elmo.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ik was vanavond keihard aan het trainen. Had borst inmiddels gedaan (3 oefeningen) en ging daarna me triceps trainen , maar ik had amper nog kracht. ik trilde ook (ik kon me flesje water nog amper vast houden of naar me mond brengen).. is dit een teken dat er te veel afbraakstoffen in me bloed terrecht zijn gekomen (zoals ik eens gelezen had ergens) ? Of is dit een teken dat me glyoceen leeg is (of me reserve?) Heb toch maar besloten om terug naar huis te gaan (ondanks dat ik me triceps niet heb getrained wat wel in planning stond)
Ik had voordat ik ging trainen nog even 15 minuutjes cardio gedaan op lage intensiteit. En thuis nog een kleine maaltijd op met brood,tonijn en sla.
Wie heeft hier meer last van? Ik kon echt nog amper op me pote staan en ik was blij dat ik in me auto zat en heb toen maar snel me dextrose ingenomen. Toen ik thuis kwam was de vermoeidhed een stuk minder in elk geval.
Ik had voordat ik ging trainen nog even 15 minuutjes cardio gedaan op lage intensiteit. En thuis nog een kleine maaltijd op met brood,tonijn en sla.
Wie heeft hier meer last van? Ik kon echt nog amper op me pote staan en ik was blij dat ik in me auto zat en heb toen maar snel me dextrose ingenomen. Toen ik thuis kwam was de vermoeidhed een stuk minder in elk geval.