MuscleMeat

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Nogmaals, ik krijg er niet meer naar binnen. Met shakes zou dit wel mogelijk moeten zijn denk ik, ik zal even rondneuzen en een goede weightgainer shake zoeken.

Ik ben 21 trouwens.
 
Nogmaals, ik krijg er niet meer naar binnen. Met shakes zou dit wel mogelijk moeten zijn denk ik, ik zal even rondneuzen en een goede weightgainer shake zoeken.

Ik ben 21 trouwens.
Waarom krijg je niet meer naar binnen?
 
Omdat mijn eetlust minimaal is tussen maaltijden, zelfs eiwitshakes komt me bijna me strot uit.

Maar ik ga de aankomende maanden 3/4 keer per week sporten, samen met eiwit, koohlydraten en creatine shakes om mijn dagelijkse kcal toch omhoog te krijgen.
 
Omdat je te weinig eet, ben je stom ofzo?
Jij hebt ook wel erg makkelijk praten. NOGMAALS: Ik ben erg (té) slank, mijn maag zal dus niet net zo groot zijn als de jouwe dus krijg ik minder binnen. Ter referentie, de omtrek van mijn buis is een schramele 65cm.

Ik had gehoopt hier redelijke en behulpzame reacties te krijgen, maar zelfs op een specifieke bodybuilding forum wordt ik neergehaald, fijn!
 
Jij hebt ook wel erg makkelijk praten. NOGMAALS: Ik ben erg (té) slank, mijn maag zal dus niet net zo groot zijn als de jouwe dus krijg ik minder binnen. Ter referentie, de omtrek van mijn buis is een schramele 65cm.

Ik had gehoopt hier redelijke en behulpzame reacties te krijgen, maar zelfs op een specifieke bodybuilding forum wordt ik neergehaald, fijn!
Ik had exact dezelfde stat als jij 1 jaar en 4 maanden geleden, zat ik toen te janken nee toch. Ga eten, geen weightgainers gewoon fuarking eten. Rijst, pasta, aardappelen, brood, vlees, vis , groenten, fruit , noten GA FUCKING ETEN. Ik haal jou niet neer je wilt gewoon horen dat je op magische wijze spiermassa gaat bijkomen zonder veel te eten en gaat niet gebeuren. Deal with it.
 
Ik had exact dezelfde stat als jij 1 jaar en 4 maanden geleden, zat ik toen te janken nee toch. Ga eten, geen weightgainers gewoon fuarking eten. Rijst, pasta, aardappelen, brood, vlees, vis , groenten, fruit , noten GA FUCKING ETEN. Ik haal jou niet neer je wilt gewoon horen dat je op magische wijze spiermassa gaat bijkomen zonder veel te eten en gaat niet gebeuren. Deal with it.
+1
 
Jij hebt ook wel erg makkelijk praten. NOGMAALS: Ik ben erg (té) slank, mijn maag zal dus niet net zo groot zijn als de jouwe dus krijg ik minder binnen. Ter referentie, de omtrek van mijn buis is een schramele 65cm.

Ik had gehoopt hier redelijke en behulpzame reacties te krijgen, maar zelfs op een specifieke bodybuilding forum wordt ik neergehaald, fijn!

De reden voor deze reacties is gewoon omdat deze info ook zonder je vraag vrij makkelijk te vinden was. Zowel op dit forum als elders op het net.

Bereken om te beginnen al eens uit wat je onderhoud nu is qua KCAL. Probeer daarna aan de hand van het schema van marina1975 bij te houden wat je eet. Dan zal je al een stuk wijzer zijn en dan ga je zien dat je hoogstwaarschijnlijk een stuk meer kcal moet gaan eten. Een weightgainer is dan een optie, maar is vaak zonde van je geld omdat je dat zelf een pak goedkoper kan maken.

