Fitness Seller

Na 2 jaar geen resultaat

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor alle reacties, dit is in ieder geval een troll account.

Zoals ik al zei heb ik tot een jaar geleden altijd 3 dagen per week getraint, ook zonder resultaat. Hierdoor is mijn motivatie gezakt en ben ik twee keer per week gaan trainen. Ik zie het wel weer zitten om drie keer per week te trainen, en ga dat ook zeker weer doen als ik weet hoe ik op een juiste manier mijn levensstijl kan aanpassen zodat ik wél massa kan opbouwen.

Wat ik dus begrijp is dat ik alle supplementen moet laten liggen en enkel eiwitten (shakes/eten) moet gaan nemen. Ik woon inderdaad nog thuis en een wat de pot schaft, dus zal met shakes of extra eten meer eiwitten naar binnen moeten werken. Daarnaast zou dit voor de meeste een raar begrip zijn, maar ik kan écht niet zoveel kcal naar binnen werken, 3000kcal per dag is ongeveer mijn maximum.

Nu zijn er ook shakes met eiwitten én koohlydraten, is dat misschien iets? En raadt iemand een specifiek merk en type shake aan voor mijn doeleind?

thnx!

Voor iedereen die hier serieus op reageert... Volgens mij hebben die deze zit gemist;)
 
Voor iedereen die hier serieus op reageert... Volgens mij hebben die deze zit gemist;)

Ik heb het gezien,dacht dat het om een schrijffout ging en dat een ,geen moest zijn.
 
Geen aannames doen in trollenland Johny, dat kost je je tijd en leven:p

Goeie troll dan. zelfs met fotos en al :) trollen,ze moeten er maar zin in hebben om er zelf zoveel moeite in te stoppen :)
 
wat een fysiek man zou hele pallet chocmellllllll in slaan voor goede gainzzzz :o
 
Het advies wat je mischien niet wilt is dat je te weinig eet en compound gericht moet gaan trainen.
Geen roids, geen sups, geen shakes maar echt eten.
Dit heeft tijd nodig om te wennen maar moet lukken.
Genoeg mensen geholpen die ook op jouw gewicht starte (of lichter) die nu rond de 80 tot 100 kg zijn.
 
Imo heeft het niet boeken van spiermassa winst weinig te maken met zijn voeding, maar (vrijwel) alles met zijn manier van trainen.

Kijk naar zijn foto, dat zegt voor de meer gevorderden hier toch wel genoeg hoop ik.

TS, je traint met veel te weinig intensiteit en regelmaat, wat ik je brom.

Focus op compound oefeningen met vrije gewichten, progressive overload, 6-8 reps per set en niet teveel sets per spiergroep. Kleine spiergroepen 5-7 werksets en grote spiergroepen 7-9 werksets per week.

Schema van je vriend zou ik overigens direct in de prullenbak gooien.

Ik ben er zeker van dat het aan voeding EN training ligt.
 
Ach als ik naar jouw resultaat kijk en naar de mijne weet ik wel van wie ik advies zou aannemen...;)
Te weinig eten = onmogelijk om spiermassa op te bouwen. Je kan met zo goed als elk programma gains maken als je novice bent, hoe slecht dat het ook is.
 
Mijn excuus, bedoelde dat dit GEEN troll account is...

Het is mij allemaal zeer duidelijk nu. Ik zal een goede trainingsschema (5x5 o.i.d) nemen en vooral beter gaan eten. Naast dat ik student ben, woon ik ook gewoon nog thuis. Dus elke dag vis, rijst, kip etc. te eten zal voor mij iets te duur zijn. Ik zal vooral gaan eten wat de pot schaft en overstappen naar "volle" producten, volle kwark, brinta en olijfolie zou al een eerste stap moeten zijn.

Ik zal ook goed gaan bijhouden hoeveel kcal ik elke dag door mijn mik gooi zodat ik kan verhogen. Mij werdt aangeraden om 2500kcal per dag te consumeren, dit op basis van mijn gewicht en lengte.

Nogmaals bedankt allen, hier kan ik wat mee!
 
Als je nog thuis woont hou je toch juist meer geld over voor eten?
 
Te weinig eten = onmogelijk om spiermassa op te bouwen. Je kan met zo goed als elk programma gains maken als je novice bent, hoe slecht dat het ook is.

Natuurlijk heb je gelijk dat er gegeten moet worden om spiermassa winst te boeken, ik heb nergens geschreven dat ik vind van niet.

