AndroidHealthClinic

na 6 jaar trainen

watvoor sport heb je gedaan tot je 16e?

Goed gedaan, net fysiek!

...

Laatst bewerkt:
Nice, zo zie ik er dus uit met nog 5kg erbij :D.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Goed fysiek, maar ik ben blijkbaar de enige die vindt dat het voor 6 jaar niet zo extreem veel is. Wel goed fysiek he daar ben ik niet hatin op.

6 jaar is lang idd. Maar ik merk bij mezelf ondertussen ook dat de vooruitgang erg gestaag gaat. Voor een naturel is het gewoon goed.

wtf 6jaar en mensen vragen natuurlijk of beetje hulp??? zijn jullie ziek niet slecht ofzo maar meer fitness forum dit

Nog 3-4% eraf en 5 kg spier : streefdoel voor veeeeeelen
;)

Netjes!

heel netjes man. proficiat en doe zo verder

....

Laatst bewerkt:
Nee weet ik maar TS is ook lang he, ik ben nu na anderhalf jaar trainen ook 5 kg boven mn lengte en zal op 10% staan denk ik. Maar t fysiek is wel goed en misschien heeft TS als doel niet eens om zo groot mogelijk te worden.

Bij mij loopt t soms ook wel even stil maar dan moet je een oplossing vinden gewoon en dan gaat t wel weer omhoog in redelijk snel tempo.

Ja tuurlijk maar het is gewoon netjes, als je even zoekt naar naturel body hier op het forum en mister 10 dan zie je iig wat ongeveer maximum te halen is als naturel.

Deze gast doet het ook aardig. Maar ik zit hier nog maar 5kg van na 2 jr, niet iedereen groeit ook even snel. Gewoon nog paar %tjes ( 2 ongeveer) eraf en het is in orde imo. Misschien wil TS ook niet alsmaar groter blijven worden.

Ja tuurlijk maar het is gewoon netjes, als je even zoekt naar naturel body hier op het forum en mister 10 dan zie je iig wat ongeveer maximum te halen is als naturel.

idd, die 2 mag je als naturelle top beschouwen, maar ts is ook goed bezig hoor, en er zitten er hier nog wel een aantal die natural goed bezig zijn

Laatst bewerkt:
Goed gedaan man , zeker blijven verderdoen!!

Goede fysiek, wat zijn je krachtstats?

Heel mooie transformatie! keep up the work

mwah, voor 6 jaar is dit niet héél goed, desalniettemin heb je op dit moment voor velen een streeffysiek, wat iemand al zei; 5 kg vvm erbij en 2-3% lager en het is perfect imo (no homo) (srs)

Mooie fysiek!
Streef fysiek voor mij!
Zie veel van mezelf terug in jouw begin fysiek, was namelijk ook zo op mn 16de.

Keep up the good work :)

Terug
Naar boven