u are making some gains brah with dem presses. Mirin hard.

Terug
Naar boven