Fitness Seller

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

We kunnen lang spreken over het nut van voeding , feit blijft als je 1.85 bent en 60 kg weegt krijg je structureel te weinig voeding binnen . Mijn advies voor ts is om bij te gaan houden wat hij op een dag eet en vannuit daar zijn voeding aan te passen.Sportscholen zijn bevolkt met dunne mannetjes die beweren genoeg te eten ,maar als je vraagt wat ze eten op een dag kunnen kunnen ze je niet vertellen : wat,hoeveel en hoe freqeunt gegeten word ...
 
Niemand ontkent ook dat voeding een belangrijke factor is, het is alleen niet de belangrijkste factor, helaas. Misschien heb je er overheen gelezen, maar zoals eerder gezegd:

Calories do not stimulate muscle growth.

Je moet genoeg eten om je lichaam de mogelijkheid te geven om te herstellen, dat is een feit. Maar meer eten betekent niet meer spiergroei.

Als onze voorouders na een fysiek zware dag met gevechten tegen wilde tijgers, 10km rotsklimmen en vervolgens 50x 20 seconde all out sprints om een stel eenden te vangen voor het avondeten PER SE een caloric surplus van 500 of 1000 nodig zouden hebben om de volgende ochtend uberhaupt op te kunnen staan, zouden wij nu dan nog allemaal bestaan?

Het lichaam is VEEL efficienter en zuiniger dan wij durven te denken.

In geval van TS is het wel de belangrijkste factor.
 
Het lichaam functioneert vernuftiger dan dat jij en blijkbaar velen denken.

Om maar een versimpelt voorbeeld te geven:

5 kg spiermassa (spiereiwit) winst in een jaar is 14 gram per dag. Daarbij zijn aminozuren in het lichaam constant in beweging. Dus wat nu in je grote teen aan ‘eiwit’ zit kan volgende week in je biceps zitten.

Kortom, het kan. En in elk geval zou TS met goede training een compleet andere fysiek hebben gehad ondanks mogelijke ondervoeding, maar dat had ik al eerder geschreven. De enige die dit ondersteunen zijn de weinigen hier met relevante kennis.

En hoeveel spiermassa kan je aanzetten als je 0 gram per dag aankomt?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
gewoon simpel kom je niet aan dan moet je vreten :eating: vreten:eatmeat: vreten :burger:
 
6 pagina's over eten is in dit geval ook een beetje overdreven en hierin schuilt waarschijnlijk slechts een deel van het probleem. Als je je spieren de juiste stimulans geeft, zal HOE DAN OOK enige adaptatie plaats vinden in de vorm van hypertrofie. Als je er na twee jaar "trainen" nog steeds zo uitziet als jij, denk ik dat van stimulatie geen sprake is.

Calories DO NOT stimulate muscle growth. Training does.

Meer calorien betekent niet per se meer spiergroei.

It must be true when it’s written in English
 
Im gebruik Samsung health om na te gaan hoeveel calorieën ik eet.

4 croissants vlak voor de workout:
400 cal *4

ALLES qua voeding staat daarin: eet gezond en evenwichtig. Een Bodybuilder wordt je niet op een paar maand tijd.

Ongezond leven en dan nog eens intens trainen is onmogelijk vol te houden over 8 jaar.

Laat bloed trekken om na te gaan of er defficiënten in het bloed aanwezig zijn. Alles heeft een biochemische functie in ons lichaam.

Zelf is mijn huid er aanzienlijk op vooruit gegaan door plantaaardige onverzadigde oliën in te nemen en bovendien ben ik niet meer zo vergeetachtig als de shredded guy van vroeger.

Testosteron lost bovendien alleen op in vetten. Dit wordt vrijgezet tijdens cardio training, denk ik.

Ik gebruik wel steeds grote hoeveelheden zink om gymno/acne uitbraken te vermijden. Ook is dit middel libido verhogend na een zware workout en je krijgt er meer spiermassa van.

Kort: ga naar de dokter om te kijken of u wel evenwichtig eet en geen tekorten hebt.

Sticky: doe eens ten minste de moeite om ALLES wat je eet via een handige app bij te houden.

Alle overbodige caloriën moet je met lichte cardio kwijtraken. Wandelen met je lief of hond, lopen, fietsen in de bergen,..

Dat is wat bij mij helpt.
 
late reactie maar...
1m85 en 60kg?
En dan beginnen slikken / spuiten???

Dit komt nooit goed.
Leer eens defitg ETEN en VREET je vol.
Ook niet te clean eten maar duw er maar een paar pizza ed in...
Jezus, hoe kan jij nog functioneren op dat gewicht met die lengte?
 
late reactie maar...
1m85 en 60kg?
En dan beginnen slikken / spuiten???

Dit komt nooit goed.
Leer eens defitg ETEN en VREET je vol.
Ook niet te clean eten maar duw er maar een paar pizza ed in...
Jezus, hoe kan jij nog functioneren op dat gewicht met die lengte?

Volgens sommigen is eten het problem niet :D
 
Back
Naar boven