Daarnaast is het adhv de weinige info die je geeft ook een zekerheid dat je veel te weinig traint. Twee keer per week is echt veel te weinig als je wil bijkomen in massa. Ook hier weer: check de juiste forumsectie en pas een schema toe.

In het begin lijkt het allemaal vrij veel info, maar het is echt geen rocketscience. Daarnaast wordt het je natuurlijk niet in de schoot geworpen en ga je het zelf allemaal moeten doen.

Succes er mee alleszins.
 
De reden voor deze reacties is gewoon omdat deze info ook zonder je vraag vrij makkelijk te vinden was. Zowel op dit forum als elders op het net.

Bereken om te beginnen al eens uit wat je onderhoud nu is qua KCAL. Probeer daarna aan de hand van het schema van marina1975 bij te houden wat je eet. Dan zal je al een stuk wijzer zijn en dan ga je zien dat je hoogstwaarschijnlijk een stuk meer kcal moet gaan eten. Een weightgainer is dan een optie, maar is vaak zonde van je geld omdat je dat zelf een pak goedkoper kan maken.

Daarnaast is het adhv de weinige info die je geeft ook een zekerheid dat je veel te weinig traint. Twee keer per week is echt veel te weinig als je wil bijkomen in massa. Ook hier weer: check de juiste forumsectie en pas een schema toe.

In het begin lijkt het allemaal vrij veel info, maar het is echt geen rocketscience. Daarnaast wordt het je natuurlijk niet in de schoot geworpen en ga je het zelf allemaal moeten doen.

Succes er mee alleszins.

Bedankt voor je reactie. Het een en ander is mij wel duidelijk nu. Ik ga het voedingschema en een trainingsschema erbij pakken.
 
Jij hebt ook wel erg makkelijk praten. NOGMAALS: Ik ben erg (té) slank, mijn maag zal dus niet net zo groot zijn als de jouwe dus krijg ik minder binnen. Ter referentie, de omtrek van mijn buis is een schramele 65cm.

Ik had gehoopt hier redelijke en behulpzame reacties te krijgen, maar zelfs op een specifieke bodybuilding forum wordt ik neergehaald, fijn!

Na deze post besef ik ineens dat jij wel een shotje test kan gebruiken, ik zeg doen!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Jij hebt ook wel erg makkelijk praten. NOGMAALS: Ik ben erg (té) slank, mijn maag zal dus niet net zo groot zijn als de jouwe dus krijg ik minder binnen. Ter referentie, de omtrek van mijn buis is een schramele 65cm.

Ik had gehoopt hier redelijke en behulpzame reacties te krijgen, maar zelfs op een specifieke bodybuilding forum wordt ik neergehaald, fijn!

Laat ze maar. (ze hebben wel gelijk maar op de manier waarop vaak wordt gereageerd spreekt boekdelen)

Mijn advies aan je;

- Minimaal 3 a 4 keer per week gaan trainen
-Splittraining dus bijv dag 1 Borst/Biceps, Dag 2 Schouders/Triceps bijv
-Pyramide gewijs trainen (dus steeds meer gewicht gebruiken)
-PROBEER echt, toch om de 2 uur wat te eten. Als je dat volhoudt dan gaat je maag eraan wennen en kun je vanzelf steeds meer gaan eten (en dus bijkomen), dus langzaam opvoeren.
-Neem weightgain shakes erbij (2 per dag) met extra bananen.
-Eet zoveel als je kunt (zelfs pizza en friet) je moet bijkomen in gewicht en als daar regelmatig wat junkfood tussen zit is dat geen probleem. Het gaat erom dat je moet bijkomen, en met alleen maar schone voeding is dit gewoon moeilijker.
-Pak geen anabolen!! daar heb je nu niks aan. Eerst moet je een stabiele basis zien op te bouwen, daar gaat tijd in zitten
-Laat je niet gek maken door anderen en ga ervoor.

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Als je niet veel kan eten moet je easy kcal eten.
Paar keer per dag eetlepel olijfolie bv als je ze moet drinken i.p.v. eten.
 
