- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
93kg naturel met laag vetpercentage is zeker niet weinig heGoed fysiek, maar ik ben blijkbaar de enige die vindt dat het voor 6 jaar niet zo extreem veel is. Wel goed fysiek he daar ben ik niet hatin op.

.Goed fysiek, maar ik ben blijkbaar de enige die vindt dat het voor 6 jaar niet zo extreem veel is. Wel goed fysiek he daar ben ik niet hatin op.
wtf 6jaar en mensen vragen natuurlijk of beetje hulpzijn jullie ziek niet slecht ofzo maar meer fitness forum dit

Nee weet ik maar TS is ook lang he, ik ben nu na anderhalf jaar trainen ook 5 kg boven mn lengte en zal op 10% staan denk ik. Maar t fysiek is wel goed en misschien heeft TS als doel niet eens om zo groot mogelijk te worden.
Bij mij loopt t soms ook wel even stil maar dan moet je een oplossing vinden gewoon en dan gaat t wel weer omhoog in redelijk snel tempo.
Ja tuurlijk maar het is gewoon netjes, als je even zoekt naar naturel body hier op het forum en mister 10 dan zie je iig wat ongeveer maximum te halen is als naturel.
idd, die 2 mag je als naturelle top beschouwen, maar ts is ook goed bezig hoor, en er zitten er hier nog wel een aantal die natural goed bezig zijn
netjes!!!!!
---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------
buik ook niet?