Fitness Seller

Na 3 weken zelfde gewicht met huidig voedingsschema

CelphTitled

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m88
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Hallo mensen,

Ben nu een ruime drie weken bezig met Stronglifts 5x5 en daarnaast dips/pull up assistance.
Helaas ben ik met een bulk van 3425 kcal nog niet zwaarder geworden.

Mijn onderhoud is 3085.

Eiwitten: 224gr (24)
KH: 455gr (49)
Vet: 111gr (27%)
Totale kcal: 3425

Schema in bijlage!!

Mijn vraag is nu wat zou een goede optie zijn om toe te voegen aan mijn voedingsschema(en rond welk tijdstip?) aangezien ik nu redelijk goed zit met de percentages, naast het feit dat het vet inname misschien aan de hogere kant is. Kom er niet helemaal uit momenteel.

Alvast bedankt :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Post je hele schema eens. Dan kan er pas gericht advies worden gegeven.
Dus met macro's erbij.

• Topic Starter Topic Starter
Schema in bijlage gedaan! Is onlangs wel een beetje veranderd, aantal gram veranderd en halvarine toegevoegd.
Daarmee kom ik op de E/K/V en Kcal verhouding die ik hierboven heb getypt. Nieuwe schema was te groot om up te loaden namelijk.

vet is niet zo veel heur, ik eet zelf rond 135 gr vet per dag. Kom je niet aan? meer kcal

Vetten vallen wel mee.. zit ik ook ongeveer op hoor.

500 gram magere kwark en 355 kcal lijkt me ook wat veel.
Ik zou de brinta bij je ontbijt gewoon 100 gram doen.
en die 2 boterhammen om 14:15 kan ook makkelijk 1 bij.
rijst en pasta kan je beter ongekookt afwegen.. laat je het wat langer koken neemt het meer water op en kloppen je macro's niet..
avondeten kan ook makkelijk meer aardappelen/rijst/pasta nemen.
100 gram ongekookt afgewogen rijst is al ca. 350 kcal. das al meer dan wat je nu pakt. Er zijn zat opties nog open om wat meer te eten.

Vetten vallen wel mee.. zit ik ook ongeveer op hoor.

500 gram magere kwark en 355 kcal lijkt me ook wat veel.
Ik zou de brinta bij je ontbijt gewoon 100 gram doen.
en die 2 boterhammen om 14:15 kan ook makkelijk 1 bij.
rijst en pasta kan je beter ongekookt afwegen.. laat je het wat langer koken neemt het meer water op en kloppen je macro's niet..
avondeten kan ook makkelijk meer aardappelen/rijst/pasta nemen.
100 gram ongekookt afgewogen rijst is al ca. 350 kcal. das al meer dan wat je nu pakt. Er zijn zat opties nog open om wat meer te eten.

Bij 300-400ml melk en 70gr brinta is de brinta pap al heel dik:P maar zal het morgen proberen door mijn keel te krijgen:P

Ik kook altijd een heel pak van 1 kilo en daarna verdeel ik het in porties om het later op te eten dus dat is beetje lastig voor mij.

Maar komt er dus iig op neer dat het niet uitmaakt wat voor macros ik extra neem. Gewoon wat meer van alles dus:cool:

inderdaad.. gewoon van alles wat erbij pakken. :)
Probeer anders een keer havermout. Wordt minder dik en kan je makkelijker dus veel van doorheen gooien.
Persoonlijk vind ik dat ook lekkerder.
Zelf doe ik bij mijn ontbijt yoghurt met havermout/eiwit en lijnzaadolie.. Lekker stevig en smaakt goed.

Bij 300-400ml melk en 70gr brinta is de brinta pap al heel dik:P maar zal het morgen proberen door mijn keel te krijgen:P

Ik kook altijd een heel pak van 1 kilo en daarna verdeel ik het in porties om het later op te eten dus dat is beetje lastig voor mij.

Maar komt er dus iig op neer dat het niet uitmaakt wat voor macros ik extra neem. Gewoon wat meer van alles dus:cool:

100g brinta + 35g whey(bf) + 450ml melk is goeie! Andere wheys moet je gaan testen. Bijv met bbex whey van Bodylab moet je 550ml melk gebruiken. Wel super lekker zo'n pap!

Mis ook wat fruit in je schema....

Zal havermout eens proberen dan, heb namelijk nog een pak staan. Maar dit maaak je wel minder makkelijk klaar toch?

Maakt het uit welke whey ik er door heen doe? heb nu whey perfection van B&F.

Is n stuk fruit niet genoeg per dag? heb namelijk een hekel aan fruit :P

Zal havermout eens proberen dan, heb namelijk nog een pak staan. Maar dit maaak je wel minder makkelijk klaar toch?

Maakt het uit welke whey ik er door heen doe? heb nu whey perfection van B&F.

Is n stuk fruit niet genoeg per dag? heb namelijk een hekel aan fruit :P

Haver smaakt anders idd. Whey maakt niks aan. Alleen naar structuur kijken. Zoals ik al aangaf moet ik met BBeX whey 100ml melk meer gebruiken.

Fruit js zeker belangrijk, 3 stuks per dag. Elstar appel (lekker zoete smaak) Banaan naar het trainen en dan nog een stukje fruit baar keuze.

als je na 3 weken op hetzelfde gewicht zit betekent dit dat je je onderhoud te laag hebt ingeschat. begin: (bijv.) 80kg -> na 3 weken op 3400 gegeten te hebben en still 80kg dan is 3400 gewoon je onderhoud.

Havermout is gewoon erin scheppen roeren en klaar. Niets moeilijk met klaarmaken. Je kan het koken maar ik gooi het overal zo doorheen.

Terug
Naar boven