Als je echter de fysiek van TS bekijkt dan zie je dat hij in de afgelopen 3 jaar niets heeft opgebouwd. Ondanks dat hij de afgelopen 3 jaar onvoldoende heeft gegeten, met de juiste training had hij er heel anders uitgezien.

Inmiddels heeft TS het één en ander opgepikt begrijp ik dus over een jaar een compleet andere fysiek...
 
Rijst/kip is juist goedkoop :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn excuus, bedoelde dat dit GEEN troll account is...

Het is mij allemaal zeer duidelijk nu. Ik zal een goede trainingsschema (5x5 o.i.d) nemen en vooral beter gaan eten. Naast dat ik student ben, woon ik ook gewoon nog thuis. Dus elke dag vis, rijst, kip etc. te eten zal voor mij iets te duur zijn. Ik zal vooral gaan eten wat de pot schaft en overstappen naar "volle" producten, volle kwark, brinta en olijfolie zou al een eerste stap moeten zijn.

Ik zal ook goed gaan bijhouden hoeveel kcal ik elke dag door mijn mik gooi zodat ik kan verhogen. Mij werdt aangeraden om 2500kcal per dag te consumeren, dit op basis van mijn gewicht en lengte.

Nogmaals bedankt allen, hier kan ik wat mee!

Begin maar gewoon met te eten zoals je het nu ook doet. Maar ergens tussen na het trainen en voor het slapen mik je er 500g volle kwark en 50g pindanootjes in (800-900 kcal extra).

Zak euroshopper pindanootjes van een pond waarmee je dan 10 dagen doet kost iets van 1,50 euro. Dus 15 cent per dag.
Bak volle kwark kost een euro. Dus voor 1,15 euro per dag ben je voorlopig klaar.

Kijk enkele weken wat dit doet. Waarschijnlijk kom je gewoon lekker aan, maar mocht dit nog niet het geval zijn pak je er nog een half litertje volle chocomel bij voor na het trainen.
Het hoeft allemaal niet heel duur te zijn. Gewoon doorpakken nu en gaan!

Naarmate de tijd vordert en je resultaat begint te boeken zul je gemotiveerd raken om je voeding verder te verbeteren.

succes
 
Geen paar euro per dag voor voeding, hoeveel denkt TS dat AAS gekost zou hebben dan? :scratch:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Geen paar euro per dag voor voeding, hoeveel denkt TS dat AAS gekost zou hebben dan? :scratch:

Als ik alles zelf zou moeten betalen (rijst, kip, etc.) zou ik makkelijk over de 3 euro per dag heen zitten. 3 x 30 = €90 per maand. Per jaar dus €1080, AAS zou wat goedkoper zijn aangezien je dat zeker geen heel jaar doet. Maar daarbuiten gelaten hou ik AAS even voor wat het is en ga ik mij focussen op beter eten en beter trainen.

Ik zal inderdaad beginnen met noten en volle kwark, eventueel een extra shake eiwitten / koohlydraten voor het geval ik dat niet uit mijn dagelijkse eetpatroon kan halen.
 
Imo heeft het niet boeken van spiermassa winst weinig te maken met zijn voeding, maar (vrijwel) alles met zijn manier van trainen.

Kijk naar zijn foto, dat zegt voor de meer gevorderden hier toch wel genoeg hoop ik.

TS, je traint met veel te weinig intensiteit en regelmaat, wat ik je brom.

Focus op compound oefeningen met vrije gewichten, progressive overload, 6-8 reps per set en niet teveel sets per spiergroep. Kleine spiergroepen 5-7 werksets en grote spiergroepen 7-9 werksets per week.

Schema van je vriend zou ik overigens direct in de prullenbak gooien.


Hoe werkt dit precies als hij 500 a 1000 calorieën boven onderhoud at zou hij hoe dan ook aankomen misschien geen spier massa maar aankomen zou die zeker doen
 
Hoe werkt dit precies als hij 500 a 1000 calorieën boven onderhoud at zou hij hoe dan ook aankomen misschien geen spier massa maar aankomen zou die zeker doen

Absoluut, en als hij de afgelopen 3 jaar correct en consistent had getraind dan was hij in elk geval gespierd geweest.

Maar dat maakt nu allemaal niet meer uit, TS heeft het volgens mij in de smiezen en gaat het nu op de juiste manier aanpakken.

Consistent trainen, intensiteit hoog, vrije gewichten.
Voldoende rust voor herstel = groei.
Op onderhoud of net wat meer eten.
 
Back
Naar boven