Ik zou gaan eten of is dat al gezegd?
 
Eerst even een foto plaatsen van je fysiek met briefje met de naam van deze site erop, anders geloof ik je niet.

60kg op een lengte van 1.85 na 2 jaar trainen is haast onmogelijk. Ook al eet je minder dan 3k Kcal, dan zou je alsnog door noob gains
aankomen ook gelet op je leeftijd. Kan natuurlijk ook dat je een natuurlijk testosteron tekort hebt.
 
Laat ze maar. (ze hebben wel gelijk maar op de manier waarop vaak wordt gereageerd spreekt boekdelen)

Mijn advies aan je;

- Minimaal 3 a 4 keer per week gaan trainen
-Splittraining dus bijv dag 1 Borst/Biceps, Dag 2 Schouders/Triceps bijv
-Pyramide gewijs trainen (dus steeds meer gewicht gebruiken)
-PROBEER echt, toch om de 2 uur wat te eten. Als je dat volhoudt dan gaat je maag eraan wennen en kun je vanzelf steeds meer gaan eten (en dus bijkomen), dus langzaam opvoeren.
-Neem weightgain shakes erbij (2 per dag) met extra bananen.
-Eet zoveel als je kunt (zelfs pizza en friet) je moet bijkomen in gewicht en als daar regelmatig wat junkfood tussen zit is dat geen probleem. Het gaat erom dat je moet bijkomen, en met alleen maar schone voeding is dit gewoon moeilijker.
-Pak geen anabolen!! daar heb je nu niks aan. Eerst moet je een stabiele basis zien op te bouwen, daar gaat tijd in zitten
-Laat je niet gek maken door anderen en ga ervoor.

Succes!

Kijk, daar heb ik wat aan! Ik zal jouw advies zeer serieus nemen. Om even aan te geven hoe het zit, ik eet gemiddeld 3 keer per week fastfood (eet wat de pot schaft) en dat sinds ik het me kan herinneren. Het is voor mij erg moeilijk om aan te komen. Ik wist eerlijk gezegd niet dat dit zo'n invloed kon hebben op het bouwen van spiermassa. Dus daarvoor bij deze mijn excuus als ik dé noob ben op dit forum.

Anabolen zal ik dan ook zeker niet nemen. Het kan toch gevaarlijk zijn en als het wordt afgeraden blijf ik er vanaf.

Hierbij ook nog een foto van mijzelf. Ik hoop dat ik na een paar maanden / jaar toch nog een betere after-foto kan krijgen, dat is nu toch echt wel mijn doel.

IMG_20180603_191651.jpg
 
Bedankt voor alle reacties, dit is in ieder geval een troll account.
:roflol::roflol:

Voedingstips:
- Tijdens je training een grote bidon water met 80 gram dextro er door heen;
- Direct na je training een stuk fruit en carbs shake (evt. chocomel) + whey;
- Binnen 2 uur na je training een volwaardige maaltijd;
- Tussen de maaltijden een handje noten, lepel pindakaas, lepel olijfolie;
- Kwark voor het slapengaan, in jouw geval volle kwark;
- Ook gewoon 'slechte' voeding / simpele carbs pakken;
- Vette vis;
- Producten hoog in kcal zijn noten, pindakaas, tahin, spekkoek, halva, 'slechte' toetjes;
- Kcal uit drinken halen;
- Voor volle i.p.v. halfvolle/magere producten gaan;
- BBQ (= veel vlees) met saus, incl. stokbrood met kruidenboter, pindasaus, drankje erbij. :meal:
 
Misschien ben je een soyboy met low T?
 
Ik ben wel van plan een bloedtest te doen, onder andere voor mijn testosteron gehalte. Zo weet ik of ik supplementen voor bepaalde vitaminen, mineralen etc. nodig heb.
 
Back
Naar boven